Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #26 Skrevet 23. mars 2008 Mye man skal være stolt av som foreldre, at sønnen din er rusfri. Hadde jeg vært deg så hadde jeg følt meg som en misslykket mor!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #27 Skrevet 23. mars 2008 Du bør vel kanskje rulle inn nå heller og forvente en mail fra moderator nå, for dette begynner å bli forkastelig!!!!!!!!! Jævla stygge hespetre!! Du burde skamme deg og håpe at ungene dine ikke får denne oppførselen av deg, for slike hudfletter jeg............!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #28 Skrevet 23. mars 2008 Blir verken glad eller irritert. Hvorfor skulle jeg blitt det? Jeg kjenner jo ikke deg.
Cat.68 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #29 Skrevet 23. mars 2008 Vettu jeg er snart 40 år og har vært yrkesaktiv hele mitt voksne liv så JO, har nok betalt for oss. Og hva mener du med operasjoner av ungene? Ingen av de som er opererte?? Eller jo forresten Lilljenta fikk operert inn en venflon slik at hun kunne få livreddende medisin når hun var liten. Plager det deg at hun fikk leve?
KaMa Skrevet 23. mars 2008 #30 Skrevet 23. mars 2008 Tja, jeg syns absolutt det er noe å være stolt av. Det kreves viljestyrke å legge om livet sitt, uansett hva det gjelder. Om dette vil få deg til å føle deg som en mislykket mor, vet du ikke, siden du ikke har opplevd det enda. Og du vet heller ingenting om du _vil_ oppleve det en dag..
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #31 Skrevet 23. mars 2008 Jeg driter da i humøret ditt, men slike som spyr ut så mye dritt om andre slik du gjør kan ikke være noe annet enn drit stygg og ha komlekser opp etter ørene. Mail til modde er sendt anonym
KaMa Skrevet 23. mars 2008 #32 Skrevet 23. mars 2008 Tror ikke det innlegget var til deg Angelica. Av og til virker det som du hiver deg over alt, som en ukontrollert rotweiler. Husk å puste med magen.. Inn-uuuut, inn-uuuut. ;-)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #33 Skrevet 23. mars 2008 Nei Kama, men måten anonym går fram med visse her er forkastelig om det var til meg eller andre......og takk ......innnn og uuuuuuutttt... phuuuuuuuuuu............
KaMa Skrevet 23. mars 2008 #34 Skrevet 23. mars 2008 Joa, og vi takler duster på forskjellige måter, men det som sto i det siste anonyme innlegget oppfattet jeg som et svar på overskriften. Og i og for seg så syns jeg ikke det var noe ille skrevet. Hun har ikke noe forhold til Cat, og derfor blir hun hverken glad eller provosert. I grunnen ganske normalt, og hadde flere hatt samme innstilling til det de leser her inne, så hadde det vært vesentlig mindre drittslenging. Påminnelser om å puste kan være velkomment. Jeg trenger det i hvert fall i takt med at språket blir ufint. ;-)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #35 Skrevet 23. mars 2008 Da får kanskje anonym lære seg å svare på rett link da....ellers blir det feil, men igjen så er det negative ved å være anonym her=) Pusteøvelsene mine gikk til helvete i går etter cybersex med yppert=)
KaMa Skrevet 23. mars 2008 #36 Skrevet 23. mars 2008 Uff... Der fikk jeg seriøst gruff, og gru og fysj... :-/
Cat.68 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #37 Skrevet 23. mars 2008 Mislykket?? Hvorfor i alle dager skal jeg føle meg mislykket? Å ja ,Jeg er stolt, jeg er mektig stolt å se hvordan han tar frem sin styrke å snur livet sitt. Han viser en styrke, man MÅ bli stolt av.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #38 Skrevet 23. mars 2008 Siste anonym var meg og det var første gangen jeg har svart på denne tråden. Svaret var myntet på HI. Jeg driter også i deg Angelica. Heldigvis kjenner jeg ikke deg heller.
badass_suburban-mom Skrevet 23. mars 2008 #39 Skrevet 23. mars 2008 Hvorfor vil du at alle som er her skal kunne vite hvem han er? Du har jo bilder ute av hele familien. Ikke så digg for han i fremtida at mora har bretta ut privatlivet hans på nett... Greit at du er stolt,det er en bragd,for all del.
Cat.68 Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #40 Skrevet 23. mars 2008 Tja dt skrives da om omtrent ALT her inne, er vel i grunn ikke bare jeg som bruker disse sidene for å få ut både glde og frustrasjon. Dette har vært til dbatt før og jeg kan si dt igjen. ;in sønn vt at jeg r snakkr åpent om hans misbruk og det plager ham ikke i hel tatt. Vår familj har i fllskap valgt å være åpen om dette. Dessuten har jeg ikke brettet ut hans liv mer en at han (har)/(Hadde) et rusproblem. Hvem han er som person, hvordan han er, hvordan han lever, osv har dere ikke peiling på!!!
husmusa Skrevet 24. mars 2008 #42 Skrevet 24. mars 2008 Stå på du CAT 68.Ønsker deg det aller aller beste for deg og sønnen din.Han vil klare seg bra.Det vet jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå