Gjest Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Hvorfor det? Salg er varer som går ut og gjerne har dårlig kvalitet. Handler dere på salg til barna? Det er kanskje ikke så kult for barna å gå rundt i gamle klær når alle andre får nye? Bare lurer altså. Har ikke noe i mot salg til meg selv men til barna handler jeg på "ekte" ;o)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Hehe, dummeste jeg har hørt! Elsker salg jeg Kjøper masse deilige klær til Cornelia på salg;) Til meg og mannen også :)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Utrolig dårlig forsøk på å provosere og starte diskusjon..
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Herrefred.. Bare spurte jeg .. Sa at det var min mening og at jeg handler klær til meg selv på salg.. Er dere proppfulle i hormoner hele gjengen eller?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 selfølgelig gjør jeg det!! om ullundertøyet er "fjordårets modell" så har jo ikke det noe å si! Finner jeg en duk eller en topp jeg liker og den i tillegg er halv pris, så hiver jeg meg over det:o) Lurer på hav du lærer barna dine med en så materalistisk tankegang?? bytter du ut garderoben din og deres etter hver mote?? hawr du ikke evne til å tenke selv og bestemme deg for hva du synes ser bra ut?? merkelig tankegang!
melkekua™ Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Der kom det en skikkelig saklig tråd igjen fra deg! Du glimter til med det meste!
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Alle skjønner at du er en kødde-bruker her inne. Gi opp...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Tips til nyttige og fine hobbyer: Strikking, scraping, frimerker, mynter, broderi, spikre gelè på vegg, snekring, alkoholisme og modellfly.
melkekua™ Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Bare gi opp Vixie!! Vi har skjønt hvor du kommer fra..... forumsnisse, det er det du er!!!
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 20. mars 2008 #12 Skrevet 20. mars 2008 Hehe, hva slags salg går du på da, siden det er dårligere kvalitet på varene du kjøper på salg? Set da ofte at de "ekte"(som du kaller det)varene jeg kjøper er kommet på salg. Å da er de plutselig blitt dårligere kvalitet? Hmm merkelig.....
melkekua™ Skrevet 20. mars 2008 #13 Skrevet 20. mars 2008 Og der kom kameraten din også jo ;o) nå blir det livat her!! Rai rai!
meg & to små vampyrer Skrevet 20. mars 2008 #14 Skrevet 20. mars 2008 He he, ja det viktigste for både meg og barna er jo å ha klær som er det aller siste innen mote! Ha ha:) pene klær som er nøytrale eller ting man liker uavhengig av motebildet synes jeg er helt ok å kjøpe på salg.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #15 Skrevet 20. mars 2008 Hvorfor tar dere så på veie for det der...? Skjønner meg sjeldent på mange av dere. Noen handler på salg - vær så god! Noen handler bare på salg til seg selv og ikke barna - javel, sikkert fint... Jeg handler aldri på salg til meg selv eller noen andre - fordi det er sånn jeg er... Dere trenger vel ikke å lage en stor ståhei for det, vel? Jiiz.
børdi Skrevet 20. mars 2008 #19 Skrevet 20. mars 2008 Jepp handler på salg..... Salg er genialt,, ungene har så masse fine klær som er kjøpt på salget,, Når man får 3 plagg til under prisen for ett, så synes jeg det er knallbra....:-)
Gurine Skrevet 20. mars 2008 #20 Skrevet 20. mars 2008 Selvfølgelig handler jeg på salg, både til meg selv og barna. Må sies at jeg ikke kommer fra noen rik familie. Og jeg er godt voksen på over 30.. Og såkalt mote har jeg aldri brydd meg noe om. Hadde jeg ikke handlet på salg hadde vi vel fort havnet i uføre.. Må si at unga mine bruker arvede klær også, uten at jeg skammer meg det grann over det.. Det er da like fine klær, og de går i barnehage og skole og sliter på klærne sine, hvorfor i all verden gå i flotte kjoler eller merkeklær??? Synes selv at merkeklær er latterlig på barn. Litt mer greit når de kommer opp i ten-årene og merker motepresset. Nei, unga mine går i like fine klær som alle andre har jeg sett, og de har aldri fått kommentarer over klærne sine. Det er da vel viktigere at de ser rene og ordentlige ut!!!
børdi Skrevet 20. mars 2008 #21 Skrevet 20. mars 2008 Kunne ikke være mer enig med deg gurine... :-) Minsten min har nesten bare arveklær han,,, Knallfine klær.. (har byttehandel med en veninne som har stor gutt, og liten jente, og jeg har stor jente og liten gutt..)
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #22 Skrevet 20. mars 2008 Klart det er viktig at de ser rene og ordentlige ut... Men se; det handler om at man er forskjellig. Jeg er f.eks veldig opptatt av klær og moter - og dermed handler jeg jo heller ikke på salg. Hun sier jo ikke at hun ser ned på folk som handler på salg - men at hun til barna ikke gjør det.
høstbarn:) Skrevet 20. mars 2008 #23 Skrevet 20. mars 2008 Det var godt å høre. Hadde blitt litt leit for Aron Emilian Maximillus hvis han måtte krabbe rundt i noe som var fjorårets modell. Passer seg bare ikke.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #24 Skrevet 20. mars 2008 Hva er vitsen med å være så barnslig spydig som du er nå....?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå