Gjest Skrevet 18. mars 2008 #26 Skrevet 18. mars 2008 Jeg skulle gjerne hjulpet deg hadde det ikke vært for at jeg er totalt ubrukelig til sånne ting. Hihi;)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #27 Skrevet 18. mars 2008 Ubrukelig å sette opp basseng eller få frem solen.? Her smetter jeg selv opp et stort basseng på null komma niks=) Og solen maner jeg frem=)
mammatilpia Skrevet 18. mars 2008 #28 Skrevet 18. mars 2008 Et lite sidespor fra meg.... En venninne var på besøk i Kina og la merke til at folk i byen gikk kveldsturer iført nattdrakter. Forklaringen var ikke at de skulle på sexparty, men at de kun hadde ett skift med klær. De vasket disse klærne hver kveld, slik at de skulle være tørre til dagen etter. Jeg tjener dårlig, men føler meg svært rik og takknemlig når jeg hører slike historier. Det er deilig med luksusproblemer som "Jeg klarer ikke bestemme meg for hvor mange skal jeg kjøpe?" (Historien var ikke ment som kritikk til deg HI, jeg har vært i samme situasjon.)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #29 Skrevet 18. mars 2008 He he, er det nå jeg skal takke meg til å bo i Norge=) Et luxus problem.............jeg vet, men fortsatt et like stort dillemma for meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå