Gå til innhold

Da skal jeg irritere noen og glede noen........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var og besøkte sønnen min idag. :o))

Det går så bra med ham :o))), nå er det 3 mnd uten rus ( untatt noen små start vansker), og han er ved godt mot. Han er hundre % innstilt på å klare dette og kjemper på. Jeg er så stolt av ham. Han har hjelp og skal ha det i 3 år, og han trives med sin nye tilværelse. Noe som selvfølglig gleder et morshjerte!!.

Han er mitt nye idol.;o))

Morshjertet holder på å svulme over.................:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA det er det. Så fikk han treffe sine besteforldre ( og etter en vanskelig situasjon i somres), fikk han be om tilgivelse ,og de fikk se at han har det bra og at han mener alvor med å endre livet sitt. Vi har hatt en fantastisk dag ;o))

Skrevet

Jeg bryr meg som sagt ikke veldig mye om angrepene som kommer. Jeg har mange venner på denne siden og dt er i først hånd de jeg sikter mitt innlegg til.

At det kommer dritt , er noe jeg regner med. Annie må jo få litt mat å gulpe opp slik at det ikke skal gjøre så vondt!! ;o))

Skrevet

Det er så godt å høyre:)

Vær stolt, du:)

PS! Ein kan ikkje gjere alle til lags..... ;)

Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet
Skrevet

Hva faen er ei slyne og hva gir deg rett til å kalle noen det fordi de er uenig med deg?

Så bra å høre cat! Godt ting går oppover og at det ikke bare er det negative som kommer ut her,.

Skrevet

Takk. det er bare det at idag har jeg fått skuldrene på rett plass og vi har hatt det så godt sammen.

Dere har fått ta så mye frustrasjon fra meg at jeg ikveld ønsker å også dele det gode ;o))

Skrevet

Hvilket poeng??

Skrevet

heia Cat.. dette var godt å høre:-) Ikke bry deg om dangelbærtryne som signerer anonymt her!! Hun er bare redd for å vise hvor jævla støgg hun egentlig er:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask!!!!

OG klyp i baken ;o))

Skrevet

legger opp til, Nå nei du. Men etter litt fartstid her inne vet jg at positiv omtale hr inne er deet samme som pes!!!!

ERGO;

Jeg dekker bare behovet til to leire. Hvilken kategori tilhører du???

Skrevet

Og jeg spør tilbake?

Skrevet

TYN????

Hahaha, det der er det samme som å få en lett smeking jo!!!

Skrevet

Nå ble jeg skikkelig irritert Cat. Neida.

Så utrolig BRA!

klem:)

Skrevet

Så bra for han og dere! Bor han på et behandlingsenter nå da? Eller får han oppfølging i egen bolig? Håper virkelig det har snudd seg for han da, og at han får god nok oppfølging til å holde seg rusfri. Det er nok tøft for han i perioder, men regner med at dere passer på å gi han mye oppmuntring og ros for det han han fått til :-) Masse masse lykke!

Skrevet

Godt å høre, Cat, og godt å høre også at han har fått et program som går over lang tid. Fortsatt god påske til deg og dine!

Skrevet

Ja han er på et langtidsbehandlingshjem, og ja ros får han i bøtter og spann. ;o))

Skrevet

Glad på dine og dine sine vegne.

Godt at systemet funker noen ganger. :-)

Skrevet

Så godt å høre,Cat.!!3 måneder uten rus er jammen ingen dårlig prestasjon:))),GRATULERER!!

Mvh

Skrevet

Skjønner godt at morshjertet ditt holder på å svulme over, Cat;-))

Masse lykke til videre;-)

Skrevet

Du både jeg og mannen min betaler skatt,og har gjort det i mange år, så vi har nok betalt det oppeholdet og mer til, så bare slapp av du lille venn og gå å sug på tottene dine isteden for å gulpe her!!

Skrevet

Gratulere til sønnen din og deg:o) Håper han klarer å nå målet sitt!!! Krysser fingre!!

Skrevet

Jeg anbefaler deg å flytte fra Norge, si fra deg norsk statsborgerskap og leve resten av livet ditt i et land hvor du slipper å betale skatt. Selvsagt står du på bar bakke selv når du blir sjuk og trenger hjelp, men du slipper i det minste at en eneste krone av det du spytter i felleskassen (som sikkert ikke er så mange kronene i utgangspunktet) blir brukt på mennesker du ikke mener fortjener det.

Og så slipper vi andre å betale for deg. Det vil glede oss også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...