Gå til innhold

Har blitt spurt om å synge i bryllup... noen som har sangtips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne var til namnamamma;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He,he. Handler den om utroskap altså, uff da, da har ikke hørt godt nok etter. Har hørt den i bryllup jeg også, men den passer kanskje ikke der da. Den er jo utrolig fin, får frysninger hver gang jeg hører den.

Skrevet

Irismor:

Ja, de er jo kjempefine. Men er ikke sikker på om det er min "stil". Men det er mye romantisk ved de gamle sangene:o) Det må undersøkes... Takk:o)

Skrevet

ÅHH""" den der....you are so beautiful... bla bla to me!!!!!!! ÅHH... den e fin

Skrevet

Sommernatt ved fjorden vet jeg heller ikke hvem er... ikke ved navn i allefall. Takk for Tips!

Skrevet

Mitt hjerte er ditt... Den ønsker jeg meg i vårt bryllup nå i mai. men mangler vokalist da..

Noen frivillige her?? hehe..

Det ligger en verson av denne på youtube med to små jenter som synger sin verson. Nyyyyydelig.

Skjekk ut det du!

klemmer

Skrevet

tror jeg er veldig dårlig på sangtitler jeg... "den finaste jeg vet" er jeg heller ikke sikker på. Så nå har jeg jammen litt å søke opp her. Tusen takk! :o)

Skrevet

Songbird er jo heeeelt nyyyyyydelig!

The Rose blir litt sånn tacky og harry synes jeg.

Det vacraste er oppbrukt.

Ville defo gått for Songbird.

Skrevet

Leon-Sjønnassen:

Sang du from this moment med en dame eller mann? Jeg er veldig glad i den sangen selv. hadde den i vårt bryllup og:o)

Skrevet

Ja for den handler jo om Hans Jæger og Oda var jo gift med maleren Christian Krogh, men hadde et forhold til Hans Jæger. De var alle en del av den såkalte "Kristianiabohemen på 1800-tallet. Sangen beskriver deres "umulige og forbudte" kjærlighet..

Men den er helt aldeles nydelig og handler jo om kjærlighet, men i et bryllup? Nuvel..

Skrevet

we belong together av gavin degraw.. den skal jeg synge i mitt eget bryllup den dagen jeg gifter meg:)

Skrevet

Kjærlighetsvisa er skjønn syns jeg! den er vel så traust den kan bli, men samtidig veldig dekkende. Blir rørt hver gang jeg ;-)

Skrevet

Skjønner hvilken du mener Leon-Sjønnassen... Den er fin ja:o)

Skrevet

Vi hadde ei "dibbe"-venninne som sanger i vårt bryllup i august -07:=)

Sangene hun sang var Öppna din dörr og The Rose.

Skrevet

Rioja:

Den var nå herlig da:o) Så søte de var da...

Tror nok ikke jeg føler meg så tøff at jeg vil begynne å ta på meg oppdrag... hihi... sang offentlig for første gang på 8 år på søndag. Det gikk veldig bra, men jeg får ta et skritt av gangen...

Takk skal du ha:o)

Skrevet

jeg tror det er nettopp disse to venninnen min falt for:o)

Skrevet

Den er jo søt ja:o) Men tror nok ikke det er helt meg...

Skrevet

Jeg vet jeg liker den til gavin degraw, men klarer ikke helt å høre den for meg nå... så jeg skriver den opp på lista her:o)

Takk:o)

Skrevet

Mom2Two

Jeg kommer nok til å synge songbird for hun jeg skal være forlover for og mannen hennes, jeg og elsker den sangen:o) Så får vi se hva venninnen min velger til hun hun skal være forlover for...

:o)

Skrevet

Jeg har sunget The Rose i bryllup og den slo godt ann! ;)

Men jeg har også veldig sansen for Öppna din dörr da :)

Skrevet

Jeg kan garantere deg at The Rose absolutt ikke hørtes hverken "harry" eller "tacky" ut;=) Slik det ble nevnt tidligere i denne tråden...hehe..

Skrevet

Og you raise me up er jo kjempe nydelig :)

Skrevet

Sommernatt ved fjorden handler ikke om utroskap tror jeg. Fant dette da jeg søkte på den.

Sommernatt ved fjorden

en musikalsk hyllest til livet, kjærligheten og freden-

Uansett har du mange fine forslag også nå da.

Skrevet

Hadde jeg skulle sunget i mitt egen bryllup (forutsatt at jeg hadde hatt stemme... kremt..) ville jeg valgt "Be Mine" med R.E.M.

Skrevet

http://wma.phonofile.com/PhonoStreamWM/play.asp?a=27712&s=6

Fant faktisk et lydklipp... :P Hehe. Den blir spilt av Roar Engelberg her, den er veldig behagelig å synge..

Teksten er noe sånt som

"Fader vår, kom oss i møte, hjelp oss du som gav din sønn der led for oss og døde

Gi oss fred, mørket oss knuger, et eller annet... "

Jeg sang den i et bryllup en gang, det var ganske fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...