Mille** Skrevet 22. mars 2008 #26 Skrevet 22. mars 2008 Jepp, hadde flaks som hadde frihelg fra jobb akkurat da, stort sett er jeg alltid uheldig med jobbhelgene mine. ) Hadde vært kjempekos å møttes ja. Du sitter kanskje fortsatt mye med puppen ute på kveldene eller?
*Rutletutt* Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #27 Skrevet 22. mars 2008 Ja, jeg gjør desverre det:o( Ser ikke ut å bli noen ende på det med det første heller....prøver flasken i ny og ned - men da blir hun sint som et uvær og kniper munnen igjen...ikke lett å få i henne mye fast føde heller, så da sitter jeg der med puppen, jeg da...( Hadde ikke trodd det skulle bli så vanskelig denne gangen (hun tok jo flasken de to første gangene vi prøvde).
Mille** Skrevet 22. mars 2008 #28 Skrevet 22. mars 2008 Huff, så kjipt! Man blir så bundet når det blir sånn. Hun begynner jo å bli stor også nå, så man skulle jo tro det skulle bli lettere snart? Får håpe det. Men hva burde jeg få med meg i løpet av en helg i Bergen forresten? Får høre med dere når det nærmer seg ang hvilke klær jeg skal ta med. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå