Gå til innhold

Overreagerer vi?? Blir glad for ditt synspunkt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man får mye sjokolade for en tusing :-) Hadde blitt hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud! Er det mulig? 1.000 kr, samt at dere skal lage mat til hele gjengen? Har aldri hørt på maken - for en frekkhet! Håper dere dropper turen;)

Skrevet

Vel - jeg synes jo ikke dette høres ut som gode venner akkurat. Og for en familie som skal ta betalt for overnatting på en hytte de eier selv?? Send en sms og si at en av dere har fått omgangssyken og bli hjemme og kos dere med en barnefri kveld helt alene! :)

Skrevet

1000 kr for overnatting og i tillegg et vederlag for maten? I tillegg skal dere kjøpe inn og lage mat til hele gjengen?

Så smarte mennesker! Får opp tjenerskap som betaler maten og ferien for dem også. Det skal de ha!

Jeg hadde ikke gått nei. Blir dårlig av gjerrighet.

Skrevet

De eier ikke hytta. Men spurte om vi kunne lage mat til alle. Det sa mannen min nei til. Men kom melding i dag på at vi må betale 1000 kroner for natta og et vederlag for maten vi får servert (sikkert siden min mann sa nei til at vi skulle lage..)

Kommer evt. til å være på hytta fra syv tiden i morgen kveld til neste morning.

Skrevet

Skjønner ikke at dere vil dra når det ble slik,

bruk heller pengene på noe dere 2 kan kose dere med eller gjøre, etter

som ungene ikke skulle være hjemme.

Skrevet

god råd eller ikke slik behandles ikke venner. frekkeste jeg har hørt

Skrevet

Om de er 14 stk og alle betaler 1000,- natten i 4 netter, blir det 56 000,- + det dere skal betale.

Ska si det må være ei bra hytte.

Skrevet

Herregud så smålig!? Dere må jo føle dere lurt inn i ei felle. Er dette nære venner av dere eller bekjente? Har aldri opplevd noe likende, men hadde søren meg ikke dratt var det meg.

Fyttirakkern så urteit!

Skrevet

Er i grunn enig. Huff. Men hater konflikt og sure miner. Det verste er jo at de faktisk er gode venner. Trodde vi da..Men kompisen til mannen min lider av og til av sosial-antenne-svikt. Noe han definitivt har hatt i dag.

Mannen min vil IKKE dra.

Faktisk synst jeg ikke tilbudet var så bra før pengekrav en gang. Mye kjøring for en natt og halv dag i bakken.

Skrevet

Men det er uansett over 1000 kr, og dere er invitert dit av dem. Jeg synes det er utrolig frekt.

Dere skal betale sannsynligvis langt mer for den natten enn de andre pr natt, og dere visste det ikke på forhånd.

Tenk hva som gir dere mest. Å være med og betale, være på hotell for dere selv eller hjemme?

Blir dere irritert uansett er kanskje en hjemmehelg hvor dere får sove lange lurt......?

Er dere litt flinkere enn meg så får dere det kanskje hyggelig uansett, hehe.

Jeg synes i alle fall det er dårlig gjort. Kunne tenke meg at jeg hadde betalt og blitt med, men irritert meg grønn over det og sannsynligvis hatt en aldri så liten pause fra vennskapet etterpå. Men sånn er jeg.

Skrevet

nei nei nei- dere for ikke lov fra meg å reise!!!!! ta dere inn heller på spa el. noe og kos bare dere to. Bruk ikke dyrepar tid med å lage middag til frekke folk og betale for det i tillegg

Skrevet

Ok, så de eier ikke hytten. Men det er jo ikke dere som har bedt om å bli med på spleiselaget men de som har invitert. Og da er det helt latterlig å komme med en slik stor regning i etterkant av invitasjon. Jeg hadde regnet med å bli med på kjøkkenlaget uansett men at det var kun du og mannen som skulle stå på kjøkkenet blir jo også litt frekt. Ikke alle venner man kan dra på reise med, noen har bare noen merkelige meninger. Helt greit med spleiselag når man blir mange men har noen venner som alltid skal ha penger når de kun har oss som par på middag.

Skrevet

Synes ærlig talt dere er dumme om dere drar..

Ingen venner som gjør noe slikt!

Skrevet

Herre min! Da hadde jeg blitt hjemme, håpet på fortsatt barnefri og tatt med meg mannen på byn å spist en skikkelig middag for de penga! Ikke tvil en gang. Værste jeg har hørt...

Skrevet

Det der synes jeg var frekt!

Man inviterer da ikke folk på besøk og forlanger betaling???

Skrevet

Herremin.

Ja, jeg hadde reagert, ikke dratt og heller ikke brydd meg om sure miner i ettertid. Respektløst og frekt av vennene deres.

Har dere bestemt dere for om dere skal dra eller ikke?

Skrevet

Nysgjerrig nå, drar dere eller blir dere hjemme??

Skrevet

håper virkelig ikke dere dro..tror nok dette er noe av det frekkeste jeg har hørt på lenge fra så kalte "venner"..

Skrevet

Helt enig med de andre her... For det første fordi dere ikke fikk beskjed om at det kostet noe. Selvsagt tar man med noe mat, snacks o.l - men de må jo betale det samme for hytta, enten dere kommer eller ikke.

I tillegg til 1000 lappen går det jo med nesten 1000 lapp eller mer i drivstoff også... huff nei, ikke for så kort tid nei! Finn på noe hjemme i stedet :)

Skrevet

Øh nei, du overreagerer ikke. Hadde aldri giddet å betale 1000,- for ei natt sånn?? Himmel, hva skjedde med å invitere folk liksom..

Skrevet

Dette er helt på tryne. Håper inderlig dere blir hjemme og koser dere istede. Du kan jo vise disse svarene til venninden din og se hva hun sier he he,

God Påske :)

Skrevet

Nei, dere overreagerer ikke.

Jeg hadde blitt hjemme, i ren fornærmelse.

Som andre sier her, det er noe annet hvis man på forhånd bestemmer seg for å spleise på maten.

Overnatting er jo selvfølgelig gratis.

Skrevet

Er så enig med kællen din! Bli hjemme! Kos dere alene uten barn :o)

Bestemt deg/dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...