Hvitkløver2020 Skrevet 22. mars 2008 #26 Skrevet 22. mars 2008 3 dager til ks...25.mars=) Gleeedeeer meg til å bli ferdig!!! sååå leeii!!! 13 dager til ul terminen. Håper han kommer i natt jeg=)
Ejlis Skrevet 23. mars 2008 #27 Skrevet 23. mars 2008 Termin i morgen, 24. Så er passelig klar ja! Mannen er enda mer klar. Blir spennende dette!
ragnhild! Skrevet 23. mars 2008 #28 Skrevet 23. mars 2008 E veldi klar!!! Har termin om 10 daga!!!! HAr et håp om at d skal skje nåkka før den tid men verka ikke sånn... Hadde håpa fullmånden skulle være te hjælp men den gang ei... Trur slim proppen min gikk i går,å d e jo et aldi så lite tegn på at d skjer ting... Løkka te alle sammen.. =)
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #29 Skrevet 23. mars 2008 Har termin idag:-) Dette har vært tidenes leeengste påske:-( Får tusenvis av meldinger og telefoner fra utolmodige folk...og mamma har gått i to uker og sagt at vi får unge i påsken, da har lille frøkna to dager på seg inkludert i dag! Har masse vonde kynnere hele dagen og hatt det sånn i tre uker. Fra igår ble hun litt roligere i magen - stille før stormen??
Sunniva:) Skrevet 23. mars 2008 #30 Skrevet 23. mars 2008 Termin om 6 dager, og gleeeeeeeeder meg!!! Når som helst skal jeg bli mamma for første gang!!! Den som venter på noe godt osv..
Bolla med lille nurket. Skrevet 23. mars 2008 #31 Skrevet 23. mars 2008 e så klaaaaaaar at d ane det ikje.13 dager igjen til ul termin.
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 23. mars 2008 #32 Skrevet 23. mars 2008 18 dager til min termin 10. april. Skjønner ikke helt hva jeg skal holde på med i den tiden, nå har jo permisjonen startet også. Heldigvis har jeg noen planer for en uke fremover, men dersom det ikke har skjedd noe til det så er timeplanen tom. Håper hun kommer litt før termin, men kan jo ikke satse på det. Er veldig klar for å hilse på i hvert fall
rucin Skrevet 23. mars 2008 #33 Skrevet 23. mars 2008 16 dager her! kraftig influensa samt merkelig utslett på hele kroppen.. ser ut som stikk..har det på magen og på baksiden av lårene.. ser helt jævlig ut!! noen flere som har sånn?? skal prøve å få en time hos lege til uka for det ser ikke bra ut!!
Nostalgi Skrevet 23. mars 2008 #34 Skrevet 23. mars 2008 21 dager her. veldig klar . litt tidlig enda og bli så klar.. men men
Piken på landet Skrevet 23. mars 2008 #36 Skrevet 23. mars 2008 19 dager, og burde vel vær klar, men er ikke helt det.... Gruer meg til fødsel, vet litt mer hva jeg går til denne gangen :-/ Åsså hadde jeg håpet på noen dager til i snø og sol :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå