Yo&La+spire Skrevet 26. mars 2008 #26 Skrevet 26. mars 2008 Huff....stakkars deg som er så sur sier bare eg.... Det var jo bare et innlegg med faktaopplysninger for at folk skal få velge selv. Ingen har kjeftet på noen bortsett fra deg:) Alle gjør som de vil. Skjønner at du tydeligvis har noe imot grønn hverdag, men ikke ta det opp i en tråd som handler om våtservietter da. Fakta som alva legger fram her er jo ikke noe grønn hverdag har funnet på, det er jo noe som til og med står på pakkene med våtservietter! Synes alle kan gjøre som de vil eg, men fakta er bra uannsett. Selv bruker vi bare vann og klut, og litt olje en sjelden gang, fordi eg ikke vil smre snuppa inn med alt mulig eg ikke vet hva er. Vann er det iallefall ingen som tar skade av:) Eg synes ikke det er mer tungvint heller og uhygienisk er det iallefall ikke. Huden blir helt rein den.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #27 Skrevet 26. mars 2008 Hehe!! noen blir sinte uansett her på denne siden.Har prøvd selv,med uskyldige innlegg.Blir til en bombe til slutt.Noen sier tragisk innlegg,huff....nettopp derfår vi har denne siden.Er fordi det er noe vi lurer på,eller hva andre mener.Er det dumt,hva så??kansje dumt for noen,andre ikke.Jeg syns dette var topp:) Jeg syns foreldrene skal prøve våtserviettene først,hehe.Noen svir,andre ikke:) Jeg syns våtserviettene er best.Feks et merke noen nevnte her,brukte jeg det merke til meg og vaske ansiktet med.Forferdeligt sterkt.Svidde og ble helt tørr.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #28 Skrevet 26. mars 2008 Ja, her velger vi kun produkter som er godt testet og med svanemerket. Men babyprodukter innholder MASSE rart som ingen ennå vet kan skade barnet desverre. Ser natusan har mange produkter som kan fremkalle allergi i senere alder og inneholder hormonforstyrende stoffer. Hadde noen våtservietter fra Natusan, Pampers og Libero som fjerna maling på et bord. Brukte dem selvfølgelig ikke på snuppa mi.
Bergene Skrevet 26. mars 2008 #29 Skrevet 26. mars 2008 Takk for at du opplyser om dette! Jeg viste ikke at våtservietter kunne være skadelig. Hva spesefikt er det som kan skje? Hvilke skadevirkninger er det snakk om? *kan jo bare lese linken kanskje, så skynter meg å gjøre det*
Bergene Skrevet 26. mars 2008 #30 Skrevet 26. mars 2008 Eller altså jeg har fått med meg at man ikke bør bruke det for mye, men viste liksom ikke hvorfor og at det var direkte skadelig med bare en gang ibladt.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #31 Skrevet 26. mars 2008 Til opplysning inneholder også A-creme parabener dessverre, vet at mange bruker denne kremen på babyene sine.
Bergene Skrevet 26. mars 2008 #32 Skrevet 26. mars 2008 Nå har jeg lest linken. Vi har før bare brukt våtservietter noen ganger når vi ikke har vært hjemme, men nå tror jeg vi skal slutte med det også, bare sånn for sikkerhetskyld. Det er jo uansett ikke en nødvendighet å bruke det, da man like gjerne kan bruke libero sine papir kluter eller mesoft. Det er greit å ha våtservietter til å vaske hender (både voksne og barn sine) når man er ute, det går vel helt fint da tenker jeg?
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #33 Skrevet 27. mars 2008 Vi har en barnesolkrem fra cosmica - bare fysisk filter i den. Men det var flere forskjellige parabener i den da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå