*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. mars 2008 #26 Skrevet 25. mars 2008 Hehe, det gjør ingen ting;) Håper at håpet mitt er det som skal til, du SKAL ha en spire i magen nå!!! Hihi:P Så håper at tanta fortsetter å holde seg unna. Virker som den høye tappen din er et godt tegn. Utrolig hvordan man lærer å kjenne kroppen sin når man prøver. Pernille er en kjempefin side, masse å lære der:D
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #27 Skrevet 25. mars 2008 ja hvis jeg håper bittelitt jeg også så blir det kanskje ennå bedre:-)hehe ja tanta har vært flink å holde seg unna enn så lenge til tross for at jeg har grafset og romstert oppi der noen ganger i dag:-)hehe og det har foreløpig ikke kommet så mye som rosa utflod en gang. men har ikke blitt noe klokere altså. men det kjennes ut som om den ligger litt på skrå, akkurat som om den er ennå mer bakoverbøyd enn det den pleier. prøvde å finne den med høyre hånden også men det kunne jeg bare gi opp. ja utolig hva man lærer seg om kroppen når man prøver! vi kommer til å være eksperter innen vi er gravide;-p hehe jaj eg har brukt pernille kjempe mye, men bare ikke om temaet tappen:-)hehe
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #28 Skrevet 25. mars 2008 nå har jeg bakoverbøyd livmor fra før av så det kan hende det bare kjennes ut som om den er mer bakoverbøyd fordi den er så høyt oppe. bare tenkte jeg måtte si det:-)hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. mars 2008 #29 Skrevet 25. mars 2008 Synes det med tappen din høres veeeldig lovende ut!!! Du burde nesten lage en tråd og spørre om det er noen her som har peiling på det:) Kanskje de kan gi deg enda mere håp, hehe. Håper tappen din betyr spire ihvertfall;) Skal se om jeg finner noe om det på fertilityfriend. Når har du planer om å teste igjen?
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #31 Skrevet 25. mars 2008 er bra du syns det høres lovende ut da!:-) jeg får bittelitt håpe jeg også når du er så positiv:-p hehe men jeg tør ikke å håpe for mye. jeg kjenner en grop der men kjenner ikke noe forskjell fra andre ganger så om den er åpen eller lukket aner jeg ikke. ja jeg skal spørre på 1 tri nå bare for morro skyld å se hva de sier. takk for at du prøver å finne ut litt for meg!:-) du får rope ut hvis du finner ut noe! tenkte jeg skulle teste igjen når tanta kom!;-p hehehe! neida...hvis ikke tanta dukker opp så må jeg vel teste igjen i løpet av et par dager:-) men venter i hvertfall 2 dager for jeg orker ikke de negative testene.det er som et slag i trynet:-) dessuten så må jeg vente uansett for jeg har ikke fått testene mine i posten ennå, men de kommer vel i løpet av et par dager vil jeg tro.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. mars 2008 #32 Skrevet 25. mars 2008 Hehe, er nok greit å ikke håpe for mye, da kan man bli så skuffa. Mye bedre å bli positivt overraska:) Fått noen tilbakemeldinger fra 1. tri da? Håper du fikk noen lovende svar. Krysser fingrene for at tanta holder seg unna og at du tester positivt om et par dager! Et skikkelig slag i trynet å få negativ test ja:( Men håper at testene dine kommer om ikke så alt for lenge for jeg er så spent på dine vegne;)
tuppa prøvd lenge Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #33 Skrevet 25. mars 2008 nei jeg har ikke fått svar så langt nei. skal dytte den opp snart:) er kjempe koselig at du er spent med meg altså!:-) skal rope på deg jeg så fort tanta dukker opp eller hvis jeg over all forventning får en positiv test;-) krysser det som kan krysses for deg også!:-) du må rope ut så fort det skjer noe! synd du ikke fant noe da men takk for hjelpen!:-)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 27. mars 2008 #34 Skrevet 27. mars 2008 Hei hei igjen... Bare kjempe nysjerrig hvordan det ¨går med deg/dere?!?!?! Testet nå?? Når har du ikm dreamer??? Håper virkelig det sitter for deg tuppa? Har dere planlagt lenge å bli prøvere nå??? Jeg har gitt opp håpet om å bli gravid nå... Så håper virkelig dere andre får det til nå.... Har troen på dere nå!!!=) LYKKE TIL KLEMMER fra meg!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. mars 2008 #35 Skrevet 27. mars 2008 Hei:) Tuppa testet desverre negativt:( Men vi satser på at hun bare produserer hcg litt sent;) Jeg har ikm sånn ca. på mandag, så er ikke så lenge til det er testetid for meg heller;P Tusen takk for lykke-klemmene! Hvorfor har du gitt opp håpet? Klemmer
isi* med liten januar spire!! Skrevet 27. mars 2008 #36 Skrevet 27. mars 2008 Kanskje jeg bare er lei av å håpe.... Hihi men la oss ikke tenke på det negative... Åhhh... Det var trist... Har en venninne som ikke fikk positiv før 4 uker etter ikm. Å hun skal ha en herlig liten jente i juni, så jeg har troen på tuppa!!! Dreamer: er dere blitt utredet?? Har du noen sympt?? Jeg har en baby følelse denne mnd, så jeg stemmer for at det er for deg og tuppa!!! Desemberbarn er de beste =) hihi Hvor kommer dere fra?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. mars 2008 #37 Skrevet 27. mars 2008 Nei ikke tenk på det negative, vær positiv:) Det er viktig! Fantastisk å høre at du har en venninne som ikke testet positivt før 4 uker etter ikm!!! Har stor tro på tuppa jeg og!! Vi har ikke blitt utredet nei, sambo vil ikke levere sædprøve:( Så bir nok ingen utredning med det første, men håper han blir med snart! Jeg har litt stikkinger i puppene og underlivet, men har også pms-pupper, så jeg er ganske usikker. Så spennende at du har babyfølelse, håper det er for deg og!! Når har du ikm? Jeg er fra Oslo. Du? Nå skal jeg hjem fra jobb og sove, har jobbet i natt. Svarer i ettermiddag:D
isi* med liten januar spire!! Skrevet 27. mars 2008 #38 Skrevet 27. mars 2008 IKM 13.april(uke 15) Så er el som kommerførst her... Temper ikke. Samme her. Han vil ikke levere prøve... Så skal vi først testes må begge syns jeg, for blir bare enda mer press på han viss alt er bra med deg liksom... Men dere har jo vært graide før da... Jeg har gitt litt opp ja,,, Får jeg heller bli overrasket... Vi er fra Bergen... Hmmm jeg lurte på en ting, hørt om det med pms pupper. Hva er det? For litt før ikm har jeg i det siste halve året hatt verk i puppene. Til tider så ille at en ikke må komme ani de. Hehe jeg er ikke noe synsk eller noen ting. Men har troen på baby på denne tråden her =) Helst på både deg og tuppa! Sov godt, så snakkes vi i ettermiddag!!! =) Koselig å snakke med noen her inne igjen. Godt med litt inspirasjon av og til!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. mars 2008 #39 Skrevet 27. mars 2008 Spennende at EL næremer seg da:) Håper det blir full klaff! Så synd at din sambo heller ikke vil levere prøve, men godt å høre at jeg ikke er den eneste som har det "problemet". Helt enig i at begge burde utredes når man først gjør det. Helt tåpelig om vi må gjennom lap og sånt hvis svømmerne til mannfolka er dårlige. Jeg ble ikke gravid før i 10pp, så ikke gi opp. Dessuten så kan det være et tegn på at sambo har dårlige svømmere siden jeg mistet så tidlig. Pms-pupper er noe jeg og har fått det siste halvåret. Vanvittig irriterende. Noen dager før IKM, noen ganger rett etter EL, så begynner det. Får KJEMPEvondt i sidene på puppene:( Er visst helt vanlig, men veldig irriterende! Så lurer jeg på om håpet er ute når man får det. Har tro på baby på denne tråden jeg og! Håper vi har/du får spire i magen alle 3!!! Har en god følelse på deg! Koselig å snakke med deg og:) Godt med litt inspirasjon ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå