Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer da? Det skulle jo liksom være vår nå! I stede laver det ned med ekkel snø - og på langtidsvarselet ser det ut som om vi blir syuck med den en stund ja:o( *hater-snø-livredd-å-kjøre-på-glatten*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi kan lage en hate-snø-klubb, Spetakkel;o)

Skrevet

Det er jo gøy med snø!! Kan gå på ski, ake med rattkjelke, ha snøballkrig, lage snømann osv osv. I går lagde vi snøhule i hagen her, hadde reinskinn og t-lys i, og ungene koste seg med varm solbærsaft. :o)

Skrevet

ja, samme her...vi sitter som 2 puddinger etter å ha måka i flere timer i dag, var "bare" kommet 80 cm her hos oss...

og mere skal det komme, og nå er det jaggu meg - 8,4 ute, så nå fryser det på igjen...

uff, godt jeg ikke skal ut å kjøre...

Skrevet

Pingle-Bergensere!! Hihi..... ;o)

Skrevet

Haha.....skal se det kommer et *hatersnøinnlegg* fra meg sånn ca i midten av mai! ;o)

Skrevet

Vår vår kom igjen!!! snø er kaldt og vått og ubehagelig og jeg er så glad for at jeg bor det stedet i Norge hvor det desidert snør minst!!!!!!!!!!! (tror jeg da iallefall) men nå er det pinadø meldt snø her også på mandag så nå rømmer jeg til syden alstå!

Skrevet

Ikke ødelegg klage innlegget mitt, *Joso* ......*furte* ;o) Jeg har seriøst angst for å kjøre på glatten, og snø er aller værst....

Her på Vestlandet har vi stort sett bare ekkel-snø, ikke sånn koselig-snø som det kommer lengre nord....blir vått og sleipt, så fryser det på og blir skare og is...noe dritt - kan ikke brukes til noe:o(

Skrevet

alltid like gøy!! sambo smarting har byttet over til sommerdekk han i håp om at våren var faktisk kommet , så nå er han stuck på østlandet men vi må tilbake til vestlandet før tirsdag,hoho..!! men koselig for ungene da *sukk*

Skrevet

Kan jo gå på skøyter da!! Hehe.....sorry, skal slutte å være så positiv.

Snø er skikkelig møkk, hate, hate!! ;o)

Skrevet

Eldstemann fikk ski tidligere i vinter og har jo bare fått prøve de 2-3 ganger, så han er superfornøyd nå ihvertfall!!!!

Jeg klager forøvrig heller ikke, snø er jo såååå moro, men den kunne jo kommet i vinter da, og ikke nå når det burde vært vår :/

Skrevet

Fryser skjelden nok til at det går an å gå på skøyter her, desverre:o( Ja, vær med oss og hat snøen, he he:o)

Skrevet

Hmmmm...er ikke på facebook, jeg...er kanskje den enste i verden...?;o)

Skrevet

Hehe ja er det ikek deilig?? Kjenner jeg går rundt å er sur pga dette dritt været konstant om dagen, her hard et vært vår i hvertfall en mnd allerede, når vi gikk tur så var det gult i alle kroker av hestehov og vi var til og med ute å kjøpte oss nye joggesko alle sammen forrige uke, burde vel ha skjønt at det ikke kom til å vare *blæh*

Men bare snøen er borte igjen til 11 april skal jeg være passe fornøyd, gidder nemlig ikke å flytte hvis det er snø ute ;)

Skrevet

Oj, det var jo ikke så smart da...kjipt:o(

Skrevet

Oj, dette hørtes interessant ut:o) Drikker ikke så mye øl, jeg da...men vil gjerne være med likevel:o)))

Skrevet

Her har det også vært nydelig vår-vær tidligere...men så kom denne snøen og ødela alt! Alle de stakkars hestehovene og krokusene som er begravet under all snøen...

Får satse på at snøen er borte til da, Mami;o) Hvis ikke, går jeg i hi;o/

Skrevet

Snø til jul er ok, ellers kan den bare holde seg borte for min del, he he...

Skrevet

Egentlig er snøen grei nok de, men 12 kalde da?!

Og kaldere blir det visst utover natten:(

*grøss*

Skrevet

Joda, jeg kommer jeg!! Har akkurat fått vite at reisen ble flyttet til 11. april allerede, dvs helgen før jeg opprinnelig skulle komme. Kommer på fredag og drar igjen på mandags ettemiddag. :o)

Skrevet

Så gøy da:o) Hva er planene dine mens du er her da?

Skrevet

Her blir det heldigvis ikke så innmari kaldt, men det gjør jo at snøen blir sleip, våt og ekkel også...bare sørpe...blæhhh...kommer jeg ingen steder uten høye støvler;o)

Skrevet

Argggh!! Skrev et langt svar og så klikka nettet her!!! *sur*

Prøver igjen. Gubben skal på møter i Bergen på mandag og tirsdag den uken, så da drar vi begge to på fredagen og får oss en barnefri helg sammen. :o)

Har ingen planer utover å få shoppet litt vår og sommerklær. Og så muligens feire Spetakkel!! :oD

Skrevet

Så kjekt at du har muligheten til å bli med mannen din, da:o) Hadde vært veldig koselig om vi kunne møtes eller noe;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...