Gå til innhold

endelig lagt ut et mage bilde- er i uke 37 :) meninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gøy med tilbakemeldinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen bilder der desverre.. Er nok bare noen instillinger du har glemt! :)

Skrevet

nå da? ser det jo på hovedsiden på nye bilder :)

Skrevet

du må kanskje krysse av for å dele bildene eller noe? jeg får heller ikke opp noe.

Skrevet

fikset jeg det nå? :)

søte jenter som hjelper :)

valgt å ikke vite kjønnet.. hva tror dere? :)

Skrevet

får ikke sett annet enn det første som står på forsiden...

Skrevet

Den lille magen du har da! Lykke til!

Skrevet

har bare et bilde ja :)

de fleste som ikke kjenner meg synes jeg er liten, de nærmeste synes stor så måtte bare høre fra dere andre flotte gravide med mager.. :)

Skrevet

takk :) lykke til du da, bare noen få dager til temin jo :)

spent? hva skal du få?

Skrevet

Vanskelig å si gjennom profilbilde bare, men synes formen på maven din ligner litt på min, så tipper at det ligger en liten gutt der inne:) Siden det er en gutt i min:)

Skrevet

Håper foresten at min mave er like liten som din når jeg er så langt på vei:)

Skrevet

kan man åpne det nå? :)

hmm, spennende, takk for gjettet :)

er veldig spent selvom det ikke spiller noen rolle :)

Skrevet

koselig sagt :)

den er kanskje liten.. men sf målet er akkurat & babyen stor følge vekt estimering :)

hvor langt er du på vei da? :)

Skrevet

som jeg skrev på "min" greie, så syns jeg du har en liten mage hihi. deilig da. jeg syntes min var liten liksom:P jeg hakke peil på gutt eller jente når jeg ser mager... men det sies jo små og spisse mager er gutt. nå er min forholdsvis "spiss" også (tror jeg?) så alle tror jeg får gutt, når jeg venter jente... blir spennende å se.

Skrevet

ja er jo det så lenge alt er bra der inne & babyen stor nok :)

tror jeg er som deg.. alle tror gutt men synes vi har lik mage så kanskje jente her også :)

spiller ingen rolle for oss men blir spennende å se :)

Skrevet

Syntes magen var veldig liten for å være i uke 37, men hvis symfysemålet vokser og jordmor er fornøyd er den sikkert ok. Jeg får høre at min mage er liten. Er iallefall tre ganger så stor. Er i uke 37 også.

Skrevet

Det går ikke an at det bildet er i uke 37. Magen er på et mye lavere stadie på det tidspunktet. Sånn var min mage rundt uke 16

Skrevet

håper ikke du har rett i at det ikke mulig.. :) selvom jeg ble satt frem 3 uker på tidlig ul men vært på 3 ul etter det også å alt i orden å baby ble estimert til 2 kg i uke 30 så :) hvem er du? bildene dine?jeg bærer magen lavt, men dratt ned buksa :)

Skrevet

Bare innom å kikker på denne siden jeg.............men hadde nok aldri trodd du var ikke uke 37 nei :) heldig du da som ikke bærer så tungt. Med min forrige var jeg fire ganger så stor som deg, vil jeg tro. Er omtrent like stor som du ser ut til på bilde nå, jeg..bare i snart uke 13. ups:)) hehe

Skrevet

Er bare i uke 26. Sniker meg litt inn fra 2 trimester jeg:) hehe.. Litt morro å se hva dere som er kommet så langt snakker om:)

Skrevet

hei hønemor samme alder som meg :)

er førstegangs så ikke noe å sammenligne men.. men fornøyd så lenge alt tilsier at den lille har det bra :)

sf mål & vekt er bra..

lykke til videre,, går så fort så :)

forresten hva gjetter du?som har en fra før :)

Skrevet

Nei å sammenligne går ikke i denna "bransjen" hihi :) veldig dårlig på gjetting jeg, gitt......:) lykke til du og, ja tida flyr ikke tvil om det.. Nå er det natta her tror jeg, føler meg litt "firkanta" i øynene :)

nattinatt

Skrevet

Veldig liten mage synes jeg..men men.Det er en guttemage..men noe sier meg at det kanskje er ei tulle.

Skrevet

jeg og synst du var bitteliten:) men jeg må si at du er heldi som ikke har den kjempe magen,for d er slitsomt:( du berer sikkert barnet langt inne. d jorde min mor,å på henne viste d ikke at hun var gravid før i 6måned med hennes 4 barn:) så d er muli:) hun kunne ligge på magen nesten helt frem til fødselen:)

se på min da. jeg synst jeg er stor:) men jeg er ikke høgere en 1.60cm heller da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...