Gå til innhold

Jeg googlet navnet mitt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sara er født på Ullevål....der fikk jeg ingen beskjed om noenting bortsett fra alt den dagen jeg ble utskrevet hehehe folk som føder på ullevål i dag er bortskjemte i forhold:) Ingen som kan forstå hvordan barsel i gamle dager var der.

Johanne er født på Ahus. Jeg hadde hørt mye negativt på forhånd, men de reddet livet til ungen min så jeg har bestemt at uansett så er det et flott sted:) Jeg husker faktisk ikke det med maten....nå har jeg tenkt og tenkt og husker det fader ikke hehehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingenting å klage på når det kommer til å føde på ahus :) er barsel jeg hadde litt probemer med. MEN de skal ha for at de prøvde så godt de kunne, det var babyboom den natten jeg fødte og sykehuset hadde rekordmange fødsler den natten og den helgen jeg fødte (mange oslo/akershus damer som hadde seg som kaniner i juli 05 tydligvis). Ikke rart det ble litt kaos der :)

Men uansett, var slitsomt for oss som måtte ligge der, selvom de gjorde så godt de kunne..

Usja, hva var det som skjedde når du fødte Johanne? får helt angst av å høre sånt jeg :(

Skrevet

Johanne fikk plutselig pustestans på barsel....noen timer etter fødselen. Heldigvis hadde jeg ikke lagt meg for å si det enkelt. De har aldri funnet årsaken, men hun måtte ligge på intensiven noen dager. De startet behandling med tanke på infeksjoner o.l. De konkluderte vel med at fødselen var så rask at det ble stor påkjenning. Det er vel det jeg husker best fra hele oppholdet. Den timen det tok fra de løp med henne i armene til jeg fikk vite hvordan det hadde gått. Grusomt. Sov ikke de første 3 mnd etter det.

Det var kaos når jeg fikk i juli 2004 også. Folk fødte på kjøkkenet og overalt. Skikkelig kaos!

Skrevet

Herregud så skummelt :-S :-S Og så utrolig godt at det gikk bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...