Gå til innhold

Jeg googlet navnet mitt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og opp kom et nydelig bilde av siste snuppa 2 timer etter fødselen. Jeg husker at jeg var usikker på om jeg ville at fotografen skulle ta bildet for hun var ikke badet osv..... ble så glad npr jeg så det for tiden går så fort og man glemmer så mye..... sukk hun er jo definitivt den siste babyen min:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesj, du får jo en gutt om et par år du, gjør du ikke??

Skrevet

Hehe jeg ble jo spådd av samme dame og du vet jo hvordan det ender ;) ;)

Skrevet

jasså?

Gleder meg til dere får en liten gutt jeg, med 3 storesøstre vil han nok bli passet godt på ja ;)

Skrevet

Da tror jeg faktisk jeg blir lagt inn et eller annet sted:( Er ferdig med sånt jeg og får ingen vibber selv av 50 tråder på skravle:)

Skrevet

Jeg prøvde også å google navnet ditt, fant ikke noe bilde jeg... :P

Skrevet

hmmmm skrev du det riktig da? Kan sende deg linken på en pm hvis du vil se:)

Skrevet

Hadde dere fotograf på sykeshuset rett etter fødselen?

Har ikke hørt om noen som har hatt akkurat det før, og har litt lyst til å ha det selv. Og selv om hun ikke var badet o.l., ble bildet fint?

Om jeg skal ha fotograf der, vil jeg jo at fotografen tar noen fine bilder av en veldig nyfødt baby. Det er så fint å ha.

Skrevet

Sykehusene pleier ofte å ha en fotograf fra lokalavisen i dagligstuen noen timer hver dag :)

På ahus er det for eks en fotograf fra romerikes blad.

Skrevet

I fredrikstad er det en fotograf som tar bilder etter fødselen på barsel....hvis man vil. Jeg husker ikke om han er der hver dag eller hvordan det var. Hadde egentlig glemt det helt til bildet dukket opp nå:)

Skrevet

Japp, vet sykehus pleier å ha fotograf fra lokalavis, men tenkte mer på å "hyre egen fotograf" til bare oss om du skjønner? Er det mulig? Jeg betaler gjerne litt penger for å få fine bilder fra sykehuset. Men kanskje litt rart å ha en fotograf der så tidlig etterpå...

Skrevet

Sunnibaby er nudeligbaby :) :) blir helt rørt av å se sånne små jeg, kjenner det stikker i hele meg hehe..

¨Så våken hun var foresten! Dråget hadde ikke øynene åpne et sekund hun hehe :)

Skrevet

hehe ja var det jeg sa til dulon også. Fasinerende hvor utrolig våken hun var. Så rett inn i linsa og bildet er tatt ca 2 timer etter at hun var født. Husker at fotografen kommenterte det også. Siden jeg var så skeptisk fikk jeg se digitalbildet hehehe

Skrevet

Hmm, det fikk ikke jeg med meg. At der var fotograf altså. Men så fikk ikke jeg med meg så mye. I løpet av tre dager på barsel så rakk jeg å spise en gang, heh, kom meg aldri ut så jeg rakk måltidene. Satt jo bare å prøvde å amme hele tiden:/

Skrevet

Ordentlig klart og vakkert blikk :) Talie sov fra 5 min etter hun kom ut til godt ut på dagen etter hehe, da våknet hun for å få ny bleie og litt pupp også sov hun til neste pupp igjen. Sånn var hun de 5 første ukene. Satt klar med kamera 24/7 for å prøve å få til et våkent bilde..

Skrevet

Fikk ikke med meg det med fotografen før etterpå jeg heller ;) men tror han må ha vært i dagligstuen i 12 etg, for jeg var mye i dagligstuen i 10 og han var aldri der da hvertfall..

Fikk foresten helle rikke med eg at det var faste måltider der før jeg tilfeldigvis kom over en plakat hvo det sto ukemeny på hehe, når jeg så at det sto ertestuing og kjøttkaker til middag fant jeg ut at jeg var nokså fornøyd med kneip og syltetøy ;)

Skrevet

På Ahus lå jo snupp på intensiven så fotograf var ikke akkurat i tankene mine da. Husker faktisk ikke at jeg spiste i det hele tatt på Ahus hehehe så fjern var jeg ja.

Skrevet

Var det Johanne du fødte der? eller Sara?

Ble litt skuffet over omvisningen på ahus jeg da, fikk tilbud om omvisning på avdelingen den dagen jeg skulle dra hjem, hadde jo vært greit å få vite det med faste måltider, hvor man fant sengetøy osv. Eneste jeg fikk beskjed om var hvor jeg kunne finne brødskiver.

Skrevet

Jeg fikk omvisning rette etter jeg kom fra fødselen, men jeg var så omtåket at jeg ikke greide å konsentrere meg om hva hun sa. Så jeg fikk ikke med meg noe.

Føler seg litt teit når dama har stått å vist og prata og doene i fem min. Men så må du alikevel spørre "hvor er doen" etterpå:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...