(0_o) Skrevet 17. mars 2008 #26 Skrevet 17. mars 2008 Og det finnes mange gratistjenester også, men man skal jo aldri stole 100% på sånt, da. I hvert fall ikke hvis man planlegger no lyssky aktiviteter. Dib derimot, skal det ikke så mye til for å lure vil jeg tro
Tooblind Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #27 Skrevet 17. mars 2008 Det er jo nettleverandøren din som bestemmer hvor lang leasingperiode en har, så om din leverandør har satt at ved et strømbrudd så slettes leasingen, så vil du jo få ny IP. Hos min leverandør er det ikke slik. Så jeg er ikke bastant på de 14 dagene som jeg tok som et eksempel.
Tooblind Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #28 Skrevet 17. mars 2008 Jeg ville ihvertfall ikke stolt på de, men det er jo meg da.. Nå virker jo det ikke som om moderator her sperrer noen ute i det hele tatt da..
(0_o) Skrevet 17. mars 2008 #29 Skrevet 17. mars 2008 Nei, hele moderatordriten virker veldig amatørmessig spør du meg. Andre fora har jo to-tre modder per underforum, her er den et par som skal se over 20000 innlegg i døgnet. Fullstendig idiotisk løsning. Andre fora har også egne "klag på innlegg"-knapper så man slipper å sende en mail eller å vente i to uker på svar inne på ris og ros. Masse som kunne vært gjort for å løfte standarden her inne et par hakk, men det gidder jeg ikke å legge ut om nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå