Gå til innhold

endelig lagt ut et mage bilde- er i uke 37 :) meninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så veldig stor akkurat nei, men så lenge alt er bra med babyen, så er det jo det som teller! ;o)

Jeg la ut et bilde nå, tatt i dag, 37 fullgåtte uker på vei.

Jeg er liten i forhold til ALLE andre som har termin rundt meg, men i forhold til deg er jeg faktisk litt stor! *hihi*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo takk :) ja kjenner den godt der inne & nede :)

lik din mor jeg da ;)

bare at jeg ikke har turt å ligge på mgen siden jeg fant det ut :)

Akkurat passe synes jeg du var

, jeg er 1.70 :)

søt livs historie- jeg også møtte barne faren/min mann når jeg var 16 også vært sammen i 9 år-dette er vår første :)

hva tror du vi får?

Skrevet

den over var til salt pute :)

men synes ikke du var stor nei celine :)

synes vi hadde litt lik mage-venter du gutt?

jeg vet ikke.. alle tror gutt derfor tror jeg den overrasker med å være jente :)

Skrevet

ja d er du da:)

takk for d:)

oj du er høy du da:) da er d mye muli at du berer barne langs ryggen din du da:)

takk for d:) ja jeg fant mannen i mitt liv ganske tidli. han er verdens beste:D vi ha vert sammen i 10 år i år:) så da håper jeg på en forlovelse! den har jeg venta på leeeenge:D hehe!! men jeg har helt sluttet å mase:)

jeg tror du får en jente:)

Skrevet

Ja den står på hodet der inne-ihvertfal på alle ul :) bare beina bøyd til siden :)

er ikke det deilig.. jeg også har verdens beste mann for meg & pappa til babyen vår :)

er overlykkelihg- vært gift i 5 år vi da :)

etter ti år fortjener dere et brylluå snart :)

takk for gjettet-om 3-4 uker så vet jeg :)

Skrevet

ja d er deili:D

sjit!! har dere vært gift i 5 år allerede?!! men du er jo bare 25 år:) gifta dere dere nor du var 20 år? kan jeg spør hvor gammel han er?

ja d synst jeg også:D skal du på ny ul da?

Skrevet

Jeg venter gutt ja! :o)

Blir spennende å se hva du får da! ;o)

Skrevet

oj. min mage er ca den størrelsen nå og jeg er kun i uke 19. vi er ca samme kroppsbygging også. hmmm, fikk litt angst for at det er fler enn en inni meg nå.... hehe

syns magen er fin da, så legne JM er fornøyd så må det jo føles greit å ikke ha så mye å "bære på" ;)

Skrevet

Fin mage.. ;) virker som du har en ganske lang mage... Det hadde jeg og, spes første gang. Babyen er nok stor nok;)

Skrevet

Jeg har omtrent like liten mage som deg, litt større da, er to uker lengre. Men jeg har også høye SF-mål og har fått beskjed om at babyen er ganske stor likevel. Så de store babyene får plass i små mager også ;)

Synes du har mer jentemage enn guttemage...? Guttemage skal jo være spiss, din er ganske "firkanta"...

Skrevet

Hei :)

Greit å se at ikke det bare er meg med "liten" mage.

Får de samme kommentarene selv, så har følt meg litt "unormal", men familien ser at jeg er "stor" :) og gyn/ul,legen sa det hadde nok med at magemusklene mine var sterke så holdt babyen mer inni der.pluss at høyden min er over 170.

mitt sf mål er også normalt, var på ul og babyen var estimert til 3,3kg i uke 37.

Bildet jeg har er fra uke 36, har guttemage men venter jente :)

Så vanskelig å si, men du har vel mer guttemage en jentemage du også:)

Lykke til :)

Skrevet

Ja bra det er flere med litt mindre mager da :)

spiller jo ingen rolle så lenge babyen som bor der inne har det bra og vokser bra :)

ja av hundre så gjetter nitti gutt og ti jente :)¨

vi får se :)

takk for tilbakemeldinger & sammen ligninger :)

Lykke til søte jenter/damer :)

føles som min har tenkt å krabbe ut idag men tror ikke det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...