Gå til innhold

Vestfoldjenter.....Hvor er dere??!!


piami

Anbefalte innlegg

Hei! Er det noen vestfold jenter her??:) Venter barn nr 3 i oktober, kanskje vi kan få til noen bimtreff i Tønsberg eller Sandefjord eller bare chatte??:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på du!

Jeg er en sunnmørsjente i vestfold! Får håpe det duger!

Holder til i Larvik og venter nr 1.

 

Påskeklem fra meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnmørsjenter duger kan du skjønne:))

Samboeren min er sunnmøring så det skulle bare mangle!:))

Vi holder til i Stokke. Var på bim-treff med nummer to og det var kjempe koselig!! Skulle absolutt fått til noe nå også:)

 

Påskeklem tilbake til deg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et vårtreff når solen begynner å titte frem:-) Det hadde vært kos! Viss vi klarer å skrape sammen en liten gjeng.... virker ikke som det er så mange av oss her inne. Hmm...

 

Så mannen din er sunnmøring! Kult! Sunnmøringer og tomflasker er overalt som det heter! Ler:-D

Så hvor på sunnmøre kommer han fra?

 

Tvi tvi håper dere ikke snør ned... det gjør visst vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he-he:)) Han er fra Haram. Enn du da?

Koselig med et vårtreff! Vi får prøve å se om det dukker opp noen flere etter hvert for foreløbig er det tynt ja..

 

Vi snør også ned.. Måtte ta drosje til jobb i dag.. Bilen ble stående på gårdsplassen til brøytefolka kom.

 

Men, eldstemann liker seg!! "se mamma!! Så fint vær det er!!" var hans umiddelbare reaksjon på morgenen i dag:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det får være trøsten, at barna blir glad når det snør... typen og barna hans har vært i oslo i dag, på vei hjem nå, så tenkte jeg sku ut og måke frem veien til dem..... lite lyst men men.. frisk luft og litt mosjon skader vel ingen;-)

Haram ja, hvor da? Brattvågen eller rundt om kring der? Jeg er opprinnelig fra Ørsta, men har stort sett bodd hele mitt voksne liv i Ålesund.

 

Får komme meg ut i sneen og måke... før poppkorn og påskekrim:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har nå kost oss med taco før påskekrimmen på tv2:) Fått med meg alle episodene og gleder meg til siste. Litt seint etter min smak siden veslejenta mi på 11 mnd våkner før 7 hver morgen. Men, dupper meg i gjennom og får med meg stort sett alle poengene:)

 

Samboeren min har bodd på Hildre/Brattvåg siden han var 6 år. Før det bodde han i Ørsta. Faren er fra Ørsta og moren fra Hildre. Han bodde på Hildre når vi traff hverandre men istedenfor at jeg flyttet opp flyttet han hit til Vestfold. Mindre vind og bedre sommer...

 

Jeg bodde tre år i Larvik når jeg gikk på videregående og det er en kjempe koselig by:) Vokste opp 5 mil derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden er jammen liten må jeg si! *ler* Har en god venninne som er fra Hildre, Eileen Hildremyr. Kanskje mannen din kjenner henne?

Ellers så jobbet jeg faktisk i noen år på en tråler som holder til i Brattvåg, Koralen. Så er ikke helt ukjent med Brattvågen kan man si. Er muligens bedre vær her nede ja... men siden jeg flyttet hit har det mest bare regnet, så er ikke helt overbevist ennå! :-)

 

Hmmm, vet ikke om jeg er helt enig i at Larvik er så kjempe koselig... syns her er litt stusselig jeg da! *ler* Virker som alle holder seg innendørs... og her er nesten ingen cafer heller. Leste i Øp at Larvik er i ferd med å bli forgubbet, og det forklarer jo alt!

Har mer sansen for Sandefjord egentlig, kanskje fordi jeg bodde der som liten eller fordi det er en mer levende by.

 

Jepp jepp, nå har vi spist reker og nysteikt loff.. skal slenge meg på soffan og lese litt psykiatri, eksamen om 1 uke (grøss og gru) ... om jeg klarer å holde meg våken, er så forferdelig trøtt... er du plaget med det? Har heldigvisk ikke vært kvalm.. så vet ikke hvordan det fungerer, men ganske så slitsomt å være i koma hele tiden også..

 

Ønsker dere en kos påskeaften.

Klems:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Nå har jeg skrevet lange mld til deg to ganger og begge gangene har nettet falt ut rett før jeg fikk sendt!! Ghaaa!!! Så nå blir det bare kort versjon:) Samboeren min kjenner venninnen din!:) Verden er kjempeliten!! Han gikk i klasse med søsteren hennes:) Ellers kjent han godt til Koralen. Han har vært på linebåt i mange år.

 

Det som er koselig med Larvik er alle de kjempekoselige stedene langs kysten og de flotte turområdene:) Men, at byen ellers er forgubbet kan jeg være enig i. Det var kun en kafe vi gikk på og det var Feyer.

 

Jeg er litt optatt med besøk nå, så jeg skriver mer senere.

 

Kan jeg sende deg en PM med mailadressen min? så kan vi fortsette å skrive mer der?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Kjempe koselig med flere Vestfoldjenter uansett om det er sunnmøringer eller trøndere!!:) Kanskje vi kan få til noen bim-treff når dette snøkavet er over og det begynner og våres:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

og velkommen i gjengen!

Har du bodd her nede lenge? Eller er du som meg, en fersk vestfolding?

 

Klems fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vestfoldjenter!!

Da har vi blitt 4 stk fra Vestfold som har lyst til å være med på bim-treff e etterhvert og det er kjempe koselig!!:)

 

Lurer litt på hva som passer for dere etterhvert?? Dagtid eller kveldstid?

Jeg har en samboer som jobber borte så den neste mnd passer det best på dagtid. Da er jeg også mest opplagt siden jeg er så ulidelig trøtt hver kveld selv om jeg somregel sover lur sammen med datteren min de dagene jeg ikke jobber dag. GJEEESP!!!

 

Stor trøtt klem fra meg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen,

 

Jeg kan på dagtid da jeg er delvis sykmeldt fremover(masse stress på jobben), men jeg er ganske fleksibel. Dette er mitt andre svangerskap-har ei datter på tre år. Har bodd i vestfold i tre år og kjenner fortsatt ikke så mange her. Mulig det er trønderdialekta som skremmer...

Jeg har forresten termin 14 oktober jeg også :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderdialekta er jo bare utrolig sjarmerende!!:)) En god venninne av meg er fra Rørvik og det er utrolig behagelig å høre på!! Nei,det er nok heller oss skjønner du.. Folk fra Tønsberg, og Nøtterøy spesielt lever i sin egen boble!! Vi bodde tre år i Tønsberg før vi flyttet til Stokke og jeg ble ikke kjent med noen andre enn de jeg jobber med.. Merkelig rart egentlig.. I Stokke, og Larvik også er det helt annerledes! Der hilser folk når man er ute og går tur!!

 

Men, at du også har termin 14 oktober er jo bare kjempe tøft!! Ei til som har meldt seg inn i klubben, fra Tønsberg har termin 14!:)) Var tydeligvis noen aktive dager der i januar-:))

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere,

 

jeg er egentlig ganske fleksibel, så det passer nesten når som helst ;-)

 

Huff Amelia, mulig vi sunnmøringe og dere trøndere er mer frempå enn folk er her nede. Har ikke bodd her nede så lenge, og siden jeg studerer i oslo, kjenner jeg nesten ingen i Larvik. Så føler med deg!

 

Uansett, trønderdamer er jeg for! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen,

 

Det har vært en lang uke men nå er jeg på nett igjen.Jeg er i hvertfall klar for å få til ett treff. deilig at det begynner å bli vår-var ute og gikk tur i går, det var kjempedeilig,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Helt nydelig at det begynner å våres ute!! Deilig at solen er framme igjen etter disse dagene med regn:)

Snøen har blitt borte og sommerdekkene er på bilen. Herlig!!

Eneste er 5 1/2 åringen min som ser ut som en sølehaug hver dag etter barnehagen!! Men, han stortrives ute så da er jo det viktigst:)

Jeg er også klar for første treff:) Kanskje vi skulle satt opp noe de nærmeste ukene??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Vi flyttet til Stokke i desember fra Tønsberg så han går fortsatt der:)) Ville ikke flytte han for bare et halv år. Skolegutt til høsten på Vennerød. Har du barn på samme alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere jenter.

Holder til i Sandefjord og skal ha mitt første barn 24 okt.

Hadde vært veldig hyggelig å med bim treff.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også trønder i Vestfold. Koselig at vi er flere! Men jeg vet ikke om jeg er noen treff-type. Er litt for pysete til det ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så fint å gå på treff!!:) Vi har jo snakka sammen her inne og så skal vi bare snakkes face til face:D Velkommen så mye i vestfold klubben begge dere to siste:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er fra Tønsberg (Tolvsrød) og venter også barn nr. 3 i oktober:) Hadde vært koselig å være med på bimtreff. Jeg har forresten termin 30. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...