Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #26 Skrevet 24. mars 2008 Nei, du skrev det ikke ordrett, men du virket litt snurt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #27 Skrevet 24. mars 2008 snurt?? Det er forskjell på å være misunnelig og sjalu.. Hadde vel vært sjalu om jeg hadde vært snurt!? Nei, for all del, det var et kompliment til dere tynne.. Jeg veide 50 kg da jeg ble gravid 1.gang, nå veier jeg 60 så jeg snakker av egen erfaring.. Føler/følte meg ikke stram og flott, men det gjør tydeligvis du, siden dette var en kampsak for deg... Og det syns jeg er bra for din del, for jeg må TRENE meg tynn igjen.. Så her mener jeg du er heldig (!), og er ikke snurt! (skjønte du forskjellen?)
Tante Bassa Skrevet 24. mars 2008 #28 Skrevet 24. mars 2008 Hmmm, bare lurer på en ting ang. overskriften på dette innlegget; hvordan kle seg som en dass egentlig? Jeg ser da for meg at jeg har noen sånne som henger i do m/lukt, hengende rundt på kroppen. Og kanskje et sånt dolokk-pusetrekk rundt skuldrene. Jaja, holder meg varm og lukter ikke verst heller..... ;-P
Ikkelektuell Skrevet 24. mars 2008 #29 Skrevet 24. mars 2008 En ting er sikkert; det er uforholdsvis mye rosa pels ute og går, tatt i betraktning at vi er ferdig med nittitallet for lengst. Derfor er jeg så frekk at jeg påstår at det er en hel del som kler seg som dasser. Neste gang jeg ser en rosapelselsker så skal jeg dra i snora hennes og høre om hun spyler.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #30 Skrevet 24. mars 2008 Jeg kledde meg ikke spesielt fint når jeg var gravid. Bare når vi skulle i selskap eller lignende.. Gikk rundt i mine joggebukser dagen lang, og kjøpte meg faktisk også mange nye i løpet av svangerskapet. Grunnen til dette var tidlig og kraftig bekkenløsning og jeg klarte ikke gå med stramme dongri bukser selv om det var strikk i dem grunnet hofte plager. Men tenker det er litt kjedelig hvis folk såg på meg og tenkte "herregud for et dass...!" Men egentlig, så bryr det meg faktisk lagt opp i baken, siden jeg var fornøyd, ryggen og hoften var brukende og mannen var like fornøyd som vanlig.. Syns det er veldig synd at folk skal henge seg opp i hva alle andre har på seg og hvordan de ser ut.. Uansett hvordan man snur å vender på det så er det jo ikke deres problem! Alt er OK så lenge dem det gjelder føler seg vel med seg selv!!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #31 Skrevet 25. mars 2008 Jeg kler meg i store joggebukser og tskjorter slik at resultatet av alle påskeeggene jeg har trøkt i trynet i det siste ikke sees så godt... er ikke det greit da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå