:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 alt bra her. kjeder meg er vel litt hart og ta i, men jeg er jo hjemme med småen som sover da. men jeg har jo dere. hva med deg?
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #6 Skrevet 24. mars 2008 Hehehe.. Småen har sovet et stund, hunden ligger og småpromper på gulvet.. Har vært og løpt litt i skauen i dag sammen med pappa, og da hender det hu finner noe "elgknask" å spise! Fusj! Joda, jeg ligger nå på sofan med den fordømte gipsen!! Grr.. Har ikke noe annet å gjøre enn og "henge" her og på msn
.Ann. Skrevet 24. mars 2008 #7 Skrevet 24. mars 2008 Jeg lurer bare på om du er fra Ørsta. Liksom Esso horenes hovedstad det..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 hehe... nei jeg bare så en på dib som fikk beskjed av legensin om at det bare var esso horer som fikk barn når de var 20. hehe... syns det var festlig og tenkte at det var nesten nerme nok til at jeg med litt godvilje kunne kalde meg esso hore
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 hehe... sånn er det. blir man tvunget til og ikke gjøre en dritt så klager man på det. blir man tvunget til og gjøre noe klager man på det.. livet er vanskelig.. hehe om du hadde kunnet så hadde du gått på veggen
.Ann. Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 Haha. hver sin definisjon. I så fall kan jeg kalle mor for esso hore også. Men tror jeg avstår fra det,egentlig..
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 Hehehe.. Er noe med det.. Livet er skikkelig komplisert Tror nok det er værre ting her i verden enn å ligge på sofan med et bein i gips, kunne jo vøri begge to Jess! Det hadde jeg nok gjort Hihi.. Huff.. Skal man snart ta kvelden da? Begynner å bli vel overtrøtt og fniser av alt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 det er nok lurt i grunn. er ikke så mange mammar som setter pris på en slik omtale. bortsett fra meg da. men jeg har vel ikke innsett at jeg er mamma enda. uansett så er jeg ikke barnet mitt... hm... jeg vil egentlig bytte, men så var det en som lagde et stort nr ut av at jeg het hore. og derfor må jeg beholde det litt til. slik at hun ikke tror jeg bytter det pga henne
.Ann. Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Også lurt. Ikke la noen tro de har overtaket. Syns det er morsomt jeg. ;-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #14 Skrevet 24. mars 2008 hm... jeg var oppe til 3.30 i natt så jeg begyner og merke at jeg er trøtt. men senga er ikke helt klar for meg enda. hm.. du trenger jo ikke sove. du får jo ikke gjort noe uansett. så du kan sove hele tiden. dette er foresten en fin tid for deg og lære deg og strikke på. jeg kan ikke strikke. men jeg har ikke brekt bene heller
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 Reagerte mer på Esso enn på hore jeg:p (kan ha med den lokale benser`n å gjøre og "horene" som vanker der... grøsses)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #16 Skrevet 24. mars 2008 Forøvrig, det er ny uke, Statoilhore denne uken?!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 ja det er litt morsomt for jeg får en passe dose med oppmerksomhet, det er nesten som og gifte seg tror jeg. og det bare pga et nick ;-)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #18 Skrevet 24. mars 2008 Haha.. Her blir de kalt Statoil-horer her.. Men altså, vi bor ikke SÅ langt fra Drammen (harrystaden) hehe.. Neida Tillab, bare kødder med deg
.Ann. Skrevet 24. mars 2008 #19 Skrevet 24. mars 2008 Det er nok kombinasjonen Esso og hore som gjør det til en vinner. Et slikt strekt begrep.
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #20 Skrevet 24. mars 2008 Vi har begge deler vi! Det er de yngste som er på Esso, de litt mer "sofistikerte" (les; de som har tryna i sminken på vei ut døra) er på Statoil... Og de SKIKKELIGE er på Shell i byen:p (har har man graderinger ass)
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #21 Skrevet 24. mars 2008 Hehehe.. I morra er jo faktisk butikken åpen, så jeg tipper jeg blir alene en stund i morra!! Litt deilig egentlig! gjesp! Tja, senga skriker, men je har jo ikke noe å gjøre i morra heller! Jeg kan strikke, og HATER det.. Får scrappe litt, men orker ikke slik pirk seint på kvelden.. Men det er NCIS på svensk tv3+
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. mars 2008 #22 Skrevet 24. mars 2008 hore er liksom ikke noe kling over lenger. det setter ikke en støkk i deg som det gjorde i gamledager. nå må det kraftigere utrykk til, men jeg tror det vil bli helvete her om vi finner på et stykt nok nick. som spebarnsdød eller noe.. nei huff. når man ser det slik så er jo hor nesten koslig
Gjest Skrevet 24. mars 2008 #23 Skrevet 24. mars 2008 Hahaha! så den med statoilhora som du posta etter jeg hadde posta min egen! Ja, vi har Esso og Statoil på bøgda her jeg bor! Statoil horene er kjerringene til alle rånerene som står der på rekke og rad. Så trange bukser at alle vakene syns nedover låra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå