Gå til innhold

termin? noen som har begynt å få litt mage?


jeentaa

Anbefalte innlegg

jeg er 20 år, førstegangs. termin 14 oktober. syns jeg har fått litt mage. noen av dere andre som har det?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp- er i uke 11 og her må nok nyheten fortelles til venner og kjente. Den spratt ut etter påske ..kanskje det er påskesnopen som har lagt seg??!! Det er min andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den kom plutselig forrige uke, er i 14. uka nå og jeg har fått en kul midt på magen, så det er nok ikke bare fett, for det pleier og legge seg på sidene nemlig :P

Men for folk som ikke veit jeg er gravid ser jeg nok mer feit ut enn gravid ennå... uff :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom også magen plutselig i uke 11. Det er min andre og jeg har hørt at det visstnok synes tidligere da :o)

Utrolig hyggelig - for meg ble det på en måte lettere å relatere seg til det hele når beviset ble så synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg er 29 år og venter mitt 3 barn -14 oktober også faktisk:)) Har ikke lagt på meg noe i kilo ennå men magen er helt tydelig og har allerede måttet ta fram mammaklærne. Har lupus antikoagulant og blir derfor fulgt nøye opp på sykehus. Er til kontroll med ultralyd en gang hver uke og har vært i dag!:) En sprellende liten tass på 47 mm fra hode til rompe:)) Det er på str med en fyrstikkeske!! Armer og ben kommer i tillegg da selvsagt og bena er jo like lange som resten av kroppen. Men, det er utrolig fantastisk rart at det kan bli mage av slikt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har fått termin 15. oktober.

 

synes det vises på meg ja! men som andre sa her, så kan det godt hende påskegodtet har skylda. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andregangs, sønnen min er 19 mnd og jeg fikk ikke på meg mine stretch- olabukser da jeg var i uke 8. Her går det i et par olabukser som før har vært litt store og joggebukser, tenker på å kjøpe mammabukse snart.. Nå er jeg i min 11 uke så håper ikke jeg skal bli valross denne gangen, Sist så det ikke t som om jeg var på slutten, folk trodde jeg var i 6 mnd:p

 

Termin 23 okt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uke 13 i dag, og har nok fått en litt større bulk på magen ja.... Trodde først det var påskegodtet som har satt sine spor, men vekta er stabil der den var fra dag 1, så er nok knøttet som begynner å vise seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er der den - koselig :)

I går sa til og med svigermor at jeg hadde fått litt mage - så den synes :))

 

Kom kjappere nå enn sist - ca 4-5 uker før faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11 nå, og har måttet kjøpe mammabukse for flere uker siden... Har gått ned et kilo i vekt, men magen buler ut. Det er nok mest luft, men det synes godt. Ingen tør å spørre enda likevel, for det kan jo se ut som at jeg bare har lagt på meg. Men de tør å spørre mamma og svigermor, som selvsagt nekter for at de vet noe, etter ordre fra oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 11 og går gravid med mitt 2 barn. Her synes magen litt og har gjort noen uker faktisk.

Vi blir jo litt oppblåst, og selvom spira fortsatt er liten så skal så vidt jeg ha forstått fosterposen el hva det heter være på størelse med ca en appelsin...

Har gått opp 2kg og passer ingen av buksene mine, skal sies buksene jeg har er veldig trange da så var ikke mange millimeterne å gå på he he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i den 12. uka, og de siste par dagene har magen bare est ut! Litt ekkelt å føle seg så feit, men blir vel vant til det framover får jeg tro;o) Ser fram til sommeren, for da kan jeg endelig ha bar mage uten å måtte tenke på å trekke den inn, hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her har magen kommet! se bilde ved å trykke på nicket mitt:-) veldig stolt og glad!

Vår første, er 22år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er også magen på fremmarsj. De to på jobben som vet at jeg er gravid sa i dag at "nå kan du snart ikke sjule det lengre".

Har termin 28.oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har termin rundt 4.okt, men har ikkje så masse mage endå. Men siste veka har den begynt å kome litt meir då, så den skyt vel ut no snart.

Hmm...håpar eg passar i bunaden min på 17.mai...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja lagt på meg godt på magen,men heldigvis ikke resten av kroppen enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+4 på vei, og merker det godt på magen, skal ha tvillinger.

Brukte søndagen på å pakke vekk mesteparten av dei "vanlige" buksene mine, beholdt kun joggebuksene og mammabuksene i skapet... Er vel nå den for alvor skyter fart... Blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 1 oktober. Har sett magen noe uker jeg, men nå tror jeg andre kan se det såvidt også under klærne. Helt greit å få litt mage synes jeg, men litt rart og ikke få på seg buksene sine lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 21.10 og har fått mye mage! Den står rett ut som en hard tromme og synes selv gjennom kjoler.... + alle andre klær så får kommentarer nesten hver dag på jobben nå... men bare koselig det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 17 uker i dag, og jeg ser rett og slett gravid ut. Men jeg har ikke lagt paa meg kilo og er en slank jente, saa jeg er kun storre paa magen (og puppene). Naboen min er en storre jente og er omtrent 19 uker og en kan ikke se at hun er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell sånn at det vises bedre på slankere jenter. Jeg har lakt på meg 2 kilo og det er "bare" i magen og puppene...Magen begynner å vise seg nå ja, Kom plutselig ut i denne uken (uke 14) Å jeg som aldri har hatt noe mage, dette er uvant, men tenk dere hvor gøy det blir.

 

ÅÅ jeg skal kose masse med magen ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...