EnMamma Skrevet 25. mars 2008 #26 Skrevet 25. mars 2008 Her har vi bakovervendt sete både i bilen til besteforeldrene og i vår egen. Det er noen fler i barnehagen som har det også. Ser stadig fler og fler som har barna bakovervendt, heldigvis.
M@mm@ til mine barn Skrevet 25. mars 2008 #27 Skrevet 25. mars 2008 Vi har nå 3 bakovevendte, inkl. babystolen da.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #28 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har da også sett mange fler forovervendte barneseter enn bakovervendte. Her vi bor er det mange som har barna sittende i forsetet uten seter også, kjørende fra SFO og barnehager også. Sier ikke at det er en bra ting, men det er da nok av folk som gjør det.
Sjefsmegga Skrevet 25. mars 2008 #29 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har et som kan stå begge veier, husker ikke merke da, en det var et "Best i test" sete..hehe....av typen 9-35kg tror jeg, det kan stå begge veier, brukte det bakovervendt første året vi brukte det til snuppa ble bisyk og vi så oss tvunget til å sette henne framover, hadde det ikke vært for det så hadde hun sittet bakovervendt så lenge hun har had plass. Skal handle sete nr 2 til minsta nå og selvsagt skal hun sitter bakovervendt så lenge det er mulig og bekvemt for henne. Lurer litt på hvor du har handlet sete jeg da....jeg bor på Nordvestlandet.
melkekua™ Skrevet 25. mars 2008 #30 Skrevet 25. mars 2008 Enig med Trubbel! Snuppa sitter forovervendt, men lillemann sitter selvfølgelig bakovervendt.
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #31 Skrevet 25. mars 2008 Har du ikke? Nå har jeg ikke for vane å gå å stirre inni bilene for å se hvilken vei barnesetene står, men ser jo ofte at stolene står bakovervendt. Vi har begge deler.
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. mars 2008 #33 Skrevet 25. mars 2008 Jeg ser heller nesten aldri bakovervendte seter, snodig fenomen. Vi har et bakovervendt og et forovervendt vi da.. Det forover har vi arvet, og det er i personbilen. Da jeg skulle kjøpe, måtte jeg også spørre om det ikke er anbefalt bakover, da selgeren ikke sa noe om dette. Det var på babyshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå