Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uuuuh...

Bøgdetøser er litt skumle.

Har vært på Statoil på Åmot. ALDRI IGJEN sier jeg deg, ALDRI!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja og dib kan lure ut mange timer av en stakkars sjel. så så lenge det er data er det håp... hehe

 

tenk på hva de gjørde i gamle dager... ingen ting.

Skrevet

Hahaha.. Åmot tror jeg at jeg bare har kjørt igjennom gitt! Vi har nå iallefall regjeringa samlet her en gang i året vi da :P og et berømt glassverk (der det samles en del ************ kjerringer innimellom)

Skrevet

ja det er sant. man må jo kose litt når man driver med hor. du ander ikke hva alle disse rare mennene ber om... :P

 

spebarnshora? = spebarnsmora? :P

 

hm.. ikke mange ekstremt gode forslag her altså.. hheeh

Skrevet

Er for tidlig på natta til gode nick, og dessuten feil dag :P Ta det en dag jeg har vært på fest så kan jeg sikkert hjelpe.. Er bare det at det går jo så sinnsykt lang tid mellom hver fest :P

Skrevet

Å nei! Skrev jeg fest? Da blir jeg vel hengt av "o-store-dibs-dronninger".

Skrevet

Åmot er skummelt!

 

Glassverk ja... Da trur jeg at jeg veit hvor du gjemmer deg hen i landet:)

 

 

Skrevet

hehe sant det. hm.. det som er fint er at innimellom så glimter dib til helt av seg selv og alt går i susende fart..hehe.. og nick dukker opp. men og finne nick på denne måten er tøysete.

 

hm... jeg er vist litt for fjær i dag til og klare og ha noen vetug samtalle. hvorfor kommer du hit så sent på kvleden? og ikke tidligere også?

Skrevet

Jeg er dronningen av DiB;)

Det er opplest og vedtatt (av meg:p)

 

FESTFESTFEST!

Skrevet

dibs dronning er tillab og hun henger ingen. hun bare spiser dem til kvelds

Skrevet

hø? Jeg har vært her inne før i dag, men da var det så kjedelig her.. Hehe.. så har vi drevet med litt freshing av huset.. Hehe..

 

Er her på dagen innimellom, men finne rjeg ikke noe interesant så logger jeg av.. Gidder ikke svare på masse svada med mindre jeg finner det morsomt :P

Skrevet

Haha.. heretter så tiltaler jeg deg som o store dronning av dib om jeg skal ha tak i deg :D Bare så du vet det!

Skrevet

det er sant. natten er helt klart dib på sitt beste. da har alle de ordentlige fruen lagt seg. det begyner og hjelper rundt klokka 22.00 hehe

Skrevet

Det er nok ikke umulig... Jeg har en tendens til å slokne tidlig... Men nå som jeg kan sove hele dagen om jeg gidder så er jeg jo naturlig nok aldri trøtt om kvelden!

 

Kanskje jeg skal tukte gubben litt.. :s Kanskje jeg blir trøtt!

Skrevet

gubber er til for og tuktes.. hehe... men manne hater som jeg er bude du ikke høre på råd fra meg. det er en grunn til at jeg sitter her alene liksom... heheh...

Skrevet

Hahaha.. Hender jeg er en real mannehater også, men i dag har han vaska hele huset.. Hihi!

 

Nai, nå får jeg logge av msn og dib og komme meg til sengs :D Ha en fortryllende natt! Me prekas!

Skrevet

sove godt. natti natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...