Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #27 Skrevet 20. mars 2008 ..gå inn på slankeforumet eller lag deres egne jævla tråd da!!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #28 Skrevet 20. mars 2008 hehe... tror du trenger litt søvn, snuppa! Du virker litt amper =) Gå og legg deg, så føler du deg nok bedre i morgen!? Må jo bare beklage og legge meg flat for at jeg våget å spørre om slankeråd i DIN tråd!! Må se å få laget min egen (jævla) tråd om dette.. ...sucker...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #29 Skrevet 20. mars 2008 Jeg synes du virker bittelitt hormonell, 23:03. Jeg er i hvertfall ikke så desperat at jeg ber om slankeråd på kranglesida...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #31 Skrevet 20. mars 2008 klart jeg er desperat! Jeg har aldri veid et gram over 50 kg, nå veier jeg 62! Klart det er irriterende!! Jeg har ihvertfall såpass selvinnsikt at jeg kan innrømme det =)
☆lieela Skrevet 21. mars 2008 #32 Skrevet 21. mars 2008 Ehm, nå skjønner jeg ingenting....hehe! For min egen del har jeg bare spurt om ammespm..det å lage en egen tråd skulle vel ikke hjelpe så mye, alltid noen som klager der også! Takker til de som IKKE gikk ned av amming da Det finnes håp! Hva er egentlig problemet med å ikke ville gå ned under normalen da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå