Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #26 Skrevet 23. mars 2008 jeg syntes hat er et veldig sterkt ord for noe jeg ser på som en fin ting...get over it
OsloMor Skrevet 23. mars 2008 #27 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er så enig med H.I.!! Akkurat det gjør svigermor hos oss også, da det føyer seg inn i rekken av andre ting som reflekterer den manglende respekten for vårt liv og våre meninger og regler så skjønner jeg H.I.svigermorhat.
Synn(d)e Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #28 Skrevet 23. mars 2008 Ok, jeg ser at dere henger dere opp i selve gaven her. Det er prinsippet jeg kicker på. Vi har sagt vi ikke ønsker gave til begge, de velger å overse vårt ønske. Dette er irriterende. Mulig hat var er sterkt ord, men jeg syns faktisk svigersvinet kunne hørt på oss og kommet innom med den jævla traktoren en annen dag.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 24. mars 2008 #29 Skrevet 24. mars 2008 Du må jo være helt dust!!!! Å begynne å snakke om hat og å kalle noen svin bare pga en gave!!! Eller, beklager, "prinsippet".......) Tragisk er det du er!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #30 Skrevet 24. mars 2008 Bare hat i vei, HI =)))) Jeg hater også svigermor! Hun gjør ingenting av det jeg sier av regler, for hun mener hun har rett i alt. Hun gir is, saft godteri kaker og en haug med usunne ting så mye at jenta ikke vil ha ordentlig mat når hun er der. Dette blir feil. Ellers har svigermor stålkontroll på alt og alle rundt seg. Et enevelde er det, og vi andre rundt henne er undersåtter. Jeg har tatt opp problemet med mannen min, men han ser bare en helgen i henne...=((((( I går satt hun på med oss i 1 time i bilen og da fornærmet hun meg 2 ganger med frekke kommentarer. Mannen min sa ingenting. Så jeg mener at det er fullt ut lov til å hate svigermor!!! Jeg gjør det i hvertfall (men hun kan være snill innimellom også....)
RundLurt? Skrevet 24. mars 2008 #31 Skrevet 24. mars 2008 Ikke noe å bli så grinete for vel? Herregud!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #32 Skrevet 24. mars 2008 Helt enig med HI! Poenget er at de skal respektere det som mor og far mener er best for sitt barn!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2008 #33 Skrevet 24. mars 2008 Gi nå de stakkars svigers noe å glede seg over på de gamle dager, slutt å tre deres verdisyn nedover hauve på svigers, la de nå heller få gjøre det på sin måte de få gangene i året, ungene skal dere jo oppdra i hovedsak selv resten av livet. Folk er så ordentlige liksom, ungene har til og med reimadress kjøpt btukt til halv pris!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå