Gjest Skrevet 21. mars 2008 #26 Skrevet 21. mars 2008 Jeg blir veid hver gang jeg er hos legen, jeg har slitt med undervekt hele livet og endelig stiger vekta:) Det verste er jo at alt forsvinner under amminga, så da jeg var ferdig å amme sist gang veide jeg 43 kg. Håper jeg klarer å beholde noe denne gangen.
chootta Skrevet 21. mars 2008 #27 Skrevet 21. mars 2008 Jeg veide 54 før jeg ble gravid er i uke 15 nå og veier 55,5
tika81 Skrevet 21. mars 2008 #28 Skrevet 21. mars 2008 Veide 58kg når æ blei gravid. Veie ca 68kg nu.; e væll 164cm. 23uke på vei. La på mæ 25-28kg sist. Hadde samme startvekt. Håpe på å holde mæ under 20 den hær gangen. Har fått bekkeløsning å e ikke i jobb. Hadde ikke det sist.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 21. mars 2008 #29 Skrevet 21. mars 2008 veier ca 60kg så har ikke lagt på meg noe. er 13 uker på vei. spiser ikke som en galning men kiloene kommer nok etterhvert;) men trenger jo ikke så opp så kjempemye. er forskjellig fra person til person.
JordbærMamma Skrevet 21. mars 2008 #30 Skrevet 21. mars 2008 Jeg veier 79 kg nå, har gått opp 3 kg. Er i uke 22. Var litt slapp med vekta før dette svangerskapet siden jeg visste jeg snart skulle bli gravid Håper på å komme ned på 70 kg innen det første året med krabaten er omme! (Er 173 cm høy). Rett og slett fordi jeg føler meg bedre når jeg har litt mindre rundt magen... Også gleder jeg meg til å komme i litt bedre form igjen, ting går så mye lettere da, både på jobben og sammen med barna. Håper jeg får tid til å begynne å svømme et par kvelder i uka, men det spørs vel på hvor samarbeidsvillig mannen her er
Mamacita og Sebastian:) Skrevet 21. mars 2008 #31 Skrevet 21. mars 2008 Føler meg ihvertfall som en flodhest nå Veide 61 når jeg ble gravid og er 19 uker på vei og veide 66.9 på siste kontroll...så har lagt på meg nesten 6 kg.....
Nordhagenjentene :) Skrevet 22. mars 2008 #32 Skrevet 22. mars 2008 176/83 når testen viste positiv, gikk ned 8 kg på 6 uker (hyperemesis), og veide 80,2 på torsdag. Uke 27.
Maddicken Skrevet 22. mars 2008 #33 Skrevet 22. mars 2008 Jeg er 17 uker på vei og veier 64 kg. Har gått opp 4 kg sånn ca.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 22. mars 2008 #34 Skrevet 22. mars 2008 Jeg veide ca 62-63 kg før jeg sluttet og røyke. Gikk da opp til 70 kg som jeg fortsatt var da jeg ble gravid, gikk ned til 67 og er nå oppe igjen i 70-71 (alt etter som) Er 16+0 i dag.
Noah 08. Skrevet 22. mars 2008 #35 Skrevet 22. mars 2008 Veide 82 på kontroll i uke 9,så d var vel "startvekta" er nå i uke 26 å veier ca 88 kg. Ikke ille syns jeg:o) Målet er å ikke gå opp mer enn 15-16 kg,men spiser å koser meg,ingen grunn til hysteri:o)
nr2-imagen:) Skrevet 22. mars 2008 #36 Skrevet 22. mars 2008 jeg veide 51kg når jeg ble gravid. Er nå i uke 13 og veier fortsatt 51....
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #37 Skrevet 23. mars 2008 jeg veier 73,3 kg nå,er snart i uke 18 og har lagt på meg 6 kg....men tenker ikke over det så lenge lille nurket har det bra og jeg klarer å være litt i aktivitet:)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #38 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er 1,83 høy veide 69 kg før jeg ble gravid. Jeg er nå 25 uker på vei og veier nå 80 kg og storkoser meg med det
NormaJean Skrevet 23. mars 2008 #39 Skrevet 23. mars 2008 jeg veier 54kg, gått opp 2 kg. Er i uke 19. men gikk først ned litt i starten da, grunnet manglende matlyst og kvalme.
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 23. mars 2008 #40 Skrevet 23. mars 2008 veide 52kg før jeg ble gravid! er nå i uke 21 å veier 60kg!! så lagt på meg 8kg!!! er 1.60cm høy!så føler meg smellfeit!! veide 60kg sist jeg ble gravid å gikk opp over 20kg!!så sliter litt med dette!! men samboeren sier at det er for det meste bare magen som har vokst, han synes resten av kroppen ennå er "slank"! så det er jo godt! men grøsser når jeg tenker på dette med vekt gitt!!ikke morro å se ut som ei blubbe!! men må være noe med mitt syn på meg selv, for andre "større" gravide synes jeg bare ser helt nydelige ut! er kjipt å ikke kunne komme til ro med gravidformen....
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #41 Skrevet 23. mars 2008 jeg er i min 20 uke og startade på 54kg og gikk ned til 52 kg og nu veier jeg 56 så ligger 2 kg i pluss fra de jeg startet=)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #42 Skrevet 23. mars 2008 veide 88,5 når jeg ble gravid, nå 27+4 veier jeg 91,7 kg.
venter nr 2! Skrevet 23. mars 2008 #43 Skrevet 23. mars 2008 Startvekta var på 65 kg, nå er jeg 21 uker på vei og veier 70kg, helt ok!
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #44 Skrevet 23. mars 2008 Jommen er det mange tynne jenter her:) Jeg veide 68,3kg når jeg ble bravid og gått opp til 69,7kg er i uke 14 snart 15. blir litt opphengt i vekta merker jeg, for ser jo at folk ikke går noe særlig opp før mye senere.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #45 Skrevet 23. mars 2008 Veide 58 kg før jeg ble gravid, veier nå 64 kg..Er i uke 22...Håper ikke å gå opp så mye som forige gang...20kg:(
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 23. mars 2008 #46 Skrevet 23. mars 2008 Uff...tror jeg veide ca 65-67kg før jeg ble smelt på tjukken, hehe, nå tror jeg kanskje pila stopper på 70kg. Er i uke 17. Så nettopp video av meg selv og ser virkelig blubben ut. Det blir harde bud etter fødsel, det er sikkert. (168cm over havet er jeg) Våger å signere med nick...
ORWF Skrevet 23. mars 2008 #47 Skrevet 23. mars 2008 Jeg er 1.67 og veide 60 før jeg ble gravid, er nå i uke 16 og har lagt på meg 3,5-4 kg.. Varierer når jeg veier meg! altså 64 kg nå! Føler jeg må trimme litt mer, har vært veldig lat, sovet mye og spist en del snop (spesielt nå i påsken).. Så litt skjerpings til uken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå