Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 ..bare fordi man er gravid? Det er så mange gravide som dasser rundt i joggis eller mannens klær dagen lang. Hvorfor gjør de det? Det tar jo like lang tid å ta på seg jeans, som en joggebukse. Er man bare hjemme og sløver så er jo det èn ting,men hvorfor gå ut sånn i offentligheten? (Ikke si at det er fordi dere ikke har råd til å kjøpe større klær/mammaklær, for da lurer jeg på hvordan man skal få råd til å forsørge et barn..) Jeg har 2 barn og er tidlig oppe hver morgen. Vi tar 30 min på badet hvor alle kler på seg, og det tar meg bare 5 min og ta på litt mascara og lipgloss. Dette gjelder for så vidt etter man har født også. Man virker bare "større" jo større klær man bruker (mener ikke man skal ha klær som sitter som pølseskinn heller).. Man har vel bedre selvtillitt når man føler seg litt fresh? Er det flere som har den oppfattelsen, eller er jeg bare forfengelig? Er dette bare latskap? Mener ikke å skape krig her, er bare litt nysgjerrig på hva andre mener om dette ..
Ikkelektuell Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Jo, det er mange som lar seg forfalle. Men du, "mener ikke å skape krig"? Hallo i luken.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Jeg, for eksempel, bruker masse penger på mammaklær, også syr jeg de om til babyklær når babyen blir født. Noen ganger dasser jeg rundt i slipsene til mannen min, men da er jeg naken ellers, altså. Liker å være litt kinky når jeg er på tjukka. Dere synes kanskje at jeg er litt sprø, men det hender mannen min låner lipglossen og mascaraen min også. Da føler han seg ganske fresh og får litt ekstra selvtillit.
Ikkelektuell Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Hvis du er NN uten lappen i hysterisk-tråden, så si for all del fra, slik at jeg kan flire deg opp i trynet. Det der var den mest patetiske unnskyldninga for en morsomhet jeg har lest siden da jeg var på skravle i stad.
Jodasåneidaså Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Jeg har hørt at skjønnhet kommer innenfra... ...og så synes jeg det er veldig dumt med sånn krig og fred og religion og politikk.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #8 Skrevet 24. mars 2008 Haha HI Hvis det plager deg at jeg går i joggis får du rulle inn leppa. Jeg GIDDER ikke kjøpe mammaklær, har da mer en nok penger, men faen heller må da kunne få lov å gå i joggebukser uten at folk ser på meg som en slask! Går foresten fint ann å bruke tights også da jeg har disse under magen. Men å innvestere i sånne mammaklær som jeg ikke syns er fine engang det gidder jeg ikke, og jeg gidder heller ikke betale dyre dommer for sånne fine mammaklær. Jeg syns ikke jeg ser ut som en slask selvom jeg går i joggis altså.. Syns du de som går i joggebukser til vanlig da (de som ikke er gravide) ser ut som slasker og? Nei vettu hva.. Koser meg i joggebukser
Ikkelektuell Skrevet 24. mars 2008 #9 Skrevet 24. mars 2008 "må da kunne få lov å gå i joggebukser uten at folk ser på meg som en slask!" Er du ikke litt slaskete, da? "Men å innvestere i sånne mammaklær som jeg ikke syns er fine engang det gidder jeg ikke," Nå skal det sies at joggeklær ikke ser så jævla sprekt ut, heller. "Syns du de som går i joggebukser til vanlig da (de som ikke er gravide) ser ut som slasker og?" Ja, generelt så gjør jeg det. Men for all del, ta på deg joggisen, du. Det viktigste er tross alt at man har det bra med seg sjøl. Bare for å være litt politisk korrekt her nå.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #10 Skrevet 24. mars 2008 HI nevner jo ikke tights, gjør hun vel? Thights og tunika (f.eks) er ikke akkurat slaskete? Jeg er ikke fan av joggebukser selv, man kan faktisk se litt slaskete ut i det.. særlig de som har så store bukser at rumpa "henger" i dem. Ser ihvertfall ikke ut som om man bryr seg om hvordan man ser ut ihvertfall..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #11 Skrevet 24. mars 2008 HVis du går i div motebutikker for unge, vet ikke hvor gammel du eller HI er, men joggis er faktisk mote, og det finnes utrolige mange kule joggebukser i fine farger og fasonger. Er ikke snakk om hullete gamle klær, men ting man faktisk kan bruke etter fødsel og. Ja å hvorfor innvistere i masse mammaklær? Hvor mange ganger skal man liksom være gravid i løpet av et liv? Og hvor lenge har man mage? Magen min kom i 6 månde. Skal jeg kjøpe massevis av klær for å bruke dem i 3 hele månder? Nei takk! KJøper heller klær jeg kan bruke etter fødsel også, nå som tunika og lange gensere er på mote. Folk må da få lov å gå i hva dem vil!! Bounce deg hjem du bouncy
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #12 Skrevet 24. mars 2008 Du er vel ikke akkurat kjent for å være den minst slaskete her inne, Bouncy Bollocks. Du er vel ikke gravid heller, såvidt jeg har skjønt? Virker ikke som du har det så altfor godt med deg selv heller. Men hva vet jeg...Du vet jo stort sett bedre enn alle andre her inne.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 24. mars 2008 #13 Skrevet 24. mars 2008 Hva har det med saken å gjøre om Bouncy B. er gravid eller ikke? Jeg ser ikke at det skal være noe relevant argument i diskusjonen om hvorvidt joggebukser er slaskete eller ikke.
Ikkelektuell Skrevet 24. mars 2008 #15 Skrevet 24. mars 2008 Men kjære deg, at joggebukser er mote blant fjortisene betyr da på ingen måte at det ser bra ut. Man behøver ikke investere "masse" i mammaklær. Jeg brukte sikkert en tusenlapp totalt. Hvis du synes det er "masse" så får du gå og spørre den du får penger av om litt mer.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #16 Skrevet 24. mars 2008 Er man stram og flott i kroppen er joggebukser bare sexy, ihvertfall hvis de er litt ettersittende.
Jodasåneidaså Skrevet 24. mars 2008 #17 Skrevet 24. mars 2008 Whatever floats your boat, lizm. Jeg veit i alle fall om jævlig mye som er grundig heitere enn joggebukser, ettersittende eller ikke. (Har ikke cheerleader-fetisj, akkurat, jeg er for gammel.)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #18 Skrevet 24. mars 2008 Hvor mange er liksom stramme og flotte i kroppen når de er gravide? Ikke jeg ihvertfall, så jeg vil bli veldig misunnelig på dem..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #19 Skrevet 24. mars 2008 Hehehe, så morsomt at dere blir sure fordi noen faktisk tar seg godt ut i joggebukser/treningsbukser. Selfølgelig er det mange gravide som er stramme og flotte i kroppen. Hvorfor skulle det ikke være det?
Ikkelektuell Skrevet 24. mars 2008 #20 Skrevet 24. mars 2008 Hvem blir sure for at noen ser bra ut i joggeklær, sa du? Ikke les for mye mellom linjene nå, frøken. Ser bare en her som har uttrykt noe sånt.
Ikkelektuell Skrevet 24. mars 2008 #21 Skrevet 24. mars 2008 Jeg var ganske "stram og flott i kroppen", egentlig.
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 24. mars 2008 #24 Skrevet 24. mars 2008 jeg går mye i joggebukser... men har mye mammaklær også... men problemet er at jeg er for slank ellers på kroppen så for at de skal være fine så blir de for stramme over magen... men bruker fremdelse noen vanlige bukser med hårstrikk i knappen og lange gensere... ikke alltid det går heller... om jeg skal sitte mye blir det jobbebukse på meg...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #25 Skrevet 24. mars 2008 skrev jeg at jeg ble sur? Syns å huske at jeg skrev misunnelig.. Det er bare et kompliment til de stramme.. Skulle gjerne vært flott i kroppen etter 3 svangerskap, men så flink er jeg ikke... Hehe.. morsomt at du skriver at det er en selvfølge at mange er stramme og fine når de er gravide.. Er det så selvfølgelig? Flertallet av de gravide/ de som akkurat har født som jeg kjenner, kjenner seg vel ikke helt igjen i det at det er en selvfølge.. Men det er bra at noen klarer å holde på fasongen.. Så absolutt.. Og det er vel ikke akkurat siktet til de snacksne jentene som har hoftekorte "kosedresser", det er vel mer ment til de sid-rumpa joggisene som er 3 nr for store.. Men om dere vil fly rundt sånn, så for all del! Personlig setter jeg litt mer stolthet i utseende mitt enn det.. Som sagt, er ikke ment til de med babyrosa ettersittende joggiser, men til de som har lånt buksa til mannen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå