Gjest Skrevet 24. mars 2008 #26 Skrevet 24. mars 2008 Uuuuh... Bøgdetøser er litt skumle. Har vært på Statoil på Åmot. ALDRI IGJEN sier jeg deg, ALDRI!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #28 Skrevet 24. mars 2008 ja og dib kan lure ut mange timer av en stakkars sjel. så så lenge det er data er det håp... hehe tenk på hva de gjørde i gamle dager... ingen ting.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #29 Skrevet 24. mars 2008 Hahaha.. Åmot tror jeg at jeg bare har kjørt igjennom gitt! Vi har nå iallefall regjeringa samlet her en gang i året vi da og et berømt glassverk (der det samles en del ************ kjerringer innimellom)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #30 Skrevet 24. mars 2008 ja det er sant. man må jo kose litt når man driver med hor. du ander ikke hva alle disse rare mennene ber om... spebarnshora? = spebarnsmora? hm.. ikke mange ekstremt gode forslag her altså.. hheeh
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #31 Skrevet 24. mars 2008 Er for tidlig på natta til gode nick, og dessuten feil dag Ta det en dag jeg har vært på fest så kan jeg sikkert hjelpe.. Er bare det at det går jo så sinnsykt lang tid mellom hver fest
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #32 Skrevet 24. mars 2008 Å nei! Skrev jeg fest? Da blir jeg vel hengt av "o-store-dibs-dronninger".
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #33 Skrevet 24. mars 2008 Åmot er skummelt! Glassverk ja... Da trur jeg at jeg veit hvor du gjemmer deg hen i landet:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #34 Skrevet 24. mars 2008 hehe sant det. hm.. det som er fint er at innimellom så glimter dib til helt av seg selv og alt går i susende fart..hehe.. og nick dukker opp. men og finne nick på denne måten er tøysete. hm... jeg er vist litt for fjær i dag til og klare og ha noen vetug samtalle. hvorfor kommer du hit så sent på kvleden? og ikke tidligere også?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #35 Skrevet 24. mars 2008 Jeg er dronningen av DiB;) Det er opplest og vedtatt (av meg:p) FESTFESTFEST!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #36 Skrevet 24. mars 2008 dibs dronning er tillab og hun henger ingen. hun bare spiser dem til kvelds
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #37 Skrevet 24. mars 2008 hø? Jeg har vært her inne før i dag, men da var det så kjedelig her.. Hehe.. så har vi drevet med litt freshing av huset.. Hehe.. Er her på dagen innimellom, men finne rjeg ikke noe interesant så logger jeg av.. Gidder ikke svare på masse svada med mindre jeg finner det morsomt
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #39 Skrevet 24. mars 2008 Haha.. heretter så tiltaler jeg deg som o store dronning av dib om jeg skal ha tak i deg Bare så du vet det!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #40 Skrevet 24. mars 2008 det er sant. natten er helt klart dib på sitt beste. da har alle de ordentlige fruen lagt seg. det begyner og hjelper rundt klokka 22.00 hehe
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #41 Skrevet 24. mars 2008 Det er nok ikke umulig... Jeg har en tendens til å slokne tidlig... Men nå som jeg kan sove hele dagen om jeg gidder så er jeg jo naturlig nok aldri trøtt om kvelden! Kanskje jeg skal tukte gubben litt.. :s Kanskje jeg blir trøtt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #42 Skrevet 24. mars 2008 gubber er til for og tuktes.. hehe... men manne hater som jeg er bude du ikke høre på råd fra meg. det er en grunn til at jeg sitter her alene liksom... heheh...
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #43 Skrevet 24. mars 2008 Hahaha.. Hender jeg er en real mannehater også, men i dag har han vaska hele huset.. Hihi! Nai, nå får jeg logge av msn og dib og komme meg til sengs Ha en fortryllende natt! Me prekas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå