Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 21. mars 2008 #26 Skrevet 21. mars 2008 Måkemaskinen kom hit på hytta nå HURRA VI ER REDDET =0)
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #27 Skrevet 21. mars 2008 Vi har noen kjeeeempe kristne naboer som holder noe bibelgrupper eller noe sånt, og de har vert ute å måkt idag de. trur ikke det er noe å tenke på.
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #29 Skrevet 21. mars 2008 *fresfres* Her skal det bråkes, etterpå! Vesla sover nå, det er eneste grunn at jeg gidder å bry meg med å vente. Og om det skulle forstyrre hallelujatiden til noen så pytt, DET tar jeg fart og driter i ass... (og det er bare et hun mellom meg og Kirken. Den driver og plinger med bjellene sine på alle mulige rare tider...
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #30 Skrevet 21. mars 2008 Hvem har sagt at det er min gud? Grunnen har jeg jo alt skrevet!! Det er en lov i dette landet! Men med det nicket ditt har jeg trøbbel med å ta deg seriøst uansett.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. mars 2008 #31 Skrevet 21. mars 2008 det er strengt tatt lov og være hore også ;-) og det er lov og ha bensinstasjoner osv åpent. så den loven er ikke så veldig streng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå