Gå til innhold

Helt ærlig, ser jeg overvektig ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følge BMI er jeg nemlig overvektig (172 cm og pr i dag 75,6 kg), men jeg føler ikke jeg ser overvektig ut selv. Så er dette dette med å lulle seg selv inn i å ikke ville innse at en har blitt feit da ;-) Ser jo at mage, hofter og lår trenger litt oppstramming og kvitte seg med et par kg, men overvektig? Klarer rett og slett ikke å bedømme det selv og mannen nekter å si noe som helst annet enn at han synes jeg ser fin ut. Har jo vært så mye snakk om det i det hele tatt finnes noe som heter tung benbygning, og jeg mener det finnes og at jeg har det og derfor veier mer enn jeg ser ut som jeg veier, men igjen, kanskje jeg ser på meg selv med litt selvlurende øyne.

Legger ut link til et bilde jeg lar bli liggende et par timer før jeg sletter det. Og ps, overse restene etter blåmeker på hofte/midje (etter rockering) ;-)

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/450997/offset/3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du ser IKKE overvektig ut!!! fy fasan, skal vi bytte kropp? ;o)

Skrevet

Nei. Du ser ikke overvektig ut. Mistenkelig pen mage etter tre barn synes jeg:)

Skrevet

Jeg vil også bytte!! Du ser flott ut!!!! Jeg har bare ett barn og har mye mer mage enn det der...

Skrevet

NEI, du ser ikke overvektig ut! God damn, tar kroppen din jeg =)

Skrevet

Er du overvektig så er jeg det også!

Nei, BMI kan man ikke alltid stole på. Det er nå du et bevis på!

*Tullhøna* ;o)

Skrevet

Hehe nei ikke i det hele tatt. OG at den magen har satt tre nydelige gutter til verden er jo helt utrolig *måpe*

Skrevet

nej, synes du var flott jeg! :D Tipper du har mye muskler jeg og lite fett.

Skrevet

Nei, jeg holder ikke inn magen, men løfter jo opp armene, så da blir den litt flatere.

Jeg er nettopp begynt å trene litt og spise sunnere og mindre, så jeg har nok mer fett en muskler enda, men jobber med saken.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Et eksempel på at BMI ikke tar hensyn til alt, som f.eks. muskler. Jeg er litt høyere enn deg og veier over 3 kg mindre, men jeg ser tykkere ut enn deg...men nå er jo også magen min anderledes da den er dekt av strekkmerker overalt og huda derfor er litt slapp.

Skrevet

Fy søren så fin kropp du har, kunne ønske det var meg. Så nei du ser ikke overvektig ut. Du ser fin ut.

Skrevet

NEI, du ser ikke overvektig ut. Hjelpe meg du har jo så fin mage og midje. Hoftene og lårene er ikke tykke de heller. Ikke stol på BMI. Mannen min er kraftigt overvektig ifølge BMI og han nesten ikke fett på kroppen og trener flere ganger i uken. Han har mye muskler.

Skrevet

Synes du er flott jeg:-)

Skrevet

Hehe, dette var vel et typisk eksempel på at BMI ikke er noen god målestokk =) Du ser jo kjempefin ut!

Har selv samme "problemet", nå har jeg noen kg for mye fremdeles etter svangerskapene men vanligvis er jeg slank selv om bmien min er veldig høy.

Skrevet

Du ser absolutt ikke overvektig ut.

Men nå gruer jeg meg litt til rockeringen min kommer....etter å ha sett blåmerkene dine! ;)

Skrevet

Takk for svar og komplimenter jenter :-) Blir helt flau jeg nå, hehe... Da får jeg tro på dere og at jeg ikke ser overvektig ut selv om BMI'en tilsier det.

Skrevet

Jeg stiller meg i kø for å overta kroppen din :-)

Er vanligvis slank, men har fått endel mage i barsel året mitt, æsj! Vil ha sånn som du har, hehe.

Du ser flott ut Alva!!

Skrevet

du er som meg!hehe perfekt er du! men skader aldri å rocke litt!!!

Skrevet

Ser ikke feit ut i det hele tatt..

Husk ogsaa at BMI en er bare en indikater og man skal ikke foelge den helt.. Alle har forskjellig muskulatur og benbygning.

Fine blaamerker forresten ;-)

Skrevet

har du tung benbygning? da kan vel bmi bli litt feil?hmm

Skrevet

Langt ifra overvektig ... Jeg veier 12 kg mindre en deg og er 170 og vil si at du ser tynnere ut en meg.. Men nå ser jeg kanskje på kroppen min med litt vel kritiske øyne da.. Men du er langt ifra overvektig...

Skrevet

Synes du ser slank ut! Skulle gjerne byttet med deg!

(Og min BMI er 21, men jeg er overvektig.. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...