Gå til innhold

Alt du trenger å vite om Bugaboo Cameleon:


Nummer tre <3

Anbefalte innlegg

Skal du få vogna sendt til Norge så vær obs på at du da må betale norsk moms på den på 25% av kjøpesummen + fortollingsgebyr(men da er momsen i avsenderlandet trukket fra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Kan noen hjelpe meg med norske priser på Cameleon?

 

Lurer på cirkapris på følgende pakke:

vogn

transportbag

parasol

solskjerm

sommerskjerm (m/ lufting)

adapter til bilstol

fotpose

 

Jeg bor ikke i Norge for tiden, og ingen har på nett, så det ble litt vanskelig.

 

På forhånd takk for hjelpen!

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7600 kr er vel veiledende pris på selve vogna, på Barnas Hus og Babyshop, ihvertfall rundt der et sted. Så kommer vel transportbag, parasoll, solskjerm, sommerskjerm og fotpose i tillegg. Er usikker på om adaptor følger med. Ville nok regnet minst en tusenlapp på toppen av grunnprisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge kan du bruke Bogabooen da.. Tulla mi er 10 mnd og jeg har såååååååååååååååååååå lyst på den vogna.. men lurer på om det kanskje er litt sent å innvestere i den nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig ikke den er sååååå dyr som folk skal ha det til. Ihvertfall ikke hvis en skal ha den som hovedvogn. Vi har kjøpt brio happy og den koster jo 6990. Vurderer en buggis som vogn nr.2 :-) Har nesten klart å grene meg til det;p Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig ikke den er sååååå dyr som folk skal ha det til. Ihvertfall ikke hvis en skal ha den som hovedvogn. Vi har kjøpt brio happy og den koster jo 6990. Vurderer en buggis som vogn nr.2 :-) Har nesten klart å grene meg til det;p Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange som bruker bugabooen ut hele vognperioden, men det vanligste er vel to-tre år..

 

jeg syns ikke vogna er no dyr i forhold til at det er en duovogn, og at den er kjempelett å ha med seg som trille senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen planer om å invistere i en vogn nr to i allefall;o) har hatt Buggisen siden hun var nyfødt og hun er nå 8 mnd og nettopp kommet seg over i sportdelen. Storebror brukte bare vogn til han var ca 2 år - etter det var det inni mellom når han ble veldig sliten i bena sine, men han skal helst gå alle steder selv;o) han er 3 år og 4 mnd nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg meg en buggis:-) Stoooorfornøyd! Grå base og svart cordu. Nå venter jeg bare på blå fleece i posten:-) Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ogsaa tenkt paa koksgraa base med svart trekk! Er litt skeptisk til fleece... Er kanskje kjedelig med svart, men jeg tror jeg gaar for det likevel. Er veldig i tvil hvilken farge jeg skal ta paa vognposen! Har du tatt graa der ogsaa? Jeg vurderer beige som trekk nummer to, men kanskje det blir veldig blasst? Jeg skal ha gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt grå pose siden du skal ha grå base. Da kan du jo gjøre som meg hvis du vil det senere: bytte til feks blå eller grønn fleece:-) De selger fleecen brukt på finn fra 250-400 kr, så det er jo ikke så gale:-) Jeg gleder meg ihjel til den blåe fleecen kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har også bugaboo Cameleon, Mørkegrå base med svart fleece / rosa fleece, og nå har jeg akkurat kjøpt beige/sandfarga canvas trekk som jeg er yberfornøyd med ;)

 

Elsker vogna mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har brukt Buggisen gjennom vinteren, er bagen varm nok til en norsk vinter? Tenker i forhold til kald vind og snø?

Hvordan er den å trille på snø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...