Gå til innhold

Hva ville dere gjort her ang feire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver igjen jeg da siden du tydelig ikke leser mine svar... Du kan søke om ulønnet permisjon den ene uka da bhg er stengt. Dette går utvilsomt under betegnelsen "vektige velferdsgrunner" og arbeidsgiver skal da ha meget god grunn til å ikke gi deg dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og høstferie, juleferie, vinterferie, påskeferie og gratis viskelær!

Skrevet

varför inte ha bröllop när barnhagen är stängd??

Skrevet

Hadde jeg ville fått sånne bemerkninger så hadde jeg sagt det! Man kan gi råd uten å slenge dritt! det vil jo uansett ikke gå utover dere, så ingen grunn til å hisse seg opp! ;-)

Vet ikke hva som er rimelig eller urimelig, derfor spør jeg her... Værre er det ikke! Men det er vel mange her som bruser i hormoner, så... hehe

Skrevet

Ja, jeg kan jo høre! Jeg har lest svarene dine, men de kokte bort i kålen, unnskyld, sjiraff! :-)

Skrevet

Hadde det vært så enkelt, _anna_... Da vi booket lokale og kirke visste vi ikke at barnehagen hadde stengt de ukene... Dessuten er lokalet vi ønsker stengt i juli, for egentlig ville jeg ha 12 juli, og da hadde det jo gått bra! :-)

Skrevet

OG gratis viskelær!!?? Fy faen dere er bortskjemte, Pysa! hihihihi! ;-)

Skrevet

Jeg vet. Det er pga viskelærene jeg aldri kommer til å slutte! :-)

Skrevet

Jeg ser ikke hvor noen har slengt dritt. Det var iallefall ikke min mening. Men det må gå an å svare uten at man skal lage smilyface over hele innlegget også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...