gleder.meg Skrevet 20. april 2008 #76 Skrevet 20. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D babyønske 1pp etter MA (ny er jeg så lykkelig) Yrild Jippiyayajippijippiyaaaa :-) gleder.meg (Etter 16 pp. Finally!!!!) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) Amazing ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Klar for nummer tre.. :-) ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) Skimamma (litt usikker på om 18. er dagen for min IKM, kanskje ikke før til uka, masse symtomer....venter med å teste til neste uke.) Fiffie (negativ test idag, men ingen TR..) Frk.B 3pp ( Det murrer og sånn, men håper fremdeles...
*Januarbaby*09 Skrevet 21. april 2008 #77 Skrevet 21. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D babyønske 1pp etter MA (ny er jeg så lykkelig) Yrild Jippiyayajippijippiyaaaa :-) gleder.meg (Etter 16 pp. Finally!!!!) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) SnartGravid86 (tidl. MaKaTo86)så utrolig skuffet=( ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Klar for nummer tre.. :-) ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi MaKaTo86 nette++ ****PASSERT IKM**** Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) Skimamma (litt usikker på om 18. er dagen for min IKM, kanskje ikke før til uka, masse symtomer....venter med å teste til neste uke.) Fiffie (negativ test idag, men ingen TR..) Frk.B 3pp ( Det murrer og sånn, men håper fremdeles...
Fiffie venter nr 3 Skrevet 21. april 2008 #78 Skrevet 21. april 2008 ***GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D babyønske 1pp etter MA (ny er jeg så lykkelig) Yrild Jippiyayajippijippiyaaaa :-) gleder.meg (Etter 16 pp. Finally!!!!) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) SnartGravid86 (tidl. MaKaTo86)så utrolig skuffet=( Fiffie ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Klar for nummer tre.. :-) ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi MaKaTo86 nette++ ****PASSERT IKM**** Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) Skimamma (litt usikker på om 18. er dagen for min IKM, kanskje ikke før til uka, masse symtomer....venter med å teste til neste uke.) Frk.B 3pp ( Det murrer og sånn, men håper fremdeles...
leia81 venter gull nr3 Skrevet 22. april 2008 Forfatter #79 Skrevet 22. april 2008 ***GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D babyønske 1pp etter MA (ny er jeg så lykkelig) Yrild Jippiyayajippijippiyaaaa :-) gleder.meg (Etter 16 pp. Finally!!!!) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) SnartGravid86 (tidl. MaKaTo86)så utrolig skuffet=( Fiffie ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- Ella** Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Klar for nummer tre.. :-) ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi MaKaTo86 nette++ ****PASSERT IKM**** Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) Skimamma (litt usikker på om 18. er dagen for min IKM, kanskje ikke før til uka, masse symtomer....venter med å teste til neste uke.) Frk.B 3pp ( Det murrer og sånn, men håper fremdeles... leia (ikke noe mens eller gravid symptomer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå