julenissen Skrevet 18. mars 2008 #26 Skrevet 18. mars 2008 +Cerasett e mens jeg ammet. Helt topp! Hadde ikke mensen. Har nå hormon spiral. Helt topp DET OGSÅ. INGEN BIVIRKNINGER, OG INGEN MENS. pØ E*^^ *ØÅØØÅÅØ****ØÅ*Å ¨ppppppppppp 0**********^å\æµvrf4j¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Veslegutten hjelper meg litt med skrivinga som dere ser...-æø*lk-æø-ÆØ *Æ **
klaes22 Skrevet 18. mars 2008 #27 Skrevet 18. mars 2008 Dere som sier at dere ikke kan bruke spiral - hvilke bivirkninger får dere? Jeg har brukt spiral i 3 måneder og er egentlig ganske fornøyd så langt.. Men jeg har alltid hatt problemer med p-piller..
meg & to små vampyrer Skrevet 18. mars 2008 #28 Skrevet 18. mars 2008 Hormonspiral eller kobberspiral du mener? Jeg kan ikke bruke hormonspiral pga konstante blødninger og kobberspiral pga faren for større blødninger enn jeg allerede har. Jeg reagerer på alt med hormoner med å bare blø og blø. Og så blør jeg ganske mye fra før.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #30 Skrevet 18. mars 2008 Akkurat nå bruker jeg ingenting (men så har vi ikke sex akkurat nå heller) pga blodproppfaren nå som jeg må sitte stille og er gipset fra tærne til kneet. Men skal begynne på microgynon etter jeg har tatt av gipsen. Etter fødsel har jeg prøvd Mercilon (fikk masse blødninger hele tiden), Yasmin måtte jeg slutte med nå pga opersjonen og fare for blodpropp...
krepsen75 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #32 Skrevet 18. mars 2008 En her nevnte Nuva-ring. Hva er det?????
Surrehaude med to tette Skrevet 18. mars 2008 #34 Skrevet 18. mars 2008 Hormonspiral og er SUPERFORNØYD:) Ikke mensen, ikke hormonelle forstyrrelser..ja kjenner ingenting til den. Ikke var den vond å sette i engang og 5 år til neste gang jeg trenger å tenke noe på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå