Gjest Skrevet 16. mars 2008 #26 Skrevet 16. mars 2008 Nei, det er ikke bare å være på byen å drikke deg full... Det er å ha friheten uten ansvar for andre. Å reise med barn er koselig, men det kan ikke sammenlignes med å reise som ung og barnløs. Fint at du trives altså...
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 16. mars 2008 #27 Skrevet 16. mars 2008 jeg er overlykkelig for at jeg fikk snuppa. hun er verdens beste gave og vi skal snart ha en till, hvis jeg får det som jeg vil. er sammen med den mannen jeg vil være sammen med resten av livet og føler absolutt ikke at jeg har gått glipp av noe. å få barn har gjort at jeg setter pris og utnytter til det maksimale den alenetiden jeg har på kveldene. har rett og slett blitt mer takknemlig for alt. må innrømme at jeg humrer litt for meg selv, når jeg som 40 åring, igjen har allverdens frihet, to nydelige selvstendige barn, mens mine venner og bekjente vasser i bleier og ikke er "frie" før de er pensjonister:)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 16. mars 2008 #28 Skrevet 16. mars 2008 Reiste en del før eldste kom og reiser fortsatt en del alene=) Er heldige som har besteforeldre som stiller opp for oss. Hadde kanskje stillt seg litt annerledes ellers??? Men trives godt med livet mitt jeg. Har vokst opp i stor familie og har ønsket å bli mamma så lenge jeg kan huske=)
Gjest Vår08 Skrevet 16. mars 2008 #29 Skrevet 16. mars 2008 Jeg var ikke tenåring da vi fikk første, men ikke så fryktelig langt unna. Og jeg har det helt fint med det. Selvfølgelig vet jeg ikke hvordan det er å være 25, 30 eller 35 og barnløs, og følgelig er det endel disse kvinnene får gjort og opplevd, uten barn, som jeg ikke får med meg - husmor og satt som jeg har blitt allerede. Men jeg opplever jo ting som kvinner, som får barn sent, ikke opplever - så det kan vel sies at eldre førstegangsmødre heller aldri vil kunne vite hvordan det er å få barn tidlig, siden det motsatte trekkes fram her i tråden. Jeg føler heller ikke at jeg har mistet noe på å få barn tidlig, tvert imot. Livet slutter ikke når man får barn, jeg har fortsatt å oppleve steder, mennesker, nye situasjoner, jobber og fått nye venner selv etter jeg fikk barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå