Gå til innhold

Hvilken prevensjon bruker dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

+Cerasett

e mens jeg ammet. Helt topp! Hadde ikke mensen. Har nå hormon spiral. Helt topp DET OGSÅ. INGEN BIVIRKNINGER, OG INGEN MENS.

E*^^

*ØÅØØÅÅØ****ØÅ*Å

 

 

 

 

 

 

¨ppppppppppp

 

 

 

 

 

 

 

0**********^å\æµvrf4j¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

 

Veslegutten hjelper meg litt med skrivinga som dere ser...-æø*lk-æø-ÆØ

**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som sier at dere ikke kan bruke spiral - hvilke bivirkninger får dere? Jeg har brukt spiral i 3 måneder og er egentlig ganske fornøyd så langt.. Men jeg har alltid hatt problemer med p-piller..

Skrevet

Hormonspiral eller kobberspiral du mener?

 

Jeg kan ikke bruke hormonspiral pga konstante blødninger og kobberspiral pga faren for større blødninger enn jeg allerede har. Jeg reagerer på alt med hormoner med å bare blø og blø. Og så blør jeg ganske mye fra før.

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg ingenting (men så har vi ikke sex akkurat nå heller) pga blodproppfaren nå som jeg må sitte stille og er gipset fra tærne til kneet. Men skal begynne på microgynon etter jeg har tatt av gipsen. Etter fødsel har jeg prøvd Mercilon (fikk masse blødninger hele tiden), Yasmin måtte jeg slutte med nå pga opersjonen og fare for blodpropp...

Skrevet

Ingen..

Skrevet

En her nevnte Nuva-ring. Hva er det?????

Skrevet

Hormonspiral og er SUPERFORNØYD:) Ikke mensen, ikke hormonelle forstyrrelser..ja kjenner ingenting til den. Ikke var den vond å sette i engang og 5 år til neste gang jeg trenger å tenke noe på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...