Karomamma Skrevet 17. mars 2008 #26 Skrevet 17. mars 2008 Å, jeg skal ikke tvinge noen til å komme på hyttetur altså! Det er dessverre begrenset plass, så jeg ville bare hjelpe stakkars Snulder som ikke ville campe. Regner med det straks er mer interessant hvis naboene på campingplassen er en revegjeng fra nabolaget.... Dibbetreff må det bli en råd med uansett! Jeg aner ikke om hytta vår er ledig for innrykk heller, så kan hende vi stiller på campingplassen, alle mann
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. mars 2008 #27 Skrevet 17. mars 2008 Kan du ikke finne nærmeste campingplass til hytta da Karomamma, så kan vi booke heile driden;-D
Reveenka Skrevet 17. mars 2008 #28 Skrevet 17. mars 2008 Selvom vi ikke er medlemmer av frikirken, så vil jeg bare få skryte av Dvaergsestangen(campingplass) - den er passe stor og hyggelig, og det er ingen festing eller bråk om kveldene
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 #29 Skrevet 18. mars 2008 Men skal ikke vi "feste og bråke" litt da? Tenk om Frikirken kaster oss ut!! Hahahaha......................:-D
♥Snulder Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #30 Skrevet 18. mars 2008 Med en hel dibbegjeng med unger og kæller, så tror jeg det hadde blitt en smule høylydt uten inntak av annet enn vann gett;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mars 2008 #31 Skrevet 18. mars 2008 He he he .... Har ikke så mange tips, da vi setter på dvd-spilleren og lar den gå til vi er framme ) Nei da, men den kan også brukes til cd og lydbøker:o) Vi er forskånet med bilsyke, eneste som kan bli dårlig er meg.... Men vi skal også til Kaptein Sabeltanns verden i sommer. Når ,er litt uvisst, men en eller annen gang midt på sommeren blir det:o) Ha ha ha ha ha dibbetreff på frikirkelig arena høres litt skummelt ut, selv om vi kjører gjennom hele bibelbeltet.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 #32 Skrevet 18. mars 2008 Hihihi, kanskje vi rett og slett kan kuppe hele stedet!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. mars 2008 #33 Skrevet 18. mars 2008 http://www.skattejakt.no/booking.aspx?aktiviteter
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 18. mars 2008 #34 Skrevet 18. mars 2008 Ja det gjør vi... Vi bare sniker oss litt sånn usett inn, og vips så har vi nesten umerkbart overtatt hele plassen........ ))
Gummelillan Skrevet 18. mars 2008 #35 Skrevet 18. mars 2008 Ha, ha, ler så jeg griner over tanken på Camp Dib ;-) Beklageligvis står ikke Kristiansand på timeplanen for oss i sommer. Vi setter kursen for Toscana i noen uker og resten blir vel hytta pluss en tur "hjem" til trivelige Trøndelag. Men når vi da farter rundt til hytta og trøndelag kjører vi gjerne bil. Synes biltur med ungene går ganske så greit så lenge vi tar nok stopp og har med spennende nok leker underveis. Og så er de flinke til å sove mens vi kjører da ;-) Men uten dop altså!!!
Northernlights Skrevet 21. mars 2008 #36 Skrevet 21. mars 2008 Skal reise 150 mil alene med tre barn i helga, og jeg tar med laptopen og mange barnefilmer. Går ikke an å se på dagtid,men jeg tenker kjøre litt etter mørkets frembrudd, og da er det en fin ting å slå ihjel tiden med.Både for liten og stor. =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå