victoria11 Skrevet 24. mars 2008 #26 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer så mye til deg også. Ja, det er jo helt utrolig å bli gravid så fort:)
Tidligere Optimist.. Skrevet 24. mars 2008 #27 Skrevet 24. mars 2008 Gratulerer så masse,Victoria:))) Ja dette gir jo virkelig håp til oss andre også) Håper vi alle er like heldige:)))) Spennende tider dette her!!
victoria11 Skrevet 26. mars 2008 #28 Skrevet 26. mars 2008 Var hos legen i dag og tok en ny test, og ja, jeg er gravid! Monitoren har virkelig hjulpet oss, så denne kan jeg virkelig anbefalde.
Underveis --> Skrevet 26. mars 2008 #29 Skrevet 26. mars 2008 Så du ble gravid Labbetuzze! Fabelaktig altså! Er på min 2. syklus med monitoren, vel og merke uten å være prøver, så det sier altså ikke noe om monitoren ;-) Er prøver fra neste syklus, og om monitoren er så effektiv som det virker som, så tror jeg kanskje ikke jeg skal se så nøye på den alikevel *hihi* Dere får lese bloggen for forklaring, men på den annen side så orker jeg ikke å vente lenger heller. Burde jo bli helt bænkers med graviditet om jeg fulgte den på neste syklus. Skrekkblandet fryd er vel ordet... I alle fall 89% sikker ;-) Er forøvrig på dag 10 nå og er på 2. dag med høy fryktbarhet allerede.
Hope2015 Skrevet 27. mars 2008 #30 Skrevet 27. mars 2008 Da vet jeg hva jeg skal kjøpe i neste uke dersom tanta kommer! Regner med hun kommer mlm lørdag og onsdag en gang, har hatt 27-31 dager lange sykluser i det siste, så da er det vanskelig å beregne EL. Har heller ikke fått noe utslag på strimlene fra billigetester-nettsiden. Takk for tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå