Gå til innhold

Hvor mye veier dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

håpløst å svare på da det er forskjell på person til person ,men jeg har hvertfall lagt på meg ca 3-4 kg og er 3 mnd på vei ...ikke så bra tror jeg ...litt for mye ... vet ikke ....skal spørre legen i mai og trener frem til da ..=)))

Skrevet

uff ja, er i min 13 uke og har også lagt på meg 3-4 kg..men har ligget en del i ro pga blødninger tidig i svangerskapet og er mitt 5 svangerskap etter 4 sa/ma..men liker det ikke:-( men får trimme når jeg har en vogn å holde i:-)

Skrevet

Veier 80 nå har lagt på meg 5 kg til nå er snart 6 mnd på vei.

Veide 75 når jeg ble gravid, men da hadde jeg enda 10 kg igjen fra sist jeg gikk gravid som ikke hadde fått gått bort.

Skrevet

Veier 128 pund med klær, uten sko har gått ned fra 146 pund med klær uten sko og er i uke 14. Så med andre ord var jeg litt tung. Er 170 cm høy Nå er jeg ganske idealvektig. Men jeg ønsker jo ikke å gå ned nå da(Ø: Eier ikke badevekt så jeg har kun de målene som står på sertifikatene mine. Kommer nok aldri til å ha en vekt i huset heller da jeg ikke vil at jenta mi skal vokse opp med det.

Skrevet

Jeg er i uke 14, vet ikke helt hvor mye jeg veier nå.. men de første 12 ukene gikk jeg ned 3-4 kg pga dårlig matlyst - tror jeg er på vei oppover igjen nå! :)

Skrevet

er i uke 21 og veide 58 når jeg ble gravid,og veier 61.5 nå,så har bare lagt på meg 3.5 kg hittentil heldigvis:)

Skrevet

Jeg er i uke 22 og har lagt på meg 2 kg:)

Skrevet

Uke 25 lagt på meg 32kg.

Skrevet

uke 19 og gått opp 300gr. syns det er litt lite, men fosteret vokse som det skulle og det var nok med fostervann så da får jeg vel stole på at det går bra. Man er nok veldig forskjellig så det vil jo variere fra person til person. brått kommer kiloene på meg og :-)

Skrevet

Hmmm.. Hvorfor vil ingen svare på hvor mye de veier? Ser bare mange som skriver hvor mye de har gått opp, det er jo ik det hun spør etter. Jeg selv er i uke 13 har gått opp 7 kg, er 170 og veier nå 59. Noen andre som tør å svare?

Skrevet

nå har vi ikke vekt i huset, så aner ikke hva jeg veide før jeg ble gravid, men i uke 9 veide jeg 55kg, og i uke 14 veide jeg 56,5 tror jeg.. så går som smått oppover!

Skrevet

Veier 59 kg og er i uke 28+1, har lagt på meg ca 9-12 kg, heldigvis:)

Er ikke helt sikker på hva jeg veide før jeg ble gravid.

Skrevet

53 kg når jeg ble gravid, 60 kg nå, er i min 24. uke..

Skrevet

Jeg er i min 19 uke. Veier 51 kilo - dvs. minus 3 kilo fra startvekten som var 54...

Skrevet

Sikker på at du har lagt på deg 32 kg på 6 mnd??

Skrevet

Jeg var 63 kg når jeg ble gravid, gikk ned til 54 kg til 3 mnd på vei, er nå i uke 19 og er 58 kg.. Det går sakte, men sikkert oppover heldigvis. Men nå hadde jeg ca 7 kg for mye etter forrige svangerskap..

Skrevet

før første man veide jeg 58, den dagen han ble født veide jeg 81! før jeg ble gravid igjen veide jeg 57, nå er jeg 26 uker og veier 70, så ender vel sikkert opp der jeg var forrige gang, hehe... men hildigvis vet jeg med meg selv at jeg kan få de bort da... og det verste er at det ser ikke ut som om jeg har lagt på meg annet enn på magen, hehe

Skrevet

Ikke umuli å legge på seg 32 kg på 6 mnd da,når jeg gikk med forrige gikk jeg opp 25 kg på 6mnd..

er nå 23 uker på vei og veier 78-har hittil gått opp 11 kg..

frykter det bli like mange liko denne gangen:(

Skrevet

Jeg veide 68 da jeg blei gravid, veide 65 da jeg veide meg 12 uker på vei..

Skrevet

Jeg veier faktisk 95 kilo nå. Er 1,76 høy..

Jeg var 89 før jeg ble gravid og hadde da 11 kilo igjen fra mitt forrige svangerskap! Da gikk jeg opp 31kilo totalt!

Jeg hater å veie så mye,men har heldigvis til nå ikke gått opp så mye.Og symfysemålet ligger også 4 cm under det det var med min sønn.

Er glad for at jeg ikke har gått opp mer enn 6 kilo til nå, (målte meg da jeg var 25+4) og jeg trener jo i tillegg,så får bare satse på at det holder seg.

Skrevet

Variere på hvor jeg veier meg.. Hos legen veide jeg 61 kg på 1.kontroll og veide 65 på forrige kontroll.. Hjemme veide jeg 62 kg i starten og veier 67 (!) kg nå.. Jeg har liksom gått opp 2 kg på en uke :( Er i uke 19 nå..

Skrevet

62 kg, 22 uker på vei. Er 165 cm høy. Tror jeg har lagt på meg rundt 4 kg, men det syns jeg ikke gjør noenting!

Skrevet

klarer ikke helt å så for meg alle di syltynne jentene her inne . 170cm og noen å 50 kg? hvordan går d ann? da er man jo undervektig før graviditeten begynte.. er man ikke?

jeg veide 66kg da jeg ble gravid er 19+2 i dag å veier 68 kg...

må vel kanskje legge til at jeg er 168cm...

Skrevet

Veldig vanskelig å si! Aner ikke hva jeg veide i utgangspunktet.. Verken eier vekt eller blitt veid av legen.. Blir dere veid hver gang dere er der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...