Gå til innhold

Har blitt spurt om å synge i bryllup... noen som har sangtips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

:o)

You Raise me up har jeg såååå sterke følelser for, at den tror jeg det bare ville kommet noen pip til, om jeg skulle sunget den;o) Men helt enig.. det er en nydelig sang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi... det kommer ann på øret som hører det.. jeg liker også The Rose:o) Men det er tydligvis ikke alle som er enige...;o)

Skrevet

Jeg har skrevet den opp:o)

Takk:o)

Skrevet

Tusen, tusen takk jenter!

Blir helt overveldet over hvor mange som ville hjelpe meg med dette:o) Supert altså! Da blir det vel litt sang til sommeren;o)

Skrevet

Ja! REM "Be mine"!!! "Oppna din dørr" er og nydelig.

Skrevet

Kan du PLEASE love meg at du ikke synger "You raise me up"?!?!?! så jeg får sove i natt? Sjekk ut "At last" først i allefall..

Skrevet

Den handler vel ikke direkte om utroskap, men Hans Jæger, som sangen er om, og hans følelser for Oda Lasson. Er vel mer om to som ikke får hverandre. Oda (senere Krogh) ble gift med Hans Jægers kamerat, Christian Krogh. (På slutten av 1800-tallet en gang, Christiania bohemen osv.)

Tenkte også på å ha den i bryllupet vårt, for sangen er så fantastisk vakker :-) Men de får jo ikke hverandre til slutt da... Men kjærleiken var vel kanskje evig??? ;-)

Skrevet

*knis*

niks...............

hehe... nei, det blir nok ikke den namnammamma... Selvom jeg liker den;o) Men jeg lover deg! Ok?

Nå tar jeg kvelden her!

Sov godt!

Skrevet

Lov meg at du ikke synger The Rose.. hehe....

Jeg synes den er veldig sånn middelmådig, småharry karaokesang... urk...

Songbird er sangen:-)

Be Mine om du føler deg modig.

Eller hva med "Thirteen" av Ben Kweller, den er i hvert fall nydelig. Ligger ute på Youtube (pass deg for coverversjoner!)

Skrevet

Bestevenninna mi sang "the Rose" i bryllupet mitt og det var vakkert!!!

Skrevet

Synes du skal synge "den finaste eg veit" av hellbillies jeg :)

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke sa det i stad hehe, den vil jeg ha når jeg gifter meg hvertfall..

Skrevet

"She" med Elvis Costello.

Skrevet

En barndomsvenninne av meg sang " Unchained Melody " av "The Rightous Brothers" ( tror de heter det..) i kirken i vårt bryllup!

Det var helt NYDELIG!!!

Da gråt både jeg og mannen min ;-)

Og sikkert resten av kirken òg ;-)

Skrevet

Forresten: Har du tenkt på Beatles-låta "All you need is love"?. Den er jo litt munter, også. Blir stemning da!

Skrevet

Jeg sang mitt hjerte er ditt i mitt eget bryllup, skrevet av Alf Prøysen, May Britt Andersen synger den, skjønn bryllupsang.

Her er teksten:

Kjærlighet kommer og kjærlighet går, ingen vet vægen vi vandre,

men din vil je vara i dager og år, je vil itte sjå på andre.

Mitt hjerte er ditt, ditt hjerte er mitt og visa med seljelyd låter,

min glede er din, din glede er min og sorgen er min når du gråter.

Kjærlighetsrosa er frodig og sterk, den kan få knopper og blæmmer, kjærlighetsrosa er skaperens verk, det skal vi æller forglemma.

Mitt hjerte er ditt, ditt hjerter er mitt og visa med seljelyd låter.

Min glede er din, din glede er min og sorgen er min når du gråter.

Skrevet

Tuuuuusen takk jenter:o) Nå har jeg jammen litt å gå igjennom... supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...