Gå til innhold

Lilje74, Rutlappsoppen, MammaMia og NuttaMi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har litt lyst på en phil and teds vogn som vi så på sist. Den kan utvides til søskenvogn og er liten og nett. Praktisk i by... og som dere sier er det ikke så mye eller så lenge eldstemann kommer til å bruke vognen. Den er ikke så god for helt nyfødte, men vi har jo den gamle vognen også... Vi får se. Jeg vet at "Daniels mamma" har skrevet en del om søskenvogner på sine sider, men lenge siden jeg har sett på det. Om dere tenker på vogn anbefaler jeg dere å ta en titt der mens dere vurderer de forskjellige. Det er så deilig å lese råd som ikke er reklame og hun er virkelig grundig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja stemmer det, leste om vogner på den siden sist.

Trente på tirsdag og skal prøve igjen i morgen, får ikke tatt i så mye,men får vært i bevegelse

Skrevet

JEG HAR VÆRT PÅ UL og jeg har sett mitt nydelige nurk:)

Jeg ble målt til 3 dager kortere, men det ble jeg sist også og fikk ordinær ultermin= menstermin så det tar jeg med knusende ro.

Lille knerten hadde så hikke at hele kroppen fløy rundt inni der Har aldri sett noe lignende før:) Helt utrolig og så godt med denne bekreftelsen. Alt så bra ut og nå skal jeg begynne å spre nyheten (til de som ikke allerede har fått nyss om det)

Rakk ikke trening da siden gynekologen var så forsinket og jeg måtte tilbake på jobb.

Skrevet

Nå har jeg også vært på UL! For en fantastisk opplevelse... Jeg skriver mer i nytt innlegg på 2. trimester :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...