Gå til innhold

termin? noen som har begynt å få litt mage?


jeentaa

Anbefalte innlegg

Andregangs, termin 15. oktober. Fått en ganske stor kul, men den har ikke vokst på flere uker. Sånn var det i mitt første svangerskap også, magen fikk kul, men vokste ikke på flere uker, før den sakte men sikkert begynte å bli litt større. Men stor ble den aldri, heldige meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er førstegangs, med termin 12 oktober. (UL termin) Ble flyttet etter ordinær UL. Jeg har fått mage, har hatt den en stund allerede. Tidligerer var det vel mest bare luft, følte meg ganske oppblåst en stund. Nå er det mer gravidmage, kan kjenne livmoren i navlehøyde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sizzi! venter også tvillinger og er snart i uke 17. Er du førstegangs? Hadde vært morsomt å høre litt av dine erfaringer underveis. Syns det er vanskelig å finne svar på alt jeg lurer på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jente på 21 år her fra sørlandet;) termin 5. oktober og har fått ei kul på magen som ikke er luft, hehe.. i motsetning til før;P så nå kommenterer folk det, og det er jo kjempemorro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har termin i slutten av sept.- begynnelsen av okt. Magen har så vidt begynt å kome slik at ein ser den no;)

Fekk komentar av min kjære i dag: "So stor magen din har blitt!"

(har ser meg kvar dag, så den har nok vokse ein del i løpet av matta/formiddagen i dag). Merka for første gong i dag at magen kunne sjåast gjennom lause t-skjorter av og til (kom an på korleis eg sto o.l.).

Kjekt at magen viser, men dumt på den måten at då finne snart klassen det ut. Plana va å vente til etter 25.mai med å seie noke. jaja:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 år, førstegangs og har UL-termin 5.oktober, Har fått mage jah;) Den sa plopp for 2 uker siden, hehe.. Og nå kjenner jeg også deilige spark! 20+2 idag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...