Gå til innhold

Vestfoldjenter.....Hvor er dere??!!


piami

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det.

Må vel si meg litt enig i at jeg normalt sett kansje ikke er treff typen,Men det er jo ingenting som er normalt her mere heller :)Mye som skjer med en har jeg skjønt.

Begynner heldigvis å føle meg litt mere menneske igjen nå.Kveldskvalmen har lagt seg, og jeg kan ta meg en dusj igjen uten å måtte legge meg nedpå i en time etterpå. Hurra! Så føler at jeg kan vel begynne å glede meg litt over hva som skal skje. Er foresten ganske fleksibel når det gjelder treff på kveld eller dagtid. Har vært sykemeldt men skal tilbake på jobb nå tenkte jeg,men jobber skift.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri nå begynner vestfoldjentene å dukke opp!! :)) Så utrolig hyggelig! Jeg er ikke helt sikker på hvordan man setter opp treff men sikkert bare å gå inn på BIM-treff linken..? Kanskje jeg skal prøve å sette opp et treff om et par uker?? Høres det greit ut?

 

:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten :)

 

Jeg er egentlig lite her inne. Får ikke helt oversikten her, synes jeg. Er litt inne på SM også. Noen fler som er der? Siden jeg kjenner så få i Vestfold, hadde det egentlig vært veldig gøy å bli kjent med fler. Må nesten bare se det an om jeg skal tørre å bli med på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hopp *s*

omsider er de tre første mnd over og jeg kan våge meg på å være med på et treff jeg også :)

jeg er født og oppvokst i sandefjord og syns det hadde vært moro å truffet på andre som også er gravide her *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen!

Jeg mistet babyen min, så jeg melder meg ut fra bim klubben. Ønsker dere alle en strålende vår, og lykke til med magen og etterhvert babyen.

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

 

Jeg har også spontan arbortert og det er fryktelig tungt. Må derfor melde meg ut av terminklubben.

Jeg ønsker dere andre lykkke til.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære begge to!!

Det er utrolig trist å høre at dere har mistet.. Jeg beklager så mye!! Har selv opplevd det 3 ganger så jeg vet akkurat hvor tøft det er!!

Stor klem til begge to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle Vestfoldjenter!!!

Nå er det en stund siden jeg la ut denne liken og tenkte kanskje det hadde vært koselig med et BIM treff snart:) Ganske mange som har vært innom linken, noen som har falt fra underveis dessverre.. Det er utrolig trist men veldig vanlig ufattelig nok..

Jeg har luftet litt dagtid mot kveldstid og responsen gikk vel mot begge. Vil jo selvsagt aldri passe for alle.. Men, hva med Onsdag 14 mai kl 12 på Esmeralda i Tønsberg? Fint hvis jeg får noen hint om det er ok eller ei?:)) Så kan jeg legge ut linken på BIM treff om et par dager hvis noen kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...