Trebarnsmamma30 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Greit med en liten oversikt over oss som skal føde om ikke så lenge (forhåpentligvis), så kjenner vi hverandre igjen når vi har født på nicket:) Jeg har termin 26.mars, altså om 4 dager... veldig klar for å få ut babyen nå! Vet ikke om det er gutt eller jente, så er veldig spent.. har ei jente på 2 år fra før.
prøver på nr2:) Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 ÆÆÆÆÆ E SÅ KLAAAAAAAAAAAAAAR!!!!!!!!!!!!! Æ har menstermin på samme dag som dæ. Ultralydtermin 28 mars. Hadde store intensjona om å føde nu i og me at det va fullmåne så æ har fått mange meldinge i dag om fullmåneteorien min bestod Æ veit heller ikkje kjønn og det e vårres første så vi e ufatteli spent her og æ e steinklar tel at det skal starte nu
Vårunge08 Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Klar jeg også.. termin 25. mars.. kjenner at ting er på gang, men det har jeg forsåvidt kjent annenhver dag den siste 1,5 uka.... Vet heller ikke kjønn, blir spennende!! Håper på at det blir noe i natt... som vanlig om dagen..
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 22. mars 2008 #4 Skrevet 22. mars 2008 16 dager igjen til termin nå håååper virkli jeg slipper å gå lengre.. de blir nedtur!
Supertea Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Har også 16 dager igjen, og har følt meg skikkelig fødeklar de siste par dagene. Har ingen spesielle tegn, det er bare psykisk foreløpig Min egen termin er 2. april, UL-termin 17. april, og jeg skal ha planlagt keisersnitt den 7. april. Så jeg er veldig spent på hvem som har rett av meg og UL-termin - hvis min egen dato er riktig kan jo gutten komme når som helst. Slites mellom å håpe på at han kommer snart og håpe på at han venter til ks-datoen
-dållmax- Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 jeg er meget fødeklar....................... har 12 dager til termin.....føles som en evigheeet.. he he har masse falske rier..blir lurt hele tiden.huff.. men kjenner jeg meg selv og samboer rett så kommer vi til å bli sinnsykt sjokka uansett når det skjer..hehe om det skjer i natt f.eks...eller om lenge, kommer til å få panikk begge to ah ha haha...men skal bli herlig å få jenta vår..hun er meget etterlengtet nå;)lykke til alle sammen;)
MurielAmanda Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Jeg har 13 dager igjen til termin 4. april og er ganske utålmodig, men har ikke noe følelse av det er noe på gang enda. Ruge og vente. Nyte påskesola.
Camz82 Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 15 dager igjen til termin.. Og er klar som et egg nå til å bli ferdig:)
Marino Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Her e det 9 daga igjen å vi e vældi klar ferr at ongen ska kom. Har to jenter på 6 og snart 8 år som også syns babyen skal komme i påske ferien:)
Ane med lillegutt Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 Har 20 dager igjen, og kjenner jeg begynner å vente på lillemann nå... Hadde håpet at tålmodigheten var bedre så jeg slipper å bli gul og grønn av å vente om jeg går over termindatoen (noe jeg regner med) Får vel bare smøre meg med tålmodighet og nyte påskeferien
lilleluna7 Skrevet 22. mars 2008 #13 Skrevet 22. mars 2008 Har termin om 6 dager:-) Skal ha modningsakupunktur igjen i dag :-) Slimproppen gikk for noen dager siden, kynnerne har tatt seg opp, og nå er jeg SÅ klar for fødsel! Gleder meg sånn!!!! :-)
Bianca83 Skrevet 22. mars 2008 #14 Skrevet 22. mars 2008 4 dager til termin 26.mars her også. Begynner å bli veldig klar. Var ikke det for et par uker siden, siden jeg da akkurat hadde gått ut i permisjon. Ville da ha litt tid til å slappe av etter å ha holdt ut i jobb før den lille kommer. men NÅ er jeg klar. Gjør ikke noe om den kommer i kveld :-) Tvi tvi og lykke til alle sammen!
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 22. mars 2008 #15 Skrevet 22. mars 2008 jeg er veeeeldig fødeklar akkurat nå!! har menstermin 26 mars og ul termin 3 april. Er jo så kjedelig å gå å vente slik! spesiellt i påsken.. Håper hun kommer i dag!!
***Trebarnsmor i april*** Skrevet 22. mars 2008 #16 Skrevet 22. mars 2008 20 dager igjen, og gleder meg til å få det nye familiemedlemmet på plass. Tror barna mine begynner å bli lei av å ha en høygravid mamma som ikke "virker", og det skjønner jeg veldig godt...
Panda'n Skrevet 22. mars 2008 #17 Skrevet 22. mars 2008 Har 20 dager igjen til terminen 11. april. Er ganske klar allerede! Var på føden et par ganger i uke 35 pga regelmessige tak. Men det var visst bare kynnere, men de sa at det kunne skje når som helst, eller om flere uker. Måtte ta det med ro. Så derfor har jeg gått og ventet at det kan skje noe hele tida. Har en del mensmurringer og kynnere, og nedpress og stikkinger. Livmormunnen er myk og flat, og slimproppen har gått. Så får se om det skjer noe snart, håper det.
Måånestråle Skrevet 22. mars 2008 #18 Skrevet 22. mars 2008 15 dager til termin 6. april, og begynner å bli klar for å få igjen kroppen min... Er i tillegg superspent på å møte lillefrøkna som bor der inne i magen!!
Et lite barn i magen :) Skrevet 22. mars 2008 #19 Skrevet 22. mars 2008 Jeg er så klar som et egg!! Alle, absolutt alle... mamma, svigermor, venner, jordmor osv sier at jeg helt garantert går over tiden!! Grrr... De mener jeg ikke er sliten nok til å være fødeklar... Yeah right!! Derfor hadde det vært kjempe morro om jeg fødte om ikke lenge Er forresten 12 dager til termin! men er veldig klar nå jeg!!!!
andregangsgravid<3<3<3 Skrevet 22. mars 2008 #20 Skrevet 22. mars 2008 17 dager til termin..mn e veldi klar for at han skal komme ut nå =)
T*75 -Prinsessa er født! Skrevet 22. mars 2008 #21 Skrevet 22. mars 2008 Wow, Måånestråle... tenk bare 15 dager til termin!! Og jeg syns JEG har termin rett rundt hjøret, med mine 36 dager igjen.. Gleder meg iallefall vanvittig til fødselen, det blir en stor opplevelse Jupp, gleder meg også veldig til å få igjen kroppen min. Ler hver gang jeg ser meg i speilet, ante ikke at magen kunne bli så diger!!! Følger med deg mot termin... Og dere andre også, tenk snart er bebisene ute!
Brunetta =) Skrevet 22. mars 2008 #22 Skrevet 22. mars 2008 Jeg er veldig klar. Termin 110408. Slimproppen begynte og gå mandag og har gått litt hver dag. Har hatt vondt i ryggen og bekkenet, og kjennes ut som det kan bli fødsel veldig snart.
♥gullegull08♥ Skrevet 22. mars 2008 #23 Skrevet 22. mars 2008 Begynner å bli klar jeg og nå!! Har 10dager til UL termin, men mens terminen er 25.mars.. Har hatt mye stikking og "tøying" inni der de siste to dagene pluss noen ekstra vonde kynnere som blir hardere og vondere hvis jeg beveger meg, og da er de vel begynnt å gå over til rier ? (i flg boka ) Har hatt mye kynnere og menssmerte fra uke 25 så har måttet være så forsiktig fram til uke 37 pga fare for prematurfødsel, så nå når hun kan komme så klamrer hun seg fast Men men får vel bare smøre meg med tålmodighet
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 22. mars 2008 #24 Skrevet 22. mars 2008 Er 6 dager over tida jeg da, så jeg er veldig fødeklar her!!! I morgen er det en uke siden termin, og påsken er snart over... Vi som håpet på en baby til påsken! Lei av ventinga.. kan liksom ikke finne på så mye heller, blir bare venting... Skjer det noe i natt?? I dag?? Blir deppa!! Vi har en gutt på 2 fra før, og venter en gutt til! Håper bare han kommer snart!!
Tonje,kristine Skrevet 22. mars 2008 #25 Skrevet 22. mars 2008 hei:) her er vi på 5. dagen på OVERTID:) Så ja gjett om vi er klare til å få jenta vår, slimproppen gikk idag og de på føden tippet at jeg max kom til å gå 2 dager til.Pga sterke kynnere/menssmerter osv.SÅ SEND OSS NOE FØDE STØV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå