så gla' Skrevet 14. april 2008 #52 Skrevet 14. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Elisabeth'77 Pippi* Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Marte og tulla Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo ****PASSERT IKM**** ************************** Lucy T *pp nr 3 år..... høstprøver 20pp(2xu) Amazing Frk.B 3.pp M_2BO
Gjest Skrevet 14. april 2008 #53 Skrevet 14. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Elisabeth'77 Pippi* Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Marte og tulla Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo ****PASSERT IKM**** **************************
lille2 Skrevet 14. april 2008 #54 Skrevet 14. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Elisabeth'77 Pippi* Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Marte og tulla Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 11pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo ****PASSERT IKM**** **************************
Julebaby :) Skrevet 14. april 2008 #55 Skrevet 14. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Elisabeth'77 Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Marte og tulla Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 11pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo ****PASSERT IKM**** **************************
prins06+2til Skrevet 15. april 2008 #56 Skrevet 15. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Elisabeth'77 Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Marte og tulla Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 11pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** **************************
malla85 Skrevet 15. april 2008 #57 Skrevet 15. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Elisabeth'77 Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Marte og tulla Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 11pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** **************************
Gjest Skrevet 16. april 2008 #58 Skrevet 16. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Marte og tulla Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 11pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** **************************
lille2 Skrevet 16. april 2008 #59 Skrevet 16. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Marte og tulla Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** **************************
flypapir Skrevet 16. april 2008 #60 Skrevet 16. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** **************************
*vil*ha*baby* Skrevet 16. april 2008 #61 Skrevet 16. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** **************************
- nr.4 i magen...:-) Skrevet 16. april 2008 #62 Skrevet 16. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** **************************
Gjest yrild Skrevet 16. april 2008 #63 Skrevet 16. april 2008 Sv: IKM UKE 1621:09 16.04.2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO Ønsker meg baby (ca. her, er litt usikker) -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Yrild (håper håper...)
Loppelure...med bøllefrø!! Skrevet 17. april 2008 #64 Skrevet 17. april 2008 Sv: IKM UKE 1621:09 16.04.2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig depprimerende!!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Yrild (håper håper...)
Isabella4444 Skrevet 17. april 2008 #66 Skrevet 17. april 2008 Sv: IKM UKE 1621:09 16.04.2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig depprimerende!!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) ønskerbabylykke :-) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Yrild (håper håper...) Ønsker meg baby...
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 17. april 2008 #67 Skrevet 17. april 2008 Sv: IKM UKE 1621:09 16.04.2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig depprimerende!!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Trisdag 15.04 ------------------------- malla85 Yrild *vil*ha*baby* isabella4444 ----------- -------------- Onsdag 16.04 ------------------------ gleder.meg 16.pp ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Yrild (håper håper...) Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær)
gleder.meg Skrevet 17. april 2008 #68 Skrevet 17. april 2008 Sv: IKM UKE 1621:09 16.04.2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) Skimamma ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Yrild (håper håper...) Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) gleder.meg 16.pp. (Det murrer.....)
Skihild Skrevet 18. april 2008 #69 Skrevet 18. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Fiffie Klar for nummer tre.. :-) ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Yrild (håper håper...) Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) gleder.meg 16.pp. (Det murrer.....) Skimamma (litt usikker på om 18. er dagen for min IKM, kanskje ikke før til uka, masse symtomer....venter med å teste til neste uke.)
Fiffie venter nr 3 Skrevet 18. april 2008 #70 Skrevet 18. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Klar for nummer tre.. :-) ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing (Etter forrige mens egentlig torsdag 17/4, men hadde EL 6/4) MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Yrild (håper håper...) Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) gleder.meg 16.pp. (Det murrer.....) Skimamma (litt usikker på om 18. er dagen for min IKM, kanskje ikke før til uka, masse symtomer....venter med å teste til neste uke.) Fiffie (negativ test idag, men ingen TR..)
Amazing Skrevet 18. april 2008 #71 Skrevet 18. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Frk.B 3pp ( Ca rundt denne datoen. ) Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Klar for nummer tre.. :-) ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Yrild (håper håper...) Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) gleder.meg 16.pp. (Det murrer.....) Skimamma (litt usikker på om 18. er dagen for min IKM, kanskje ikke før til uka, masse symtomer....venter med å teste til neste uke.) Fiffie (negativ test idag, men ingen TR..)
Gjest Skrevet 18. april 2008 #72 Skrevet 18. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Klar for nummer tre.. :-) ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Yrild (håper håper...) Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) gleder.meg 16.pp. (Det murrer.....) Skimamma (litt usikker på om 18. er dagen for min IKM, kanskje ikke før til uka, masse symtomer....venter med å teste til neste uke.) Fiffie (negativ test idag, men ingen TR..) Frk.B 3pp ( Det murrer og sånn, men håper fremdeles... )
lille2 Skrevet 18. april 2008 #73 Skrevet 18. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D babyønske 1pp etter MA (ny er jeg så lykkelig) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Klar for nummer tre.. :-) ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Yrild (håper håper...) Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) gleder.meg 16.pp. (Det murrer.....) Skimamma (litt usikker på om 18. er dagen for min IKM, kanskje ikke før til uka, masse symtomer....venter med å teste til neste uke.) Fiffie (negativ test idag, men ingen TR..) Frk.B 3pp ( Det murrer og sånn, men håper fremdeles... )
Gjest yrild Skrevet 18. april 2008 #74 Skrevet 18. april 2008 Sv: IKM UKE 1619:35 18.04.2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D babyønske 1pp etter MA (ny er jeg så lykkelig) Yrild Jippiyayajippijippiyaaaa :-) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Klar for nummer tre.. :-) ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi Amazing MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) gleder.meg 16.pp. (Det murrer.....) Skimamma (litt usikker på om 18. er dagen for min IKM, kanskje ikke før til uka, masse symtomer....venter med å teste til neste uke.) Fiffie (negativ test idag, men ingen TR..) Frk.B 3pp ( Det murrer og sånn, men håper fremdeles... )
Amazing Skrevet 19. april 2008 #75 Skrevet 19. april 2008 ****GRAVID (jippi, vi har klart det!!)***** Pippi* (jippi-yey!!) Klar for nummer tre...:-) (Helt utrolig....!! 2pp) Isabella4444, jippi:D:D:D Gravid:D 1 pp:D babyønske 1pp etter MA (ny er jeg så lykkelig) Yrild Jippiyayajippijippiyaaaa :-) ****IKKE GRAVID**** ingebølla, 2pp - TR kom 2 uker for tidlig! så gla' (vurderer å bytte nick. Grrr....) Malla85 (helvete heller! ) Elisabeth'77, 18 pp. Lykke til til dere som fortsatt venter! Marte og tulla (satser hardere neste pp!) *vil*ha*baby* (møkkatante!) Ønsker meg baby (Utrolig deprimerende!!) Amazing ****VENTER**** ------------------------ Mandag 14.04 ------------------------- lillamarsvin ------------------------- Torsdag 17.04 -------------------------- leia (her eller uke 15) Ella** Kropp M_2BO -------------------------- Fredag 18.04 ------------------------- Prøver på nytt ultraslan Klar for nummer tre.. :-) ------------------------- Lørdag 19.04 ------------------------- Tine Høstprøver 20pp(2xu) babyønske 1pp etter MA ------------------------ Søndag 20.04 ------------------------ tiptop jippi MaKaTo nette++ ****PASSERT IKM**** Ønsker meg baby... ønskerbabylykke :-) (krysser fingrer og tær) gleder.meg 16.pp. (Det murrer.....) Skimamma (litt usikker på om 18. er dagen for min IKM, kanskje ikke før til uka, masse symtomer....venter med å teste til neste uke.) Fiffie (negativ test idag, men ingen TR..) Frk.B 3pp ( Det murrer og sånn, men håper fremdeles... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå