Gjest Skrevet 18. mars 2008 #1 Skrevet 18. mars 2008 i en bukse! Hvis jeg kjøper 4-5 stk av denne, så kan jeg hele tiden gå i min favorittbukse, men vil det virke merkelig=) Ta da f.eks kaffe baren jeg er på hver dag og de ser meg i en og samme buske hver dag, så vil jeg føle det litt ekkelt og må fortelle hvor mange jeg har. Hmmmmmmmm...................føler dette er et stort problem for meg akkurat nå!
Syrin84 Skrevet 18. mars 2008 #2 Skrevet 18. mars 2008 da blir du sikkert lei av den, så angrer du på at du har kjøpt så mange... men du kan kanskje kjøpe to da?
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Dillemma blir da den dagen jeg virkelig trenger den og begge har blitt liggende for andre barnedresser, dyner og regntøy som måtte gå foran i køen til vaskemaskinen..................!!!
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #5 Skrevet 18. mars 2008 Ja ikke sant..................faen jeg sliter her nå...............titter litt på kontoen også tenker jeg litt. Bukser er ikke akkurat billig heller, men mulig jeg må avse noen lørdagsgodiser til ungene, men det klarer de vel=)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #7 Skrevet 18. mars 2008 *skuffet* Trodde seriøst du skulle deklamere at du var forelsket i meg. Meeen det der er et skikkelig dilemma. Jeg ville kanskje hatt en bukse som du kan bruke sånn innimellom før sladderet begynner å gå liksom.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #8 Skrevet 18. mars 2008 MENER du jeg må reise meg opp å se etter...............faen.......... vent litt da............. *psycho* heter den vist=) Er litt usikker på om noen vil kommentere sammentreffet men men................god er den=)
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 Kan du ikke kjøpe samme buksa i forskjellig farger da? Det gjør jeg når det er ei/et bukse / genser / plagg jeg liker veldig godt. Det går jo an å farge eller bleke tøy også....? )
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #10 Skrevet 18. mars 2008 Off da...............ikke meningen å gjøre noen triste her , IALLEFALL ikke før en ludo kamp....hehe He he ja sladderen............faen ender vel op på barnevernmøtet pga igjengrodde klær tenker jeg...........=)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #11 Skrevet 18. mars 2008 Problemet er da meg i andre farger da....................!!! Vet desverre ikke om det er andre farger, men skal faen meg gå å se i morgen om de har noen dype mørke.......hmmm........=) Meg i lyse bukser er som jesus i hakekors desverre=(
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #12 Skrevet 18. mars 2008 Hihi:-) *Gleder meg* Barnevernet kommer til å følge deg hakk i hæl.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #13 Skrevet 18. mars 2008 Redd for det, uansett er det en tapt sak der. 1. Har jeg to av en og samme bukse, så må jeg legge til side barnetøyet her og ungene må gå i en og samme klær.!! 2. Kjøper jeg 4 og har en hele tiden så vil jeg virke veldig uanstendig og møkkete!! Så konklusjonene er at BV vil følge etter meg uansett da=( *sipp sipp*
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #14 Skrevet 18. mars 2008 Stakkar barn. Tenk å ha en så uansvarlig mor. Hihi;-)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #15 Skrevet 18. mars 2008 Ja ike sant................. Bukser.................barna...................bukser.............barna??? Rart det er vanskelig=)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #16 Skrevet 18. mars 2008 Som sagt, et dilemma. Men har tro på at du finner ut av det;)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #17 Skrevet 18. mars 2008 Som hva...................? Kaste alle klærne til ungene da?=)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #18 Skrevet 18. mars 2008 Det er en måte. Eller så kan du jo bare drite i hva folk sier. Bare være skrulla som aldri skifter bukse. Hehe
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #19 Skrevet 18. mars 2008 Aaaaaaaaahhhhhhhh.................en ting er at jeg driter i hva folk sier, men en ting er å bli sett på som møkkete..................usj....der går grensen=)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #20 Skrevet 18. mars 2008 Da får du kaste klærne til ungene;-) Eventuelt få tak i engangsklær???
mammatilpia Skrevet 18. mars 2008 #21 Skrevet 18. mars 2008 Kjøp to bukser, det er ingen bukser som passer til alt. Favorittbuksen min skulle gå ut av produksjon, så jeg kjøpte et par ekstra. Da jeg endelig skulle ta de i bruk hadde de krympet i skapet. Jeg la de tilbake og håpet at jeg også skulle krympe litt, og det gjorde jeg. Jeg tok på ny frem buksene, men da var de for å si det midt umoderne. Det var første og siste gangen jeg kjøper klær som jeg ikke skal bruke i nærmeste fremtid.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #22 Skrevet 18. mars 2008 Ha ha ha.......krympet i skapet.....hoho.....den var fin=) Jeg vil jo så gjerne ha den på hver dag akkurat NÅ.....ikke senere, men NÅ.... Å ta på seg andre bukser blir et nitrist kapittel i mitt liv akkurat nå og sorgen er nesten ikke til å bære...........=(
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #23 Skrevet 18. mars 2008 Engangs klær............?? Finnes det, annet enn slike blå poser til å ha på føttene? En mulig tanke ja=) Takk=)
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #24 Skrevet 18. mars 2008 Du får lage din egen kolleksjon med engangsklær.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #25 Skrevet 18. mars 2008 FOR JEG har liksom ikke nok å henge fingrene i................?? *Legger meg ned å griner mens jeg roper på noen* La sol komme, la sol skinne slik at jeg kan sette opp bassenget..................=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå