Gå til innhold

Helt ærlig, ser jeg overvektig ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så blåmerkene mine som er i god retur da, så MYE værre ut for et par dager siden ;-) *skremme-skremme* Hehe... Neida, det føles ikke så ille som det ser ut, men det var faktisk mye værre før, nå kommer det seg og de holder på å gå bort. Og da har jeg enda til holdt meg innenfor maks rocking pr dag,tenker på de som rocker mye mer enn de minuttene som er anbefalt, de må jo være helt blåsvarte på hele siden sin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er fornøyd med deg selv og kroppen din, hvorfor i all verden har du behovet for at en masse ukjente på et mammaforum skal bekrefte det du allerede vet?

Hvis du føler deg frisk og rask og synes du ser bra ut, hvorfor la deg styre av noen teite tall som bare viser et unyansert bilde av hvem som veier for mye i forhold til høyde eller ikke?

Skrevet

hoho! jeg lurte på hva det var på siden av hoften din ja.. og selvfølgelig var det jo blåmerker etter ringen! hahaha! lurer på hvordan jeg ser ut i morgen, jeg prøvde å rocke litt nå i dag tildig men auauauauauaua så vondt det gjorde etter at jeg rocket i går. hehe.

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Seriøst du ser vanlig ut, med former!!

Om du mener du er overvektig så trenger du hjelp.

Skrevet

Du ser fin ut :-)

Et sted fett legger seg som er lett å bedømme, er underarmene over albuen. Kan man klype tak i mye fett der, har man et lager av fett som en godt kunne bli kvitt.

Skrevet

du ser kjempe flott ut!!! absolutt ikke overvektig!!!!!! hadde bare eg hatt en sånn kropp så hadde eg vert stooor fornøyd!

Skrevet

Fordi jeg ikke er helt fornøyd med med kroppen min, føler magen min er kvapsete og føler meg ofte småfeit sammen med venninner, antagelig fordi de fleste venninnene mine er ca 10 cm lavere enn meg og spinkle hele gjengen, men likevel, blir liksom litt igrodd i meg at jeg er den store og "runde". Er vel like usikker på figuren min som 95% av alle de andre jentene her inne, men etter å ha lest svarene på denne tråden så langt må jeg si selvtilliten min fikket lite hopp ja, det innrømmer jeg gjerne, og det gjorde faktisk veldig godt også :-)

Skrevet

Er de merkene etter rockering?

Det så rimelig vondt ut...? Har du rocka masse?

Ps: Du ser helt fin ut.

Skrevet

Helt ærlig: nei.

Bmi er ingen fasit. I en stresset periode for mange år siden hadde jeg en bmi på 25 (klassifisert som overvekt), og jeg så sjuk ut, avmagret og beina stakk ut på ryggen. I dag har jeg mer enn nok å ta i, men kommer aldri til å ende på normalvekt så ille som jeg ser ut da.

Stram gjerne opp, men for all del, hold på kiloene.

Skrevet

Ja, de er etter ringen, men de er ikke så vonde som de ser ut til og nå er de blitt mye finere og færre enn de var. Buksen skjuler også det værste blåmekret faktisk, det er nesten svart... Er på dag 10 med ringen og jeg rocket 2-3 minutter pr dag første uken, nå rocker jeg 5 minutter pr dag. Følger "bruksanvisningen" :-) Har gått ned 1 cm om midjen og "valken" så langt.

Skrevet

Nei, BMI stemmer dårlig, tar ikke hensyn til muskelmasse.. Ser ut som du har en flott figur :-)

Skrevet

Må bare si WOW......du har ikke noe å være misfornøyd med nei....skulle godtatt kroppen min lenge før den ser så flott ut som din.....

Du kan vere superfornøyd.....nå ble jeg enda mer misfornøyd med meg selv.......:(

Skrevet

Alva!! Du er jo helt NYDELIG!! 3 unger? Seriøst?! *missunnelig ja* Hadde forventa noe helt annet når jeg åpna bildet. Du må være utroli stolt av kroppen din =) Hadde bytta hvilken dag som helst! =)

Skrevet

Nei, det er du ikke. Men du er uansett innenfor den bmi som er sunn, og det er jo bare et mål.

Tung benbygning finnes vel igrunnen ikke. En kan ha mye ben, stort skjelett, men ben veier det samme. Jeg var også overvektig i følge bmi for en stund siden, og har alltid blitt fortalt at jeg har tung benbygning, men tror ikke noen ser på meg som overvektig. Det er jo ikke mange kg fra overvektig til normalvektig om en befinner seg på midten av skalaen. Tok av 2 kg, og så var jeg under.

Skrevet

Du er overhodet ikke overvektig! Akkurat slik du bør være :)

Funker det med rockering forresten?

Skrevet

Du har helt tydelig fin fasong, heldig er du med den flotte midjen etter tre barn.

Jeg er 174 cm høy og 71 kg, jeg har den blubbemagen og skikkelige håndtak på siden, men har lange spinkle bein og armer..

Du så kjempeflott ut synes jeg, med former på akkurat de riktige stedene, og langt fra feit! Du har akkurat den timeglassfasongen alle jenter ønsker seg.... Litt misunnelig jeg ;-)

Skrevet

Herregud, jeg så ikke sånn ut etter én fødsel en gang, og du har hatt 3??

*missunnelig*...

Du ser ihvertfall ikke overvektig ut, du har en flott figur! :)

Skrevet

Har du virkelig født tre barn?? Kunne jeg ikke ha gjetta... jeg har bare født ett barn, og ser ut som en hvalross (evt overkokt pølse med alle strekkmerkene osv). Du er heldig, og absolutt ikke overvektig!!! BMI er noe tull :)

Skrevet

Hmm.. Du ser omtrent ut som meg og jeg veier nesten 15 kg mindre.

Du ser imidlertid litt utrent ut (som meg), så du har sikkert ikke vondt av å stramme opp litt (jeg tenker på saken jeg også), men jeg synes absolutt ikke du ser overvektig ut.

Hva med å dra et sted å måle fettprosenten? Det er jo et mye sikrere mål på overvekt enn BMI. Hvis det viser seg at fettprosenten din er for høy, så bør du heller vurdere å gå til tiltak.

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Øh, nei, kan ikke fatte at du sier det heller.

Skrevet

Hvor måler en noe slikt da?

Kommer til å fjerne bildet nå, dette ble litt vel mye oppstyr, hadde bare trodd jeg skulle få et par svar som jeg håpet var at jeg ikke har et helt forskrudd syn på meg selv, ikke en lang rekke svar.

Er helt enig i deg at jeg trenger oppstramming og jobber som sagt med saken :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...