Dunder Skrevet 22. mars 2008 #26 Skrevet 22. mars 2008 Mener du at man ser ned på prostituerte dersom man synes det er umoralsk å kjøpe sex? Det er jo kundene man ser ned på da!
Boulengerina Skrevet 22. mars 2008 #27 Skrevet 22. mars 2008 Hadde jeg ikke reagert så veldig mye på.. Kjenner til flere (ganske pene og kjekke) menn som gjør det i ny og ne for spenningens skyld.. Både single menn og menn som er i et forhold.. Damene deres lever (dessverre) i god tro på at de har en trofast mann.. Har ikke alltid noe med at man er desperat etter sex.. Tror nok at enkelte menn bare synes det er spennende.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #28 Skrevet 22. mars 2008 Må bare kommentere innlegget fra solstråle 22.03. Tror du virkelig at det å bli prostituert er et bevisst valg? Mange prostituerte har kommet inn i et dårlig miljø, mange er rusmisbrukere, og i desperasjon skaffer de seg penger på denne måten. Tror du virkelig at noen liker å selge kroppen sin, sex sin på denne måten? Jeg har veldig stor sympati for prostituerte, og skulle ønske at det var noe jeg kunne gjøre for å hjelpe noen av disse kvinnene ut av det. Tenk så nedverdigende det må føles. Når det gjelder spørsmålet om hva jeg ville ha gjort dersom det kom frem at samboer hadde besøkt prostituerte før vi ble sammen hadde jeg fått et helt annet syn på ham. Ikke fordi det er ekkelt, men fordi menn som kjøper sex har et svært dårlig kvinnesyn, og lite respekt for disse kvinnene. Jeg hadde gått fra ham. Men dersom han hadde angret bittert, og virkelig forstått at han hadde gjort noe fryktelig galt kunne jeg vurdert tilgivelse.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #29 Skrevet 22. mars 2008 Det er jeg 100 % sikker på at han ikke har gjort (har kjent hverandre siden vi var barn). Jeg hadde hatt store problemer med å være sammen med en som hadde hatt seg med en prostituert, jeg har en "greie"mot prostitusjon så det hadde vært helt mot det jeg tror på på en måte.. Jeg vil ha en fyr som respekterer kvinner, en horekunde har absolutt ikke det hvertfall.. Jeg kjenner gutter som har kjøpt sex på den måten, og jeg må si jeg har mistet mye av respekten for de når jeg har funnet det ut..
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #30 Skrevet 22. mars 2008 om han hadde gjort det, så hadde jeg vel først av alt spurt om han brukte kondom! hadde han gjort det så hadde vi nok vært ferdige med den saken.. men jeg VET at det har han aldri gjort!
-Lane- Skrevet 22. mars 2008 #31 Skrevet 22. mars 2008 Jeg hadde blitt nysgjerrig på hvorfor, men bortsett fra det hadde jeg ikke brydd meg. Det som skjedde før min tid - ja,det skjedde før min tid.
Slalotte Skrevet 22. mars 2008 #32 Skrevet 22. mars 2008 Er mennene jeg ser ned på.. Ikke horene, sant at de har forskjellige bakgrunn.. Men for meg så er sex veeeldig spesielt, det er noe man deler med en man elsker.. Men sikkert ikke alle som ser det på samme måte som meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå