Gå til innhold

*megogmitthusmas* (for uinteresserte - don't look;-))


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvis du vil bo i leilighet i Fyllingsdalen er den jo grei ;-) Litt liten kanskje..?

Badet og kjøkkenet var jo ok, og stuen er jo lett å fikse.

Skrevet

"Vil" ikke bo i leilighet i blokk, men hvis vi bor i leilighet for en periode, kan jeg studere, og så blir den litt nedbetalt, og så har vi da etterhvert to leiligheter å selge og kan kjøpe stoooort hus:-)

Skrevet

Ville heller faktisk da kjøpt noenting "styggere" og fikset det litt selv, ligger mye penger i det, selv i Fyllingsdalen...

Skrevet

Synes så veldig grei ut jeg....men 80kvm er lite når det er en 4roms...Har du vært på visning?

Skrevet

Nei, har ikke vært på visning enda, men bor nå i 3-roms på 50 kvm så tror det vil være stor forskjell sånn sett.

Jeg har åpen kjøkkenløsning til stuen nå, og bare stuen i den leiligheten er større enn her. Stort pluss at det er eget kjøkken.

Skrevet

"Problemet" er at dette er et "sponsorprosjekt" hehe, skal få økonomisk hjelp. Og personen som skal hjelpe må være den tregeste jeg noensinne har møtt, så jeg har satt standarden noe høyere enn om jeg skulle betalt selv, skjønner? For jeg vet at om noe blir kjøpt som er oppussingsobjekt, kommer jeg til å bli boende i oppussingsobjektet, for det kommer ikke til å bli pusset opp. (tenker da på dyrere ting som kjøkken og bad, maling og sånt kan selvsagt fikses selv.)

Skrevet

Den så jo fin ut :) men synes boarealet kanskje var litt lite for en 4-roms? vår 3-roms har samme boareal.

 

Men hadde jeg vært dere ville jeg ha sett etter noe dere kunne bo i til dere ble gamle, altså kanskje et soverom til, egen hage osv :)

Skrevet

Lurt å gå på visning uansett, er planløsningen god så kan det være grei plass.

 

Skjønner godt du vil ha mere plass, men kan være lurt å ha is i magen og vente litt så du kan kjøpe litt større med tanke på å slippe å flytte igjen...Pes det og!

 

Har dere store plassproblemer kan dere jo leie et lager og ha noe der?

Skrevet

Dyrt å bo, husleien er ikke inkudert varmt vann og oppvarming. Du må derfor regne med en saftig strømregning.

 

Imponert over at du klarer å kjøpe leilighet i denne prisklassen som alenemor og student, det hadde ikke jeg klart alene på 400 000 i inntenkt;o)

Skrevet

Synes kjøkkenet var lite pent...Stuen blir jo grei såfremt du får ut de horrible møblene/gardinene osv.. Og ja - maler døren... Spotter hadde gjort seg - men spørs om du gidder å legge så mye i det mtp. at det er en midlertidig løsning. Synes heller ikke noe særlig om badet.Ville isåfall malt taket og byttet knotter på dørene på baderomsskapet...

 

Ikke min stil, men det hadde vel gått om jeg ikke fant noe annet bedre.

Skrevet

Fin leilighet:)

Vi hadde 4 roms på 80 m2 som vi solgte for 2 120 000,så jeg synes den var billig...Om planløsningen er bra trenger det ikke være lite med 80 m2 på 4 roms.

Skrevet

Omg siklis, er det mulig å virke mer snobbete og "bedre vant"? Det var en fin leilighet med god standard. Ikke noe slott, men hvem trenger det?

Skrevet

Får jeg ikke lov til å si hva jeg mener...?

 

Jeg ville ikke flyttet inn i leiligheten, nei. Stedet jeg bor skal gjerne reflektere hvem jeg er - og da må jeg synes det er fint. Jeg blir faktisk kvalm av ting jeg ikke liker.

 

 

Skrevet

Klart du får si hva du mener! Det var måten du sa det på som gjør at man skulle tro at du var en del av kongefamilien og vant til å bo rimerlig upperclass;o)

 

Hvilken type stil liker du da, siden det som var i den leiligheten var så stygt at du blir kvalm?

Skrevet

Hun er jo med i Kongefamilien. Har du ikke fått med deg det? Er jo Ingrid Alexandra... ;-)

Skrevet

Jeg har hatt foreldre som alltid har vært interessert i design osv... Så det har vel alltid vært fint hjemme hos meg. Det betyr ikke at det er et slott jeg driver å mener folk bør bo i...

 

Jeg vet ikke, jeg skal lete frem en leilighet jeg liker.

Skrevet

Problemet er at det går ikke om jeg skal studere. Da må vi liksom ha et mellomledd, skjønner?

Vil det aller helst selv, liker ikke å flytte. Men hvis det å bo i leilighet i noen år gjør at jeg kan studere, er det veldig fristende.

 

Som jeg skrev lengre oppe, er min 3-roms 50 kvm, så kommer nok til å merke forskjell uansett sånn sett:-)

Vanskelig dette her da.

 

Mersa & Magnus: Ja, går alltid på visning:-) Får følelsen med en gang jeg kommer inn i et hus/leilighet om jeg kan trives med å bo der eller ikke.

Skrevet

Hvis du leser lengre oppe, så er det et "sponsorprosjekt" så jeg skal ikke betale selv....:-)

Skal leie ut min egen leilighet, da betaler den seg selv.

Skrevet

Ok, jeg skjønner fremdeles ikke hva et sponsorprosjekt er. Hvem vil kjøpe en leilighet til deg som du skal bo i gratis og samtidig leie ut din egen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...