sisilia Skrevet 22. mars 2008 #1 Skrevet 22. mars 2008 noen som vet at mannen deres har kjøpt og betalt for tjenester før dere ble sammen....
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 22. mars 2008 #2 Skrevet 22. mars 2008 Hvorfor lurer du på dette da? Mvh
Sjefsmegga Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 hehe..jepp, jeg veit at han aldri hadde villet funnet på noe sånt, han er livredd for sykdommer... :-DDD
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 Tror jeg med 99,9% sikkerhet kan si at det har han ikke gjort.
sisilia Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. mars 2008 hvordan hadde dere reagert hadde dere funnet det ut da??? kan det likestilles med one nightstands? og husk det var før dere ble sammen...
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Jeg vet at min ikke har gjort det. Men kjenner til en del gutter som tok det ut på tur til thailand eller interail. Ikke samleie, men "lettere" ting. Tror ikke de har fortalt det til konene sine:)
Sjefsmegga Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Det kan ikke likestilles nei....to vidt forskjellige ting rett og slett. Hadde jeg funnet ut noe sånt så hadde jeg vel reagert litt, men ikke lage noen stor scene.... Hadde lurt på hvorfor i hvertfall,. å kjøpe sex virker litt "desperat".....
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Hvorfor lurer du egentlig på dette?Har du vært uheldig og opplevd noe slikt? Mvh
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Er ganske sikker på at han ikke har gjort det siden han har sterk sympati med prostituerte, og syns horekunder er noen ekle griser. One night stands har han sikkert hatt, kan ikke sidestille det syns jeg. Da blir det jo mer frivillig fra damens side enn hos prostituerte som gjerne gjør det fordi de trenger pengene.
sisilia Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 22. mars 2008 har opplevd det ja og vill gjerne høre dere damers reakjoner hvis dette skulle komme for en dag med deres menn...
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Om jeg hadde funnet ut noe sånt, så hadde jeg mistet all respekt for ham.
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 Huff da,sisilia,det var faktisk ganske trist å høre.... Håper du er kommet helskinnet ut av det. Mvh og klem fra
solstråle69 Skrevet 22. mars 2008 #13 Skrevet 22. mars 2008 Det er vel ingen av oss som har noen garanti for at vi vet med sikkerhet alt mannen gjorde i sin fortid....
☆Anonymia☆ Skrevet 22. mars 2008 #14 Skrevet 22. mars 2008 hehe jeg vet 100% sikkert at han ikke har gjort det ja..=)
solstråle69 Skrevet 22. mars 2008 #15 Skrevet 22. mars 2008 Det er sikkert riktig, men hvordan kan du være 100 % sikker? :-)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 22. mars 2008 #16 Skrevet 22. mars 2008 Hvis dette var FØR vi ble sammen, og jeg fikk vite om det.. Egentlig ville jeg bare ledd av det. Spurt han hvorfor, og blitt ferdig med det. Men i utgpunktet ser jeg ikke grunnen til at han skulle fortalt meg det heller, jeg har ingenting med det.
☆Anonymia☆ Skrevet 22. mars 2008 #17 Skrevet 22. mars 2008 for jeg kjenner han,og vet han aldri ville gjort noe så ekkelt som det,da måtte han såfall reist en plass hvor det var prostituerte,som i større byer enn det det er her hvor vi bor,og han har ikke reist noen steder uten meg..=)
Dunder Skrevet 22. mars 2008 #18 Skrevet 22. mars 2008 Er ganske sikker på at han ikke har gjort det. Hadde jeg funnet ut at han hadde det hadde jeg synes det var skikkelig ekkelt og umoralsk. Mye, mye, mye verre enn om han har hatt seg med hele byen.. Å kjøpe sex er å utnytte mennesker og det vet jeg ikke om jeg hadde klart å akseptere. Kommer litt an på om han angrer da?
OsloMor Skrevet 22. mars 2008 #19 Skrevet 22. mars 2008 For å være helt ærilg så hade jeg tatt det veldig ille opp, synes det er noe avvikeraktig å kjøpe og betale for andre menneskers kropp. Kan ikke sammenlignes med one-night-stand i det hele tatt, der har jo to mennesker sex på like premisser hvilket ikke er tilfelle i et prostituert/ kunde-forhold.
solstråle69 Skrevet 22. mars 2008 #20 Skrevet 22. mars 2008 Dette er en helt annen sak, og ikke har jeg veldig god greie på det heller - men hvorfor mener stort sett alle damer at prostitusjon er ufrivillig? Kan egentlig bare uttale meg på bakgrunn av div dokumentarer jeg har sett, men da har jeg da virkelig fått inntrykk av at det ofte er et "bevisst" valg. Jeg synes ihvertfall ikke synd på prostituerte, som alle andre her i verden har de et valg. Og mange av dem gjør det faktisk helt frivillig. Prostitusjon vil alltid forekomme, så lenge det er folk som er villige til å betale for sex.
Gjest Skrevet 22. mars 2008 #21 Skrevet 22. mars 2008 Den tanken har slått meg også solstråle. De fleste prostituerte velger det selv. Hvis ikke heter det vel kidnappet eller slave... Jeg synes ikke det minste synd på de som velger å prostituere seg, men ville blitt veldig skuffa om jeg fant ut at gubben min hadde kjøpt sex. Virker så desperat og ekkelt.
Dunder Skrevet 22. mars 2008 #22 Skrevet 22. mars 2008 Da må vi kanskje ta en diskusjon om de finnes reelle, frie valg.. For å kunne ta et valg må man ha opplevelsen av at det finnes flere gode alternativer å velge i. Jeg vet ikke om de prostituerte selv objektivt kan avgjøre graden av valg. Det er klart at de vil selv si at de har valgt det selv for å definere seg vekk fra en offerrolle da en slik rolle kan virke veldig passifiserende.
~sjiraff~ Skrevet 22. mars 2008 #23 Skrevet 22. mars 2008 hehe.. sinnsykt mange avvikere der ute da... Til HI: fortid er fortid..
Slalotte Skrevet 22. mars 2008 #24 Skrevet 22. mars 2008 100% sikker på at det har han aldri gjort! Hvis han skulle ha gjort det, så hadde jeg ledd høyt og lenge av han.. De som kjøper horer måååååååå være utrolig desperate for å si det sånn..
solstråle69 Skrevet 22. mars 2008 #25 Skrevet 22. mars 2008 Mulig de som kjøper er desperate, men ikke alle tror jeg. Jeg hverken klarer eller ønsker å "se ned" på prostituerte. Jeg aner ingenting om deres bakgrunn, og det kan være mange forskjellige grunner til at de har havnet i nettopp det "yrket". Jeg er faktisk for legalisering, sånn at det kanskje kunne vært i ryddigere former.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå