Gå til innhold

*megogmitthusmas* (for uinteresserte - don't look;-))

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, da ksjønenr jeg tuppa :) Så lenge ungene slipper å bytte vennekretser for mange ganger er det vel kanskje samme om man må flytte en ekstra gang.

Må foresten komentere det siklis sier litt, jeg er enig med henne og jeg er ikek snobbete av den grunn.

Eneste det sier om meg er at jeg ikke har lik smak som de som bor i det huset.

Hadde jeg skullet bo der ville jeg ha gjort noen endringer, men det betyr ikke at jeg ikke kan forstå at andre liker det sånn som det er der nå. Alle har forskjellig smak og det må man da få lov til.

Skrevet

Hvis dette muliggjør at du kan studere så synes jeg du skal gå for det, så sant du får rett magefølelse på visningen da!

Skrevet

Men jeg fant ingen jeg virkelig likte - så da ble det vanskelig å finne et eksempel. Jeg skjønner så klart at folk liker forskjellig ting - jeg sa bare hva jeg mener. Om det gjør meg til en snobb gjør meg lite.

Skrevet

Som sagt, det var ikke det du sa, men måten du sa det på. Virket nesten som om det var slumming å bo der;o)

Hvilken stil liker du da?

Skrevet

Er vel kanskje bare noe med at vi ute i den virkelige verden må ta hensyn til variabler som pris også...

Er vel ingen som påsto dette var drømmehjemmet, men å si at du blir kvalm er jo bare barnslig.

Skrevet

Slum og slum... Det var nå ikke det fineste, da...

Jeg vet ikke, jeg er litt allsidig... Lys og ren, helst...

Trålet 1000 leiligheter på finn i lete etter en jeg liker, men finner bare helt greie. Så vanskelig å forklare. Men altså, du liker kanskje blonder og ting fra barokken - greit for meg. Sa som sagt bare hva jeg synes... Og det var at den var lite fin.

Skrevet

Synes den var fin jeg. Er ikke spesielt glad i barokken og blonder nei.

Kan jo legge ut noen bilder fra ditt eget hjem, så kan jeg få se hva du liker;o)

Skrevet

Det var bare et eksempel da, hehe...

Jeg kan, ja. Men jeg liker bl.a. ikke kjøkkenet der kjempe godt... Helt greit...Dessuten har jeg få bilder av det.

Skrevet

Selv hadde jeg ikke klart å bo i blokk, men det var en helt grei leilighet. Men et par justeringer kunne den blitt riktig så fin.

Leiligheta hadde nok fått et bedre førsteinntrykk med andre møbler på stua og ikke minst noen andre gardiner. Men man har jo (heldigvis) sine egne møbler, og det finnes både tapeter og maling...:) Gjelder bare å se forbi møblene.

Skrevet

http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=12786908&reference=8/127/869/08_-839196906.jpg&adheading=ST.+HANSHAUGEN-LYS+%26+EKSKLUSIV+4%285%29-R+HJ%D8RNEL.-PEIS-FELLES+TAKTERR.-GARASJELEIE&sid=xz2cabwWcEW496208&adTypeId=1&WT.svl=Hovedbilde

Denne var grei... Ville egentlig valgt et annet kjøkken selv, men. Ble litt for mye hvitt. Litt vel lite bad - synes ikke noe særlig om det - bedre skap plass osv... Men alt i alt en grei leilighet...

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Haha.. Hvem er ute etter hvem? Og du vrir jo på det hun sa.. Haha.. Barnslig du er :-)

Skrevet

Den er helt grei, men jeg ville minst byttet gulvet og benkeplata, som en staart. Og badet er jo et bøttekott!

Skrevet

jeg syns den var kjempe fin den leililigheten jeg..;)kjempe fint kjøkken

Skrevet

synes den var fin, jeg:-)

men hva pokker mener du med sponsorposjekt? Blir nysgjeig, jeg..hehe

har du fått Hansa på banen, eller??? hehe

Skrevet

Hahaha jaaada selvsagt er det Hansa!

Har du ikke hørt at Hansas nye storsatsning er Monajenten?? ;-)

Skrevet

Dette var jo en fin leilighet da! Noen små justeringer og egne møbler tror jeg dette vil bli bra :)

Men "arg" som det irriterer meg alle meglerene som hopper rundt og tar bilder med vidvinkel...og IKKE får det til. Alle rommene ser jo helt snåle ut, ikke større ( som jo er grunnen til at de bruker det) !

Skrevet

Vet du hva, jeg synes leiligheten er kjempefin jeg, Monajenten! Og med hvit stuedoer, blir den saa godt som perfekt. Og saa bra at du skal begynne aa studere! Du har i alle fall dine prioriteringer riktig i livet. Lurt aa leie ut den andre leiligheten din etc etc - og i FREMTIDEN satse paa hus. Lykke til! (Og til Sikle maa jeg bare si at den leiligheten som du synes er finere, nok ligger paa samme nivaa, men bygget i et annet forsoek paa stil...)

Skrevet

Haha.. TÅPELIG sammenligning siklerotte.

"Din" leilighet har kvadratmeterpris på 36000 kr, mens Monajenten sin har kvadratmeterpris på 21400 kr.. LITT forskjell..

Dessuetn er finessene stort sett det samme. Bare til å male litt det, og bytte kjøkken dersom det virkelig var så ille. Man kan virkelig gjøre endel med en leiglihet for 80 kvadrat, når man har 1,6 millioner å bruke ;-)

Skrevet

Det var ingen sammenligning. Det var dum&deilig som spurte meg hva jeg likte. Så les før du uttaler deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...