Gå til innhold

Lilje74, Rutlappsoppen, MammaMia og NuttaMi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Er dere fra septemberklubben06 alle sammen!! Så koslig! Kjenner iallefall igjen deg, Lilje74! Dere andre ser jeg, i en annen tråd, har byttet nick for anledningen! Jeg er også gammel september medlem.. med nytt nick! Jeg leder foreløpig denne gangen, termin 20 august! Se å kom dere inn på andre trimester nå! Jeg skal ta vel imot dere, en etter en! Så gøy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er iallefall fra septemberklubben 06 ;-) Lurt med en samletråd! :-) Kjempegøy! Gleder meg til å følge etter deg! 20. august! Det var kjapt! Gratulerer forresten...

Klem

Skrevet

Takktakk! Og gratulerer til deg også! Litt kjapt ja, men her i huset ser det ut til at de kommer når de vil, de småttisene! Jeg er i fin form, så for øyeblikket har jeg det strålende! Håper det går kjappere over med kvalme for deg nå.. Jeg husker vi begge hadde fødeplass på riksen sist. Jeg var kjempefornøyd med oppholdet der, og har fått plass der igjen (det avtalte jeg vel egentlig med barseldamene når jeg dro derfra sist!). Nicket mitt var forresten Trulte76 dengang, men det var noen som hermet, så jeg skiftet! Det er jo ikke sikkert du husker meg for det da.. veldig koselig å se deg her iallefall!

Skrevet

Kanskje jeg husker Trulte76, men jeg er ikke sikker... men vi var ikke mange med plass på RH heller så... Jeg har også fått plass der igjen. Helt topp å være der! Skal til UL i midten av april allerede. Det synes jeg var veldig tidlig for å ha termin i månedskiftet oktober/ november, men det gjør meg ingenting om de må gjøre det to ganger heller ;-) Om tre knappe uker kommer jeg etter deg til andre trimester :-) Kjekt å ha følge igjen!

Skrevet

Ja, det var en tidlig UL ja.. jeg var 10 april sist gang, og min termin ble satt til 18 september..

Jeg var på UL i går faktisk, og det er jo en fantastisk opplevelse! Du får bare glede deg.. og ekstra mye hvis du er så heldig å få to!

Skrevet

Hei jenter Noen som roper på meg jo!!!!

Gøy.

Jeg har nå røpet meg til bekjente inne på bim og dib og signerer derfor videre med mitt gamle nick. Herkules

Jeg var i Augustklubben sist, var "redd " for å havne i septemberklubben, men holdt på å havne i juliklubben:)

Jeg har termin 29 oktober så er ikke så langt på vei, Jeg har allerede avtalt UL i april når jeg er 12 uker på vei. så da blir det vel en ul igjen i mai.

Husker deg Muttern med ditt gamle nick.

Formen min er veldig bra akkurat nå, men er jo så trøtt. Holdt på å krasje i bomringen i dag var så trøtt.

Skrevet

Hei Herkules!

Ditt nick er iallefall lett å kjenne igjen!! Så gøy! Og så har vi termin nesten samtidig denne gangen. Jeg har enten helt i slutten av oktober eller den 1 eller 2 november... Har forresten også fått UL i midten av april... og håper å få en til av den grunn! Så koselig å se deg her også!

Skrevet

ja hyggelig at du husket meg da:)

Gleder meg nå til Ul har det 14. april.

Har du fått ordinær ul i april? da blir jo den fortidlig gjør den ikke ? om jeg er 12 uker 14. så vil jo du være max 12 i midten av april?

Egentlig har jeg utrolig regelmessig mens men den siste mensen var 2 dager forsent. Regner jeg med det altså en 30 dagers syklus så har jeg termin 31.

Skrevet

Hei var i juliklubben jeg da, så litt før dere;) men vi må jo ha fulgt hverandre ganske bra i trimestrene uansett;)Termin 10november denne gang:)

Skrevet

Hei igjen jenter!

Jeg husker Herkules nicket! Måtte gå tilbake og se fra gamle dager, og da husker jeg deg også NuttaMi! Jeg var litt til og fra, mest med på slutten. Jeg føler nesten at dere er "gamle kjente", så det er gøy å møtes igjen!

Håper formene deres er fine! Jeg er så takknemlig og lykkelig for at jeg nå går og venter på et barn til! Er i fin form, og gleder meg veldig til å bli tobarnsmamma. Vi venter, med stor sannsynlighet, gutt nummer to, så det blir nok livlig i heimen i tiden som kommer ja! Herlig!

Vi får følge med hverandre her inne denne gangen også!

Stoor klem til dere alle!

Skrevet

Jeg er litt usikker på termin fordi jeg bare har rukket å ha mensen to ganger på grunn av mye amming... med 28 dg perioder blir terminen den 31. oktober. Regner akkurat på det igjen... Vanligvis har jeg som regel 29 dagers syklus, men vet ikke om det gjelder fortsatt.. Forrige gang fødte jeg på dagen for UL-terminen, så jeg setter nok min lit til den denne gangen :-) Jeg har UL den 15. april og da er det en dag til 12 fullgåtte uker ;-) Hvilket sykehus har du fødeplass på da? Var det ikke bærum du var på sist? Hm.. godt mulig jeg husker feil. Det er jo lenge siden ;-)

Skrevet

Innlegget ovenfor var svar til Hercules :-)

Skrevet

Hei hei, ja da ligger vi likt i løypa Lilje.

Ja går for Bærum denne gangen også. Skal til legen å søke fødeplass.

Jeg sa jo sist at jeg bor så nærme sykehuset at jeg kan gå dit, men vaqr jo 3 timer unna med bil sist så noe gåing ble det ikke. Gikk fra rommet mitt i den ene enden av korridoren til fødestuen i den andre enden da:)

Ja og så prøvde jeg å gå fra føden til barsel. Mannen min trillet sengen min mens jeg gikk foran å trillet babysengen. Vi stoppet å spurte om veien og så ble JM litt stressa og begynte å le... Jeg skulle jo ligge oppi den senga og så skulle jeg vente på at noen kom for å trille meg opp!

Hvor skal dere føde da Det husker ikke jeg:)

Skrevet

Ganske tøft gjort å gå selv synes nå jeg også, men man er jo full av andrenalin etterpå! En stor opplevelse tross alle plager underveis ;-)

Det blir Riksen på oss nå som forrige gang. Vi bor fem minutter unna Riksen i Oslo, men jeg tilhører faktisk bærum sykehus automatisk om jeg ikke søker noe sted aktivt. Oslo har så alt for få fødeplasser og Riksen tar jo kun imot noen få fødende... Jeg synes det er betryggende å bo nær, men som du sier, man trenger jo ikke være hjemme når det setter igang :-)

Huff, kjenner jeg ikke er helt klar for å tenke på fødsel enda. Det gikk jo veldig bra... Klarte meg unna andre hjelpemidler enn varmt bad og litt lystgass på slutten... men... nei huff... Må først få en stor og tung mage som jeg lengter etter å bli ferdig med. I mellomtiden er det nok å glede seg til å bli 4. Om et par uker begynner vel tankene å gå i retning av redebygging igjen :-)

Her er det på tide å starte pizzabaking! Mmmm...

Fortsatt fin lørdag til alle!

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg fødte riktig nok i mai- men husker flere av dere :)) Selv hadde jeg et annet nick den gang. Morsomt :)) Har termin i november denne gangen.

Skrevet

Hei hei.

Ja ikke godt å si om vi husker deg Snart nr 2 :)

Jeg var en stund inne på bli gravid også fra jeg mistet i februar til jeg testet positivt i desember.

Riksen er jo kjempebra, det er det ingen tvil om, men syns det er unødvendig å velge et sykehus som er lengre unna om svangerskapet er så bra som sist. Var veldig fornøyd med bærum. Føden var veldig bra. Barsel var litt overfylt og siden det var sommer så var det bare vikarer- Jeg hadde det bra, men vet noen mer usikre og med mer problemer følte de fikk lite hjelp.

Vi havnet en tur på riksen også vi da, siden vi ble skrevet ut og så viste det seg at bilirubinverdiene steg. Så var innskrevet der på nyfødt intensiven i 1 uke Utrolig flinke mennesker. Jeg følte meg rent brydd over å være der siden de fleste andre som var der hadde hjertefeil eller var født ekstremt fortidlig.

Ble sittende å være litt samtalepartner/motaker for de som hadde det fælt. Fikk med meg mange triste episoder

Ble mye mimring her nå gitt.

Gleder meg til fødselen , men er glad det er litt tid igjen

Skrevet

Dytter litt opp jeg, kanskje dere er innom en tur:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Nå er jeg innom en tur, men kanskje ikke dere? Verdt et forsøk iallefall...

Jeg var hos legen på en sein 1. kontroll i går og legen estimerte mensterminen til 31. oktober og alt var bra. Er ellers fryktelig trøtt for tiden, så det blir ikke mye tid til annet en jobb og sove... Håper det går over snart for jeg savner overskudd til å finne på koselige og morsomme ting sammen med datteren min den lille tiden vi har sammen etter at jeg har begynt å jobbe...

Kun en 1/2 uke til jeg kan hoppe over på 2. trimester... 12 fullgåtte uker på onsdag! Jippi!

Dere da?

Skrevet

Forresten, nå er det få dager til UL for oss! Du må ha lykke til!! Fortell hvordan det går! Det blir veldig spennende å se om vi får vite kjønn! Har så lyst til å kunne handle inn litt smått, men vil vite om det blir en jente til eller om det blir gutt ;-)

Skrevet

Hei alle!

Jammen går tida fort denne gangen vi har barn i magen! Dere tar meg jo snart igjen! Hihi!

Blir spennende med UL! Tenk om dere får vite kjønn allerede, Lilje74! Noen sier at det kanskje er i tidligste laget, men jeg er sikker på at jeg så tuten på sønnen min når jeg var på UL i uke 13 sist jeg var gravid.. legen bare smilte - han ville ikke bekrefte eller avkrefte sa han (men det lure smilet var svar nok for meg, hehe!) Gleder meg til å høre hvordan det går med deg! Håper formen er bra hos dere alle! Kreftene kommer vel snikende.. både fordi det bli 2 trimester og ikke minst fordi det våres! Jeg blir helt yr jeg!

Ha en fin kveld jenter - vi snakkes!

Klem

Skrevet

Hei!

Jeg skal på ul på mandag! Skal selvfølgelig oppdatere.

Er trøtt men ellers pigg.

Vi fikk beskjed sist at kjønn var veldig usikkert i uke 12 så det ville han ikke snakke så mye om Det er samme mann vi skal til denne gangen også, men vi vil ikke vite kjønnet heller så da er jo ikke det så nøye:)

Snødde jo i dag så fridagen har vi tatt inne

Skrevet

Skal følge med på mandag!

Snødde her også i dag! Kanskje vi bor nær hverandre??!

Jeg kikket på søskenvogner i dag, har funnet ut at det kan være ganske nyttig! Mye merkelige vogner du, også så forskjellige i pris! Vet ikke helt om vi trenger en sånn vogn ennå, får se det an litt tenker jeg. Skal dere anskaffe dere søskenvogn?

Skrevet

Har ikke bestemt meg for søskenvogn eller ikke. Ja det er mange rare vogner.

Gutten vår er jo ikke så mye i vogn lenger

Skal føde på Bærum og bor 3 min med bil unna så da vet du hvor jeg bor

Skal på ul kø 1420 og så skal jeg jobbe fra 17-18 og så hjem å legge gullet så er vel på i kvelinga

Skrevet

Fikk skikkelig fornemmelsen av vår og ekstra krefter av å lese innlegget ditt Mutter'n - venter nr to! :-) Ja, håper virkelig at kreftene kommer snikende tilbake! Har såvidt begynt å trene litt (bare en gang ennå - svømming), og det gjorde godt! Å ja, det hadde vært så gøy å få vite!, men det er selvsagt også utrolig deilig å få sjekket ordentlig at alt er som det skal... Og på torsdag er vi over i 2. trimester vi også. Hurra!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...