Patetica fåkksi Skrevet 26. mars 2008 #26 Skrevet 26. mars 2008 Han kan sjekke mobilen min om han vil, men det har aldri skjedd (heller ikke omvendt) og jeg haaper ikke det skjer heller, nettop fordi jeg ser paa det som manglende tillit. Hvorfor skal han sjekke mobilen min? Email, facebook osv. har han ikke tilgang paa, da jeg har mine passord som ingen andre kan. Jeg mener at naar man lever i et forhold skal man ha tillit til hverandre, og ikke behov for aa sjekke hva den andre driver med, den dagen det skjer er tilliten borte.
Gjest Skrevet 26. mars 2008 #27 Skrevet 26. mars 2008 Nei, fri og bevare meg. Ikke fordi det finnes noe eksplisitt forbud, men fordi det aldri ville falle noen av oss inn å lese andres korrespondanse eller kontoutskrifter.
KaMa Skrevet 26. mars 2008 #28 Skrevet 26. mars 2008 Jøss... Hvorfor har dere behov for å lese hverandres mailer og sms'er? Hvis han vil, så har han fri tilgang til det meste, siden jeg ikke går med mobilen i hånden til enhver tid, og mailen er heller ikke noe hokuspokus å komme inn på. Men hadde jeg sittet med nesen ned i hans private anliggender, hadde jeg følt meg rimlig liten. Håper da inderlig han ville følt det samme. Ang kontoer så har vi en felles regningskonto. Egne kontoer er da vitterlig ens egne kontoer, hvorfor pokker skal man dele på det? Man avtaler vel hvor mye som skal brukes til fellesen, og ut over det så syns jeg hver enkelt kontoeier skal bruke sine egne penger til det man selv finner for godt. Ellers kunne det ikke dette meg baklengs inn å dele én (!) lommebok.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #29 Skrevet 26. mars 2008 hehe, nei, jeg har da ikke mistet meg selv helt... Ikke at jeg definerer livet og identiteten min gjennom lommebok, mobil og e-post, men hadde alt dette vært felles hadde det vært et enda større signal på at vi kun er en enhet og ikke to separate individer.
Gjest -<<- Skrevet 26. mars 2008 #30 Skrevet 26. mars 2008 Nei, hun har verken passordet til e-postene mine eller noe med å undersøke mobilen min. Uten at jeg har for vane å gjemme telefonen, liksom. Jeg hadde blitt potte sur om hun skulle funnet på å snoke på telefonen min, loggen på dataen min etc., og det er nok gjensidig.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #31 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har jo hemmeligheter han ikke må få greie på, men dette er ikke at jeg er utro eller at jeg hater ham eller noe med ham å gjøre faktisk. Dette er hemmeligheter mine venner har fortalt meg, og de formidler jeg ikke videre, ikke engang til mannen min. Jeg er til å stole på, og det vet mannen min godt, så da holder han seg vekk fra mobil, e-post og brev.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2008 #32 Skrevet 26. mars 2008 At du hater ham? Ha ha, hvorfor i all verden skulle du hate mannen din? Og i så tilfelle, hvorfor holde det hemmelig for han?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå